talib1990 Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Poziu o to Evo hamuje czy nim też będziesz " przelatywał " STOP'y :kox:
poziek Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 Poziu o to Evo hamuje czy nim też będziesz " przelatywał " STOP'y :kox: :naughty:
Norbi Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Się temat rozwinął!!! i produkcja mojej ręki się znalazła w wątku o siwku Jeszcze chyba 8 sztuk czeka na wrzutkę, jak zima się na dobre skończy to wciepnę śniegowe klimaty EVY
gregory Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Poziek pisałeś już gdzieś że ładowałeś 1,3Bar-a , powiedz mi jeszcze, ale tak szczerze ile trzymał ci ten GTRS do końca bo widać na wykresie że po 5k Rpm doładowanie nieco spada. Bo skoro by na tym GTRS-ie również spadało to nie wiem czy jest sens u mnie walczyć z tym doładowaniem. Co do tych szybkości aut to ja wogóle nie wiem o co halo. Można auto sprawdzić na prostej które jest szybsze jak i na torze. Na prostej łatwiej sprawdzić które szybsze bo potrzeba tylko w miarę ogarniętych kierowników co umieją biegi zmieniać. I w tym wypadku największe znaczenie ma silnik i napęd. Na torze jest już zupełnie inaczej bo ma na to wpływ wiele innych spraw technicznych. Na torze, aby porównanie było miarodajne trzeba by chyba dwa auta STIG-owi dać aby była ta sama sprawność prowadzenia i porównywać na tym samym torze, bo inaczej z dwoma różnymi kierownikami nie można tego nijak porównać. Jeden kierownik może jechać troche sprawniej, drugi może mieć zły dzień i jak tu poważnie porównać dwa auta??? Jeśli Poziek mówi, że jego siwek na prostej jest szybkim autem to nie wiem czemu mu nie wierzyć i czego się czepiasz KmK?? A jak już ci przedstawi konkretne fakty to wyjeżdżasz z jakąś rozetą... Daj se już na luz i pochwal się jakim to ty szybkim super sportowym autem jeździsz?
poziek Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Poziek pisałeś już gdzieś że ładowałeś 1,3Bar-a , powiedz mi jeszcze, ale tak szczerze ile trzymał ci ten GTRS do końca bo widać na wykresie że po 5k Rpm doładowanie nieco spada. Bo skoro by na tym GTRS-ie również spadało to nie wiem czy jest sens u mnie walczyć z tym doładowaniem. Ten wykres jest jeszcze ze środkowym tłumikiem i wówczas faktycznie doładowanie spadało delikatnie. Teraz środkowego tłumika nie ma i gtrs trzyma 1,3 bara wchodzące na 1,4 przy odcince
gregory Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Ten wykres jest jeszcze ze środkowym tłumikiem i wówczas faktycznie doładowanie spadało delikatnie. Teraz środkowego tłumika nie ma i gtrs trzyma 1,3 bara wchodzące na 1,4 przy odcince A na jakiej gruszce jeździłeś 7 czy 14?
poziek Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Opublikowano 31 Marca 2009 A na jakiej gruszce jeździłeś 7 czy 14? przez pewien czas na 14psi - jak się jechało na pomiarze to wszystko było spoko ale w trakcie jazdy na ulicy były spore przeładowania zmieniłem na 7psi i jak ręka odjął - żadnych overboostów i bezstresowa jazda
gregory Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 A na jakiej gruszce jeździłeś 7 czy 14? przez pewien czas na 14psi - jak się jechało na pomiarze to wszystko było spoko ale w trakcie jazdy na ulicy były spore przeładowania zmieniłem na 7psi i jak ręka odjął - żadnych overboostów i bezstresowa jazda Ja miałem identycznie to samo na gruszce 14. Auto było strasznie nerwowe muśnięcie pedału gazu i od razu full boost. Teraz mam 7PSI z K03 przeszczepioną i auto jeździ bardzo płynnie, ale zamontowałem ten kolektor wkońcu i okazuje się, że na gruszce 7 z odpiętym wężykiem wogóle od WG przy bucie powyżej 5K Rpm doładowanie tylko 1Bar. Znaczy to, że gruszka ma teraz znów za słabą sprężynę prawdopodobnie , aby utrzymać spaliny i znaczny pęd spalin sam uchyla WG. Nie wiem w jakim stopniu ty miałem naciągniętego WG, ale przypuszczam na max-a. Ja też w weekend spróbuje naciągnąć WG i zobacze czy będzie u góry więcej dmuchać. Jak to nie pomoże to zablokuje jakoś mechanicznie WG na próbę i zobaczymy ile dmuchnie u góry. Poza tym to nie umiem znaleźć mapki tej turbiny GT2X. Szukałem na stronie garretta i ATP, ale nie znalazłem. Gdybym miał mapkę to przeliczyłbym ile moge wogóle dmuchać tym GT2X u góry bezpiecznie. Jakbyś Poziek wiedział gdzie można znaleźć to podrzuć proszę. Sorry za OT.
