Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] 1.8T 300KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poziu o to Evo hamuje :P czy nim też będziesz " przelatywał " STOP'y :kox: :kox:

Opublikowano

Poziu o to Evo hamuje :P czy nim też będziesz " przelatywał " STOP'y :kox: :kox:

:naughty: :naughty: :wink4:

Opublikowano

Się temat rozwinął!!! i produkcja mojej ręki się znalazła w wątku o siwku :)

Jeszcze chyba 8 sztuk czeka na wrzutkę, jak zima się na dobre skończy to wciepnę śniegowe klimaty EVY :decayed:

Opublikowano

Poziek pisałeś już gdzieś że ładowałeś 1,3Bar-a , powiedz mi jeszcze, ale tak szczerze ile trzymał ci ten GTRS do końca bo widać na wykresie że po 5k Rpm doładowanie nieco spada. Bo skoro by na tym GTRS-ie również spadało to nie wiem czy jest sens u mnie walczyć z tym doładowaniem.

Co do tych szybkości aut to ja wogóle nie wiem o co halo. Można auto sprawdzić na prostej które jest szybsze jak i na torze. Na prostej łatwiej sprawdzić które szybsze bo potrzeba tylko w miarę ogarniętych kierowników co umieją biegi zmieniać. I w tym wypadku największe znaczenie ma silnik i napęd. Na torze jest już zupełnie inaczej bo ma na to wpływ wiele innych spraw technicznych. Na torze, aby porównanie było miarodajne trzeba by chyba dwa auta STIG-owi dać aby była ta sama sprawność prowadzenia i porównywać na tym samym torze, bo inaczej z dwoma różnymi kierownikami nie można tego nijak porównać. Jeden kierownik może jechać troche sprawniej, drugi może mieć zły dzień i jak tu poważnie porównać dwa auta??? :evil:

Jeśli Poziek mówi, że jego siwek na prostej jest szybkim autem to nie wiem czemu mu nie wierzyć i czego się czepiasz KmK??

A jak już ci przedstawi konkretne fakty to wyjeżdżasz z jakąś rozetą... :polew:

Daj se już na luz i pochwal się jakim to ty szybkim super sportowym autem jeździsz?

Opublikowano

Poziek pisałeś już gdzieś że ładowałeś 1,3Bar-a , powiedz mi jeszcze, ale tak szczerze ile trzymał ci ten GTRS do końca bo widać na wykresie że po 5k Rpm doładowanie nieco spada. Bo skoro by na tym GTRS-ie również spadało to nie wiem czy jest sens u mnie walczyć z tym doładowaniem.

Ten wykres jest jeszcze ze środkowym tłumikiem i wówczas faktycznie doładowanie spadało delikatnie.

Teraz środkowego tłumika nie ma i gtrs trzyma 1,3 bara wchodzące na 1,4 przy odcince

Opublikowano

Ten wykres jest jeszcze ze środkowym tłumikiem i wówczas faktycznie doładowanie spadało delikatnie.

Teraz środkowego tłumika nie ma i gtrs trzyma 1,3 bara wchodzące na 1,4 przy odcince

A na jakiej gruszce jeździłeś 7 czy 14?

Opublikowano

A na jakiej gruszce jeździłeś 7 czy 14?

przez pewien czas na 14psi - jak się jechało na pomiarze to wszystko było spoko ale w trakcie jazdy na ulicy były spore przeładowania

zmieniłem na 7psi i jak ręka odjął - żadnych overboostów i bezstresowa jazda :good:

Opublikowano

A na jakiej gruszce jeździłeś 7 czy 14?

przez pewien czas na 14psi - jak się jechało na pomiarze to wszystko było spoko ale w trakcie jazdy na ulicy były spore przeładowania

zmieniłem na 7psi i jak ręka odjął - żadnych overboostów i bezstresowa jazda :good:

Ja miałem identycznie to samo na gruszce 14. Auto było strasznie nerwowe muśnięcie pedału gazu i od razu full boost. Teraz mam 7PSI z K03 przeszczepioną i auto jeździ bardzo płynnie, ale zamontowałem ten kolektor wkońcu i okazuje się, że na gruszce 7 z odpiętym wężykiem wogóle od WG przy bucie powyżej 5K Rpm doładowanie tylko 1Bar. Znaczy to, że gruszka ma teraz znów za słabą sprężynę prawdopodobnie , aby utrzymać spaliny i znaczny pęd spalin sam uchyla WG. Nie wiem w jakim stopniu ty miałem naciągniętego WG, ale przypuszczam na max-a. Ja też w weekend spróbuje naciągnąć WG i zobacze czy będzie u góry więcej dmuchać. Jak to nie pomoże to zablokuje jakoś mechanicznie WG na próbę i zobaczymy ile dmuchnie u góry.

