Edo112 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 (edytowane) Cześć, Jakiś czas temu zaczął mi się szybko zapychać dpf (miał też 160g popiołu), to wymieniłem go na nowy firmy jmj. Zrobiłem bezproblemowo tak z 3k km, aż tu nagle cyklicznie, zaczęła mi się odpalać procedura wypalania filtra co ok. 50km jazdy miejskiej. Sprawdziłem stan popiołu i jest tylko 1g. Dzieje się tak od kiedy włożyłem do egr blachę z kryzą, żeby potestować temat z szarpaniem auta. Chyba miałem trochę za małą kryzę, bo czasami wyskakiwał check i świece "natężenie przepływu za małe". W każdym razie po wyciągnięciu kryzy dalej jest problem z dpf, a błędów na kompie nie ma. Dodatkowe informacje: - mam zerwany jeden gwint przy łączeniu kolektora z rurą od egr, więc z jednej strony trzyma śruba, a z drugiej opaska zaciskowa przez co czasami słychać charakterystyczny świst - niedawno zmieniałem przepustnicę na inną używkę (ale chyba działa dobrze, bo przy gaszeniu auta nie szarpie - moc jest - oleju trochę bierze, ale to przez nieszczelną pokrywę - rok temu miałem remont silnika (głowica, pompowtryski, turbina) Jak myślicie, co jeszcze mogę sprawdzić? Edytowane 6 Czerwca 2019 przez Edo112 uściślenie
Makale Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 To w końcu olej bierze czy gubi bo to różnica. Remont silnika czy tylko remont głowicy Pd i turbo ? Do remontu silnika zalicza się sporo więcej. Dopala DPF bo ma pewnie zbyt małą przaepustowość albo któryś z czujników przekłamuje. Bez zrobienia pełnej diagnostyki VCDS niczego się nie dowiesz i można tylko gdybać.
Edo112 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2019 (edytowane) Na pewno gubi, czy bierze, to się okaże po wymianie pokrywy. W takim razie był tylko remont głowicy, pd i turbo Ok, na dniach zrobię kompletne logi, to może coś wyjdzie. @EDIT: Link do logów: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_l3KKg.html Prośba chłopaki o info, czy coś tam widać:)) Edytowane 1 Grudnia 2019 przez Edo112 uściślenie
Edo112 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Witajcie! Od czerwca nic się nie zmieniło, nadal dpf szybko się zapycha. Zauważyłem jednak dziwną przypadłość - jak robię trasę, to dpf zapycha się do ok. 45,5%, a następnie następuje wypalenie. Jak już się wypali, to 0% zapełnienia towarzyszy mi aż do zjechania z trasy, by później, po przejechaniu miastem ok. 5-10km zapchał się do 30%. Jak to możliwe? Błędów brak.
moniuh Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 jak na turbo w BPW, to wstaje bardzo późno, pisałeś że było regenerowane, może przydałaby się wizyta u jakiegoś ogarniętego tunera, poprawiłby sterowanie podciśnieniem. Może być tak, że przez niedoładowanie, puszcza mocnego bąka i zapycha się szybko cegła..
Edo112 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2019 Dzięki za odp. A może być tak, że czujnik jest walnięty, ale nie wyskakuje żaden błąd?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się