BeyerBrown Opublikowano 16 Czerwca 2019 Opublikowano 16 Czerwca 2019 (edytowane) Witam, Sprawdzając VCDS-em elementy wykonawcze na wyłączonym silniku (Output test) przy teście zaworu N80 (zawór odpowietrzania par paliwa ze zbiornika z węglem aktywnym) zawór ciśnienia paliwa wydaje z siebie takie oto dźwięki: https://drive.google.com/file/d/1-ChFLv8N2A6EKt1GV08TUj2YcrcwOupV/view?usp=sharing to normalne? Zaworek N80 wydaje mi się, że pracuje normalnie (cyka podczas testu). Nie wiedzieć czemu poleciały mi też korekty w grupie 032 na minus (ok. -4,7%) przy częściowym obciążeniu na obu bankach, na obrotach jałowych korekta w obu bankach stoi w okolicach 0% (-0,2%). Jakieś sugestie? Nie ma błędów w pamięci usterek. Nowe świece, nowy filtr powietrza/oleju, świeży olej 5W40, filtr paliwa wymieniony w zeszłym roku, nowy rozrząd, nowe moduły zapłonowe Hitachi, zapłony nie wypadają (sprawdzane w grupie 015 i 016). Brak LPG, tylko PB ? Kod silnika: APB (187kW/254KM) Edytowane 16 Czerwca 2019 przez BeyerBrown
BeyerBrown Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2019 OK, syczenie z regulatora to normalne zjawisko. Kupiłem nowy Boscha i jest tak samo. Korekty się poprawiły, będę je jeszcze obserwował.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się