Adam_Ś Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 Witam wszystkich. Proszę o pomoc od pary dni mam problem ze swoją Audiolą. A4 B7 1.8 t LPG W paru słowach co się dzieje. Rano (lub dłuższym postoju) po odpalaniu auto zaczyna drgać. Obroty 1250 rpm gdy zaczyna drgać spadają do 1200 rpm Po chwili lub prze gazowaniu drgania ustępują. Później jest ok. Po przejechaniu kilku kilometrów (z tym różnie. Raz zrobiłem trasę 200 km i było ok. Po mieście wystarczy parę km) zapala mi check angin i auto łapie mega muła (podejrzewam tryb awaryjny). Podłączyłem VAG-a i dostałem takie błędy 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Z czego 16684, 16685 pojawiły się raz. Natomiast 17700, 17535 jest często (tutaj będę wymieniał termostat tylko nie wiem czy sam termostat czy cała obudowę też) 17698 sporadycznie. (do wymiany czujnik zrobię to dla świętego spokoju) Po wykasowaniu błędów auto wraca do żywych. Ciekawe jest to że po przejechaniu 200 km miałem błędy 17700, 17535 oraz 17698 ale check się nie zapalił. W pierwszej kolejności wymieniłem świece ale nic nie pomogło. Wczoraj zrobiłem logi i prosiłbym o ich analizę. Z tego co zauważyłem sona dziwnie zachowuje się na LPG oraz cewka na 3 cylindrze ma odchyłkę od pozostałych. Logi statyczne PB 001 + 003 002 + 033 032 + 093 090 + 093 Logi statyczne LPG 001 + 002 003 + 004 032 Logi dynamiczne PB 002 + 033 003 + 020 115 + 118 Logi dynamiczne LPG 002 + 011 002 + 033 Bardzo proszę o pomoc!!!! LOG_STAT-01-001-003-PB.xlsx LOG_STAT-01-002-033-PB.xlsx LOG_STAT-01-032-093-PB.xlsx LOG_STAT-01-090-093-PB.xlsx LOG_STAT-01-001-002-LPG.xlsx LOG_STAT-01-032-xxx-LPG.xlsx LOG_STAT-003-004-LPG.xlsx LOG_DYN-01-002-033-PB.xlsx LOG_DYN-01-003-020-PB.xlsx LOG_DYN-01-115-118-PB.xlsx LOG_DYN-01-002-011-LPG.xlsx LOG_DYN-01-002-033-LPG.xlsx
przem8 Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 (edytowane) Wyreguluj lpg na korekty podczas jazdy i problemy z mieszanką i brakiem mocy znikną. Wymień jeszcze termostat i czujnik przy chłodnicy. Co do wypadania zapłonu na 1 cylindrze to zamień cewke miejscami. Edytowane 28 Maja 2019 przez przem8
Łukasz13 Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 Jaki sterownik lpg i reszta komponentów? problem ewidentnie przez lpg. 1
Adam_Ś Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Opublikowano 28 Maja 2019 Dzięki za rady. Dzisiaj postaram się pojechać do swojego gazownika. Obecnie właśnie robię test i od wczoraj jeżdżę na PB żeby zobaczyć czy będzie to samo. Trochę zmyliły mnie poranne drgania silnika bo przecież odpalany jest na PB. Parownik KME TUR Sterownik Auto--Gaz Centrum BlueBOX rev-4 Wtryski HANA H2000
przem8 Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 Jeśli masz hany to problem z wypadaniem zapłonu może być przez te wtryskiwacze.
Adam_Ś Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Opublikowano 28 Maja 2019 (edytowane) Przemek8 odnośnie cewki to już zamieniłem i błąd z cewką się nie pokazuje. W logarch też nie widzę problemu (prędzej na 3 cylindrze bo jeśli dobrze rozumiem logi to tam jest odchyłka) ale średnio się orientuję. Co do LPG to pierwszy raz mam takie problem od paru lat. Nigdy wcześniej nie miałem takich problemów jak obecnie. Edytowane 28 Maja 2019 przez Adam_Ś
Adam_Ś Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Opublikowano 28 Maja 2019 Byłem u gazownika i faktycznie mapa od gazu była totalnie rozjechana. Jest to bardzo dziwne ponieważ, była korygowana zimą. No nic teraz będę sprawdzał czy problem nie wróci. Wielkie dzięki za pomoc. Odnośnie wymiany termostatu. Mam wymienić sam termostat czy termostat wraz z obudową?
Łukasz13 Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 W bfb wystepuje tylko kompletny termostat z obudową.
Adam_Ś Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Opublikowano 28 Maja 2019 A jakiej firmy polecasz? Z tego co widzę to Behr chyba w oryginale wychodził.
przem8 Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 (edytowane) A silnik trzyma 90-95 stopni (tylko odczyt z g62, a nie z licznika) czy przez uszkodzony termostat jest niższa temp? Jak nie osiąga temp. pracy to najprawdopodobniej znowu Ci się mapa rozjedzie po wymianie. Pokaż loga jak to masz wystrojone teraz Edytowane 28 Maja 2019 przez przem8
Adam_Ś Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Opublikowano 28 Maja 2019 Jak wczoraj robiłem logi i sprawdziłem odczyty z Silnika to miałem Blok 001 94 stopnie Blok 004 93 stopnie Z licznika 99 Po korekcie mapy lpg logów nie robiłem
Adam_Ś Opublikowano 2 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2019 Problem rozwiązany tak jak pisałem problemem była rozjechana mapa lpg. Wielkie dzięki za pomoc:-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się