Poza tym to nie umiem znaleźć mapki tej turbiny GT2X. Szukałem na stronie garretta i ATP, ale nie znalazłem. Gdybym miał mapkę to przeliczyłbym ile moge wogóle dmuchać tym GT2X u góry bezpiecznie. Jakbyś Poziek wiedział gdzie można znaleźć to podrzuć proszę.

Sorry za OT.

Opublikowano

Witam,

Może trochę odgrzewany kotlet, ale jestem nowym właścicielem "siwka"...

Jeżdżę autkiem jakieś 2 miesiące i przyznam, że daje mi dużo frajdy. Wcześniej miałem mocne autko z napędem na tył, a quattro to trochę nowa bajka dla mnie, chociaż miałem diesla quattro, ale to nie to...

Myślę o rozwinięciu tego projektu dalej. liczę, że 360km jest do osiągnięcia.

aha, ale najpierw czeka mnie nowe sprzęgło, jeszcze się nie nauczyłem i chyba zjarałem:):)... w Suprze był automat.

Cu na jakimś spocie.

pozdrawiam,

Kuba

P.S. liczę na Waszą pomoc bo jestem raczej zielony jeśli chodzi o A4

Opublikowano

Witam,

Może trochę odgrzewany kotlet, ale jestem nowym właścicielem "siwka"...

Jeżdżę autkiem jakieś 2 miesiące i przyznam, że daje mi dużo frajdy. Wcześniej miałem mocne autko z napędem na tył, a quattro to trochę nowa bajka dla mnie, chociaż miałem diesla quattro, ale to nie to...

Myślę o rozwinięciu tego projektu dalej. liczę, że 360km jest do osiągnięcia.

aha, ale najpierw czeka mnie nowe sprzęgło, jeszcze się nie nauczyłem i chyba zjarałem:):)... w Suprze był automat.

Cu na jakimś spocie.

pozdrawiam,

Kuba

P.S. liczę na Waszą pomoc bo jestem raczej zielony jeśli chodzi o A4

Witamy i szczerze gratulujemy zakupu :)

Jak już Ci się udało zjarać organika(z tego co pamiętam) to nieźle :decayed:

Swoją drogą, obawiam się, że bez kucia 360 nie wyciągniesz. Tzn, wyciągnąć może i się uda, ale do bezawaryjnej jazdy będzie mu daleko.

Opublikowano

P.S. liczę na Waszą pomoc bo jestem raczej zielony jeśli chodzi o A4

Sam chcesz rezać, czy zlecisz dzieło tunerowi? :mysli: I na ile realne są Twoje plany? :cool1: Bo 360KM to bardzo dużo :gwizdanie:

Przecież prościej i wcale nie drożej wyjdzie kupić eSkę. Po drobnych modach bez trudu będziesz miał tą moc, unikając wielu problemów...

Opublikowano

P.S. liczę na Waszą pomoc bo jestem raczej zielony jeśli chodzi o A4

Sam chcesz rezać, czy zlecisz dzieło tunerowi? :mysli: I na ile realne są Twoje plany? :cool1: Bo 360KM to bardzo dużo :gwizdanie:

Przecież prościej i wcale nie drożej wyjdzie kupić eSkę. Po drobnych modach bez trudu będziesz miał tą moc, unikając wielu problemów...

Zrobienie 360KM w 1.8T to nie wielki problem jeśli się kuje silnik. Co innego eksploatacja tego auta na codzień. Poza tym, żeby w eSce mieć 360KM to trzeba wymienić przynajmniej turbA, IC, wydech uwolnić, być może wtryski. Tak więc nie wiem czy wyjdzie taniej. Bardziej bez obsługowo być może :wink4:

Opublikowano

Wszystko to prawda, ale przyznasz, że trochę nerwów i sporo czasu straciłeś zanim opanowałeś efekty swoich modów.

Oczywiście, że mówimy o aucie do jazdy na co dzień, a nie do wyścigów w weekendy. Dlatego ta moc w 1.8T na co dzień już nie wygląda tak różowo.

Ale jakoś nie widać, aby sam zainteresowany drążył temat... :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...