Tunio Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Parametry ok ale to nie oznacza ze pompowtrysk ok. Miałem tak ze parametry ok a pompowtryski bez wydajności i złom. 1
Black a4 b6 Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 A jak moge to jeszcze sprawdzić?,narazie bez ich wyciagania?
Tracer39 Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 23 minuty temu, Tunio napisał: Parametry ok ale to nie oznacza ze pompowtrysk ok. Miałem tak ze parametry ok a pompowtryski bez wydajności i złom. Bardzo dodatnie Bip-y (szczególnie 3 pompowtrysk, ponad 30) i 1.67mg na 4 pompce są według Ciebie ok?
Black a4 b6 Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 Dodam jeszcze ze jedynce i 2 puści chmure (czarną) tak porządnie. Tzn pompki czy cewki ?
Tracer39 Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 5 minut temu, Black a4 b6 napisał: Dodam jeszcze ze jedynce i 2 puści chmure (czarną) tak porządnie. Tzn pompki czy cewki ? Zrób logi dynamiczne 01,03,04,011 i statyczne 04. Każda grupa osobno.
Black a4 b6 Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 Spróbuje,ale nierobilem nigdy logow i niemam pojecia jak i co. A jazda z tym (pompki) nieuszkodzi czegoś? Słyszalem ze jazda na lejących moze wypalic dziury w tłokach
Tracer39 Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 14 minut temu, Black a4 b6 napisał: Spróbuje,ale nierobilem nigdy logow i niemam pojecia jak i co. A jazda z tym (pompki) nieuszkodzi czegoś? Słyszalem ze jazda na lejących moze wypalic dziury w tłokach Nic się nie stanie. Tu masz opis jak zrobić logi dynamiczne:
Tunio Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 6 godzin temu, Tracer39 napisał: Bardzo dodatnie Bip-y (szczególnie 3 pompowtrysk, ponad 30) i 1.67mg na 4 pompce są według Ciebie ok? Przecież masz tolerancję od -2.8 do 2.8 poza tym skoro dwa są na minusie to wyrownuje bieg jałowy wzbogacając go .Bip dodadni ponad 30 o niczym zlym nie świadczy.
piotrsob1 Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 (edytowane) W dniu 26.05.2019 o 21:08, Dev napisał: Czwarte leje Wcale nie musi lać, wystarczy że ten czwarty ma problem z dolnym uszczelnieniem i korekcja będzie dochodzić nawet do +3, a pompka będzie w pełni sprawna I taka sytuacja nie jest wcale odosobniona , zdecydowana większość przypadków wysokich korekcji w PD-kach to problem z uszczelnieniem pompek ... Jeżeli masz już po dłuższej pracy na biegu jałowym telepanie silnikiem to zacznij od wymiany uszczelnień pompek i zamień miejscami drugą z czwartą. Dopiero wtedy będzie wiadomo jak wygląda kondycja pompek , jak wszystko zostanie zrobione starannie i zgodnie ze sztuką to na 90 % wszystko wróci do normy Edytowane 28 Maja 2019 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się