Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BEX 1.8T 225km (temperatura a spadek ciśnienia)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem ze spadającym ciśnieniem za reduktorem. Reduktor KME Twin ustawiony na 1.35 bar i przy temperaturze powietrza +-30 stopni Celsjusza przy maks bucie ciśnienie spada do 1.15bar (tu jest wszystko dobrze), a gdy jadę rano i temperatura powietrza wynosi +- 17 stopni Celsjusza to ciśnienie za reduktorem spada do 0.8 bar i przełącza na pb (ok. 4500-5000 obrotów i przy ostrym wciskaniu pedału gazu w podłogę).

Ewidentnie jest to problem z ciśnieniem w butli, ponieważ dopompowanie sprężonego powietrza pomaga. Do testów wyciągnąłem tłoczek z trzpienia elektrozaworu tego przy reduktorze i bez dobijania powietrza ciśnienie spada ale nieco później.

Czytałem coś o dławiku w wielozaworze. Czy wielozawór extra ma coś takiego?

Pomóżcie...

Opublikowano

Problem rozwiązany :) Wymontowałem wielozawór z butli lpg i usunąłem zaworek nadmiernego wypływy (dławik). Po tym zabiegu mieszanka stała się bogatsza. Ponownie ustawiłem mapki pb i lpg i zmodyfikowałem mnożnik obserwując korekty krótkoterminowe. Dodatkowo ustawiłem dotrysk pb powyżej 4000 obrotów i powyżej 18ms czasu wtrysku. Jest taki moment ok. 4000-4500 obrotów gdzie czas wtrysku potrafi na chwile dojść do 21-22 ms i tu wspomagam to benzynką. jak miałem poniżej pół zbiornika lpg to przy mocnym butowaniu przełączał na z lpg na pb. Teraz jeździ praktycznie do końca.

Opublikowano

Witam,

mam pytanie jakie masz wtryski gazu przy takiej mocy?  Nie pętlą? Będę wdzięczny za informację.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...