Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 1.8T AVJ brakujący przepływ??


przemu6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niżej wstawiam logi grupy 2 i 33. Z turbiną wszystko w jak najlepszym porządku. Problem polega na tym, że już kończą mi się pomysły co może być przyczyną braku 10g przepływu oraz wysokich korekt sondy lambda i trochę dłuższych czasów wtrysków jak na serie avj. Jest to auto brata. Po podmianie sondy lambda korekty delikatnie się poprawiły, lecz przepływ nie wzrósł. Ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Oczywiście brak jakiejkolwiek nieszczelności.

Jedyny błąd jaki wyskoczył to:

P0328 16712

  Czujnik spalania stukowego 1 G61, za duża wartość sygnału.  

Natomiast tego spalania stukowego w grupie 20 nie ma. Chwilowo pojawi się delikatne(2-3CF) na drugim cylindrze i znika, więc o co chodzi??

 

Logi przed podmianą sondy:

8E0 906 018 B        1.8L R4/5VT     G01 0004                        
                                
    Group A:    '002                Group B:    '033    
        RPM    Load    Inj. On Time    Mass Flow        Lambda    Voltage
    TIME                    TIME        
Marker    STAMP    /min    %    ms    g/s    STAMP    %    V
    0.00    1440    29.3    3.06    8.14    0.51    0.0    1.660
    1.01    1520    76.7    9.86    23.83    1.41    -4.7    1.220
    1.81    1680    85.0    10.54    28.42    2.21    0.8    1.140
    2.61    1840    93.2    11.90    34.14    3.01    0.8    1.120
    3.41    2040    103.0    12.92    40.78    3.82    3.1    1.140
    4.23    2200    107.5    13.94    46.06    4.63    3.9    1.160
    5.04    2400    109.8    14.62    51.56    5.44    5.5    1.120
    5.84    2640    112.8    15.30    57.14    6.24    5.5    1.080
    6.64    2880    113.5    14.96    61.69    7.04    4.7    1.100
    7.44    3080    110.5    14.62    64.19    7.84    5.5    1.160
    8.26    3280    109.0    14.62    68.47    8.64    7.0    1.100
    9.06    3520    109.0    14.62    73.64    9.46    6.3    1.100
    9.86    3720    109.0    14.62    78.50    10.26    6.3    1.140
    10.67    3920    107.5    14.28    80.83    11.07    7.0    1.080
    11.47    4120    104.5    13.94    80.64    11.88    7.8    1.120
    12.38    4320    103.8    13.94    87.33    12.78    9.4    1.060
    13.18    4520    104.5    13.94    90.69    13.58    10.2    1.100
    13.99    4720    105.3    14.62    94.11    14.39    10.2    1.120
    14.79    4880    104.5    14.62    99.08    15.21    8.6    1.020
    15.61    5080    103.0    14.96    101.19    16.10    9.4    0.940
    16.60    5280    101.5    14.96    102.08    17.00    8.6    0.820
    17.40    5440    97.7    14.28    101.14    17.82    9.4    0.940
    18.22    5560    94.7    13.94    101.94    18.62    10.9    0.860
    19.12    5720    94.0    13.60    104.94    19.52    10.9    0.880
    19.92    5880    92.5    13.60    103.92    20.43    10.2    0.820
    20.93    6040    91.0    13.60    104.25    21.33    9.4    0.760
    21.73    6160    91.0    13.60    104.83    22.14    9.4    0.720
    22.54    6280    89.5    13.26    107.14    23.05    9.4    0.680
    23.45    6400    89.5    13.60    110.33    23.85    9.4    0.680
    24.25    6480    87.2    12.92    110.72    24.65    9.4    0.700
    25.05    6600    85.7    12.92    110.17    25.46    9.4    0.680
    25.86    6680    87.2    12.92    111.86    26.26    9.4    0.660

Logi po podmianie sondy:

8E0 906 018 B        1.8L R4/5VT     G01 0004                        
                                
    Group A:    '002                Group B:    '033    
        RPM    Load    Inj. On Time    Mass Flow        Lambda    Voltage
    TIME                    TIME        
Marker    STAMP    /min    %    ms    g/s    STAMP    %    V
    0.00    1560    39.8    4.42    12.06    0.40    0.8    1.540
    0.80    1640    75.2    9.18    24.92    1.20    -1.6    1.240
    1.60    1760    84.2    10.88    30.06    2.00    2.3    1.120
    2.40    1920    94.7    12.24    36.44    2.81    2.3    1.180
    3.21    2080    103.8    13.26    42.33    3.61    3.1    1.080
    4.02    2280    106.0    13.60    47.56    4.43    4.7    1.100
    4.83    2480    108.3    14.62    51.83    5.23    5.5    1.120
    5.63    2720    111.3    14.96    58.47    6.03    4.7    1.120
    6.43    2920    111.3    14.62    62.61    6.83    4.7    1.100
    7.23    3160    107.5    14.28    64.86    7.65    5.5    1.100
    8.04    3360    107.5    14.28    68.28    8.44    6.3    1.080
    8.85    3560    107.5    14.28    73.89    9.25    5.5    1.080
    9.66    3760    106.8    14.28    79.53    10.15    7.0    1.060
    10.55    4000    106.8    14.62    82.14    10.97    6.3    1.080
    11.37    4200    104.5    13.94    83.81    11.77    7.0    1.100
    12.17    4360    103.8    13.94    86.67    12.57    7.8    1.100
    12.98    4560    103.8    14.28    91.47    13.38    8.6    1.120
    13.78    4760    104.5    14.28    95.39    14.18    7.0    1.100
    14.60    4920    103.0    14.28    98.81    15.00    6.3    0.960
    15.40    5080    102.3    14.62    99.89    15.80    6.3    0.940
    16.20    5240    101.5    14.62    100.92    16.60    5.5    0.900
    17.00    5400    97.0    13.94    98.89    17.40    7.8    0.880
    17.80    5520    95.5    13.94    99.75    18.32    8.6    0.800
    18.72    5680    94.7    13.94    103.00    19.12    7.8    0.800
    19.52    5800    94.0    13.60    103.92    19.92    7.8    0.760
    20.32    5920    93.2    13.94    105.19    20.72    7.0    0.760
    21.12    6040    92.5    13.94    105.00    21.53    7.8    0.720
    21.93    6120    90.2    13.60    103.56    22.33    7.0    0.640
    22.73    6240    91.0    13.94    107.42    23.15    2.3    0.540
    23.55    5960    15.0    2.04    16.25    24.04    0.0    1.580
    24.43    4600    14.3    0.00    12.97    24.83    0.0    4.040


Z góry przepraszam za taką formę wstawienia logów, ale na obecną chwilę nie mam innej możliwości. Dzięki za jakiekolwiek chęci pomocy :)

Czyżby to były oznaki padającej pompy paliwa? Dodam, że przepływomierz również był podmieniany i nic to nie zmieniło

Edytowane przez przemu6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, przemu6 napisał:

Czyżby to były oznaki padającej pompy paliwa?

Nie, bo czasy wtrysków ok. Wrzuć loga z turbo. Szczelność dolotu była sprawdzana kompresorem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Napisałem wyżej, że szczelność sprawdzana kilka razy i jest git. Turbo też osiąga zadane ciśnienie tak jak powinno i trzyma do końca

 

