malukry122 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Mam problem ze spadającym ciśnieniem za reduktorem. Reduktor KME Twin ustawiony na 1.35 bar i przy temperaturze powietrza +-30 stopni Celsjusza przy maks bucie ciśnienie spada do 1.15bar (tu jest wszystko dobrze), a gdy jadę rano i temperatura powietrza wynosi +- 17 stopni Celsjusza to ciśnienie za reduktorem spada do 0.8 bar i przełącza na pb (ok. 4500-5000 obrotów i przy ostrym wciskaniu pedału gazu w podłogę). Ewidentnie jest to problem z ciśnieniem w butli, ponieważ dopompowanie sprężonego powietrza pomaga. Do testów wyciągnąłem tłoczek z trzpienia elektrozaworu tego przy reduktorze i bez dobijania powietrza ciśnienie spada ale nieco później. Czytałem coś o dławiku w wielozaworze. Czy wielozawór extra ma coś takiego? Pomóżcie...
malukry122 Opublikowano 24 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2019 Problem rozwiązany Wymontowałem wielozawór z butli lpg i usunąłem zaworek nadmiernego wypływy (dławik). Po tym zabiegu mieszanka stała się bogatsza. Ponownie ustawiłem mapki pb i lpg i zmodyfikowałem mnożnik obserwując korekty krótkoterminowe. Dodatkowo ustawiłem dotrysk pb powyżej 4000 obrotów i powyżej 18ms czasu wtrysku. Jest taki moment ok. 4000-4500 obrotów gdzie czas wtrysku potrafi na chwile dojść do 21-22 ms i tu wspomagam to benzynką. jak miałem poniżej pół zbiornika lpg to przy mocnym butowaniu przełączał na z lpg na pb. Teraz jeździ praktycznie do końca.
TDI007 Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 Witam, mam pytanie jakie masz wtryski gazu przy takiej mocy? Nie pętlą? Będę wdzięczny za informację. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się