Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Może ktoś rzucić okiem na parametry wtrysków ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moze ktos rzucić okiem?

20190525_193144.jpg

Opublikowano

Parametry ok ale to nie oznacza ze pompowtrysk ok. Miałem tak ze parametry ok a pompowtryski bez wydajności i złom.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A jak moge to jeszcze sprawdzić?,narazie bez ich wyciagania?

Opublikowano
23 minuty temu, Tunio napisał:

Parametry ok ale to nie oznacza ze pompowtrysk ok. Miałem tak ze parametry ok a pompowtryski bez wydajności i złom.

Bardzo dodatnie Bip-y (szczególnie 3 pompowtrysk, ponad 30) i 1.67mg na 4 pompce są według Ciebie ok?

Opublikowano

Dodam jeszcze ze jedynce i 2 puści chmure (czarną) tak porządnie.

Tzn pompki czy cewki ? 

Opublikowano
5 minut temu, Black a4 b6 napisał:

Dodam jeszcze ze jedynce i 2 puści chmure (czarną) tak porządnie.

Tzn pompki czy cewki ? 

Zrób logi dynamiczne 01,03,04,011 i statyczne 04. Każda grupa osobno.

Opublikowano

Spróbuje,ale nierobilem nigdy logow i niemam pojecia jak i co.

A jazda z tym (pompki) nieuszkodzi czegoś?

Słyszalem ze jazda na lejących moze wypalic dziury w tłokach

Opublikowano
14 minut temu, Black a4 b6 napisał:

Spróbuje,ale nierobilem nigdy logow i niemam pojecia jak i co.

A jazda z tym (pompki) nieuszkodzi czegoś?

Słyszalem ze jazda na lejących moze wypalic dziury w tłokach

Nic się nie stanie.

Tu masz opis jak zrobić logi dynamiczne:

 

Opublikowano
6 godzin temu, Tracer39 napisał:

Bardzo dodatnie Bip-y (szczególnie 3 pompowtrysk, ponad 30) i 1.67mg na 4 pompce są według Ciebie ok?

Przecież masz tolerancję od -2.8 do 2.8 poza tym skoro dwa są na minusie to wyrownuje bieg jałowy wzbogacając go .Bip dodadni ponad 30 o niczym zlym nie świadczy.

 

Opublikowano

Czwarte leje

Opublikowano

Grupę 23 też zrób dynamicznie 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 26.05.2019 o 21:08, Dev napisał:

Czwarte leje

Wcale nie musi lać, wystarczy że ten czwarty ma problem z dolnym uszczelnieniem i korekcja będzie dochodzić nawet do +3, a pompka będzie w pełni sprawna :whistling:

I taka sytuacja nie jest wcale odosobniona , zdecydowana większość przypadków wysokich korekcji w PD-kach to problem z uszczelnieniem pompek ...

 

Jeżeli masz już po dłuższej pracy na biegu jałowym telepanie silnikiem to zacznij od wymiany uszczelnień pompek i zamień miejscami drugą z czwartą.

Dopiero wtedy będzie  wiadomo jak wygląda kondycja pompek , jak wszystko zostanie zrobione starannie i zgodnie ze sztuką to na 90 % wszystko wróci do normy :hi:

Edytowane przez piotrsob1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...