kubus1 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam, Może trochę odgrzewany kotlet, ale jestem nowym właścicielem "siwka"... Jeżdżę autkiem jakieś 2 miesiące i przyznam, że daje mi dużo frajdy. Wcześniej miałem mocne autko z napędem na tył, a quattro to trochę nowa bajka dla mnie, chociaż miałem diesla quattro, ale to nie to... Myślę o rozwinięciu tego projektu dalej. liczę, że 360km jest do osiągnięcia. aha, ale najpierw czeka mnie nowe sprzęgło, jeszcze się nie nauczyłem i chyba zjarałem:)... w Suprze był automat. Cu na jakimś spocie. pozdrawiam, Kuba P.S. liczę na Waszą pomoc bo jestem raczej zielony jeśli chodzi o A4
rex Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Witam, Może trochę odgrzewany kotlet, ale jestem nowym właścicielem "siwka"... Jeżdżę autkiem jakieś 2 miesiące i przyznam, że daje mi dużo frajdy. Wcześniej miałem mocne autko z napędem na tył, a quattro to trochę nowa bajka dla mnie, chociaż miałem diesla quattro, ale to nie to... Myślę o rozwinięciu tego projektu dalej. liczę, że 360km jest do osiągnięcia. aha, ale najpierw czeka mnie nowe sprzęgło, jeszcze się nie nauczyłem i chyba zjarałem:)... w Suprze był automat. Cu na jakimś spocie. pozdrawiam, Kuba P.S. liczę na Waszą pomoc bo jestem raczej zielony jeśli chodzi o A4 Witamy i szczerze gratulujemy zakupu Jak już Ci się udało zjarać organika(z tego co pamiętam) to nieźle Swoją drogą, obawiam się, że bez kucia 360 nie wyciągniesz. Tzn, wyciągnąć może i się uda, ale do bezawaryjnej jazdy będzie mu daleko.
adams78 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 P.S. liczę na Waszą pomoc bo jestem raczej zielony jeśli chodzi o A4 Sam chcesz rezać, czy zlecisz dzieło tunerowi? I na ile realne są Twoje plany? Bo 360KM to bardzo dużo :gwizdanie: Przecież prościej i wcale nie drożej wyjdzie kupić eSkę. Po drobnych modach bez trudu będziesz miał tą moc, unikając wielu problemów...
gregory Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 P.S. liczę na Waszą pomoc bo jestem raczej zielony jeśli chodzi o A4 Sam chcesz rezać, czy zlecisz dzieło tunerowi? I na ile realne są Twoje plany? Bo 360KM to bardzo dużo :gwizdanie: Przecież prościej i wcale nie drożej wyjdzie kupić eSkę. Po drobnych modach bez trudu będziesz miał tą moc, unikając wielu problemów... Zrobienie 360KM w 1.8T to nie wielki problem jeśli się kuje silnik. Co innego eksploatacja tego auta na codzień. Poza tym, żeby w eSce mieć 360KM to trzeba wymienić przynajmniej turbA, IC, wydech uwolnić, być może wtryski. Tak więc nie wiem czy wyjdzie taniej. Bardziej bez obsługowo być może
adams78 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Wszystko to prawda, ale przyznasz, że trochę nerwów i sporo czasu straciłeś zanim opanowałeś efekty swoich modów. Oczywiście, że mówimy o aucie do jazdy na co dzień, a nie do wyścigów w weekendy. Dlatego ta moc w 1.8T na co dzień już nie wygląda tak różowo. Ale jakoś nie widać, aby sam zainteresowany drążył temat...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się