8E0 906 018 B        1.8L R4/5VT     G01 0004                                
                                        
    Group A:    '115                Group B:    '118            
        RPM    Load    Absolute Pres.    Absolute Pres.        RPM    Temperature    Load    Absolute Pres.
    TIME                    TIME                
Marker    STAMP    /min    %    mbar    mbar    STAMP    /min    °C    %    mbar
    0.40    1680    72.9    1590.0    1020.0    0.00    1640    36.0    0.0    1000.0
    1.22    1840    84.2    1590.0    1200.0    0.80    1760    35.0    59.2    1110.0
    2.02    2040    100.8    1580.0    1390.0    1.62    1920    34.0    77.3    1300.0
    2.82    2280    112.0    1550.0    1540.0    2.42    2160    33.0    65.1    1470.0
    3.62    2520    113.5    1530.0    1560.0    3.22    2400    32.0    59.6    1570.0
    4.43    2760    112.0    1490.0    1520.0    4.03    2640    32.0    54.1    1540.0
    5.23    3000    109.0    1460.0    1470.0    4.82    2880    31.0    50.2    1490.0
    6.04    3240    109.0    1460.0    1470.0    5.64    3120    31.0    47.5    1460.0
    6.84    3480    111.3    1470.0    1470.0    6.44    3360    32.0    48.2    1460.0
    7.66    3720    110.5    1460.0    1470.0    7.25    3600    32.0    48.2    1460.0
    8.56    3960    107.5    1430.0    1450.0    8.15    3840    33.0    46.7    1460.0
    9.36    4200    105.3    1430.0    1430.0    8.96    4080    33.0    44.7    1440.0
    10.16    4400    105.3    1430.0    1420.0    9.76    4280    34.0    44.7    1420.0
    11.08    4600    105.3    1410.0    1420.0    10.58    4480    34.0    45.1    1430.0
    11.88    4800    104.5    1400.0    1390.0    11.48    4720    36.0    45.1    1410.0
    12.68    5000    103.8    1380.0    1390.0    12.28    4920    36.0    44.7    1400.0
    13.48    5200    102.3    1360.0    1350.0    13.08    5120    36.0    43.5    1380.0
    14.30    5400    100.8    1350.0    1330.0    13.90    5280    37.0    42.0    1360.0
    15.10    5560    97.7    1340.0    1340.0    14.70    5480    38.0    42.7    1340.0
    15.90    5720    97.0    1340.0    1320.0    15.50    5640    39.0    43.9    1340.0
    16.70    5880    95.5    1320.0    1320.0    16.30    5800    39.0    44.3    1320.0
    17.51    6040    94.0    1310.0    1300.0    17.11    5960    39.0    43.9    1330.0
    18.32    6160    91.0    1300.0    1310.0    17.92    6120    39.0    42.4    1290.0
    19.22    6320    90.2    1290.0    1280.0    18.82    6240    40.0    41.6    1290.0
    20.02    6440    90.2    1280.0    1280.0    19.62    6360    41.0    40.0    1280.0

 

Edytowane przez przemu6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wszystko na 100% szczelne i turbo też dmucha jak należy to trzeba nową przepływkę. Widocznie ta podmieniana też jest zmęczona ?

Do sprawdzenia jeszcze filtr powietrza, może jest zapchany albo to jakiś shitowy zamiennik co ogranicza przepływ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta podmieniana jest oryginalna w bardzo dobrym stanie, była kupowana w poprzednim roku i pokazuje dobrze u mnie w aucie?. Filtr był sprawdzany i prześwit jest przez niego praktycznie taki jak przy nowym, marki knecht?. Jakieś inne sugestie?

Edytowane przez przemu6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zmień przeplywke xd

Kolega dobrze mówi a Ty szukasz kogoś kto potwierdzi twoją wersję ?

Co do stukowego, masz dwa czujniki, multimetr w łapę i sprawdzasz oporność, masz jak porównać. 

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka była podmieniana i wciąż jest to samo... Więc przyczyna musi leżeć w czymś innym. Szukam kogoś kto nakieruje mnie, co jeszcze można sprawdzić, bo przepływomierz jest na pewno sprawny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź dokładniej szczelność dolotu. Skoro turbo pompuje jak trzeba, przepływka niby też sprawna to gdzie się podział przepływ? Innych możliwości nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...