papadziordzio Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Witajcie, Prośba o informację jak wygląda dobór sprężyn H&R do sedana B7. Czy można zastosować taki sam myk jak przy Eibach PRO-KIT czyli bez zmiany amortyzatora założyć H&R? Wiem, że podział jest tak na prawdę tylko na sedana i avanta i na tym moja wiedza się kończy. Pozdr.
kuba.tkn Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Jak założysz sprężyny obniżające do OEM amortyzatorów to amor Ci szybko padnie (tak jak u mnie to było). Do sprężyn obniżających musisz zastosować amortyzatory o obniżonym skoku. Mam nadzieję, że o taką informację Ci chodziło?
papadziordzio Opublikowano 12 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2019 Przy Eibach PRO KIT nie ma tego problemu i bez najmniejszego zająknięcia wspólpracują z 1BA. Pytanie jak to wygląda przy H&R. Napisz proszę jaką miałeś konfigurację (kod zawiechy+ jakie sprężyny) i po ilu kilometrach padły. Amortyzatory mam w bardzo dobrym stanie dlatego nie chcę ich wymieniać i stąd pytanie. Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jak dobrać sprężyny H&R dla 2.0 TDI sedan B7.
kuba.tkn Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 (edytowane) 28 minut temu, papadziordzio napisał: Przy Eibach PRO KIT nie ma tego problemu i bez najmniejszego zająknięcia wspólpracują z 1BA. Pytanie jak to wygląda przy H&R. Napisz proszę jaką miałeś konfigurację (kod zawiechy+ jakie sprężyny) i po ilu kilometrach padły. Amortyzatory mam w bardzo dobrym stanie dlatego nie chcę ich wymieniać i stąd pytanie. Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jak dobrać sprężyny H&R dla 2.0 TDI sedan B7. Chciałem po prostu obniżyć samochód i na grupie FB jeden gostek sprzedawał akurat sprężyny Eibach Pro Kit nowe. Przeczytałem, że sprężyny dobiera się pod zakres mas na przód i tył, dlatego po długich poszukiwaniach wziąłem od tego gościa kody ze sprężyn Eibach i na jakiejś stronie znalazłem zakres mas w PDF w kg. Okazało się, że pasowały do mojego samochodu, więc kupiłem (zgodnie z numerami pasowały też w konfiguratorze na stronie Eibach). Amortyzatory wymieniłem z przodu na MONROE (wcześniej miałem założone Sachs prawdopodobnie jeszcze z produkcji, bądź zmieniane w ASO -samochód do mojej sprzedaży był serwisowany na bieżąco). Na tył nadal miałem Sachs. Na tych MONROE-przód przejechałem 50k/km i w tym momencie założyłem sprężyny, a przy okazji padły amorki na tył więc wszędzie miałem już MONROE. Przód i tył padł po 10k/km (na stacji kontroli miały poniżej 50% i auto w ogóle nie trzymało się drogi). Obecnie zdjąłem wszystko i założyłem gwint, na którym przejechałem sezon i jest nawet spoko Sprężyny mam na sprzedaż. PS. zawieszenie 1BA komfort oczywiście zapomniałem dopisać Edytowane 12 Czerwca 2019 przez kuba.tkn
papadziordzio Opublikowano 13 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2019 (edytowane) Czy ktoś może pomóc w temacie jak dobrać sprężyny H&R? Jak rozpoznać, które będą pasować z poniższych linków - czym się kierować? https://inter-rally.pl/product-pol-30267-Sprezyny-obnizajace-H-R-Audi-A4-B7-Lim-Sedan.html https://inter-rally.pl/product-pol-30275-Sprezyny-obnizajace-H-R-Audi-A4-B7-Lim-Sedan.html https://inter-rally.pl/product-pol-30273-Sprezyny-obnizajace-H-R-Audi-A4-B7-Lim-Sedan.html Edytowane 13 Czerwca 2019 przez papadziordzio
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się