Jump to content
2 2
morelo

Wtryski BEX plus nowa mapa w 1.8T

Recommended Posts

Witam szanownych kolegów i koleżanki,

2 tygodnie temu stałem się szczęśliwym posiadaczem A4 1.8T B6 Cabrio, powiem szczerze trochę te 163KM mało w tej audi, proszę was o poradę. Chce zwiększyć moc bez większych przeróbek mechanicznych, czytałem trochę postów np ten

  bardzo ładnie rozpisane dziękuje.

Prosze o poradę chce w moim audi dwie przeróbki

1. wtryski od 190 konnej wersji (BEX)

a. czy prócz wtrysków muszę jeszcze coś dokupić lub zmienić by je założyć?

b. czy moc po zmianie wtrysków się zwiększy?

c. czy kupić nowe czy używki? może tu ktoś handluje i ma dla mnie?

d. jakie te wtryski najlepiej kupić?

2. nowa mapa, jak już będą nowe wtryski to che podjechać gdzieś by jeszcze poprawić mape.

a. czy gdzieś w okolicach Nowego Tagu to zrobię? czy tylko Karków? jak Kraków to co polecacie?

 

Czy ja dobrze kombinuje ? chce osiągnąć moc w okolicach 200KM bez męczarni silnika, na co jeszcze zwrócić uwagę co jeszcze zmienić, poprawić by silnik nie był bardzo obciążony a moc była odczuwalna?

Dziękuje za odp i poradę, pozdrawiam.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, morelo napisał:

Prosze o poradę chce w moim audi dwie przeróbki

1. wtryski od 190 konnej wersji (BEX)

a. czy prócz wtrysków muszę jeszcze coś dokupić lub zmienić by je założyć?

b. czy moc po zmianie wtrysków się zwiększy?

c. czy kupić nowe czy używki? może tu ktoś handluje i ma dla mnie?

d. jakie te wtryski najlepiej kupić?

2. nowa mapa, jak już będą nowe wtryski to che podjechać gdzieś by jeszcze poprawić mape.

a. czy gdzieś w okolicach Nowego Tagu to zrobię? czy tylko Karków? jak Kraków to co polecacie?

 

1. a. nie, zakłada je tuner przy robienu programu, bo trzeba je skalibrować

    b. czytaj wyżej i się domyśl

    c. używki - szukaj allegro, olx, wystaw ogłoszenie na forum

   d. z bexa starczają spokojnie do 220-230 koni. Takie same są np. w a3 1.8t aum i można je kupić 2x taniej.

2. nie wiem, znam tylko rynek lubelski 😛

 

Warto wsadzić drugi ic z bexa albo fmic, bo w lato z tych 200koni dużo zdechnie przy energiczniej jeździe.

Jak silnik i osprzęt zdrowy oraz dobry tuner to samą mapą, bez żadnych dodatków zrobisz spokojnie 190-200koni.

Jakbyś uważnie przeczytał załączony temat to nie zadawałbyś tyle pytań 😛

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, przem8 napisał:

Jakbyś uważnie przeczytał załączony temat to nie zadawałbyś tyle pytań 😛

Czytałem uważnie 😉 ale kto pyta nie błądzi, lepiej zapytać i uzyskać odp od kogoś niż samemu coś spierniczyć.

Czyli nie ma tak że wsadzam wtryski BEX i jadę na softa, hm było gdzieś to w tym poście? bo nie znalazłem🙄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak gdzieś niedaleko to możesz jechać ale sama zmiana wtrysków nie doda mocy to raz i dwa, że trzeba zmienić soft pod wydajniejsze wtryskiwacze, bo silnik będzie kuleć - tak w skrócie. Najlepiej jak tuner sam zmieni wtryski przy programie. Nie ma z tym aż tak dużo roboty.

Poza tym zanim zaczniesz myśleć o mocy to porób logi, bo może nie ma z czym jechać do tunera 😛 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Skup się na IC. To podstawa. Szczególnie, że cabrio to się jeździ zazwyczaj latem:) Mój fabryczny smic puchł już przy 180km i to w poniżej 20c.

Edited by Randor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuje Panowie z tego co właściciel poprzedni mi dał do ręki papier wykres z hamowni to audi wypluło 162KM to wynik pozytywny tak sądzę. Jeszcze pytanie o IC co mam rozumieć przez określenie puchł ? dosłownie ''puchnie'' czy jak? oczywiście wezmę to pod uwagę i ewentualnie wsadzę z 190 konnej. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, morelo napisał:

puchł ? dosłownie ''puchnie'' czy jak?

To znaczy, że w dolocie masz nawet 70 stopni w taką pogodę i ciągnie gorące powietrze zamiast chłodnego. W skrócie gorsze osiągi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wsadzaj prawy ic z bexa lub 2.5tdi i to załatwi sprawę. Do tego j/w większe wtryski u tunera i te 200 KM powinno być.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo na więcej seryjne turbo k03 i tak nie pozwoli 😛

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak pisałem w pierwszym poście 200 kucy mi w zupełności starczy😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobisz 200 i za chwilę znowu będzie mało, sam zobaczysz :D

Powodzenia w modzeniu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z dp na tym seryjnym k03 nawet 210 KM da rade, ale to juz zwykle maks i do tego silnik i osprzet musza byc w bdb stanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli nie planujesz więcej jak te 200-230km wsadzaj drugi ic z bex. Wszystko powinno być p&p. Te gotowe zestawy nigdy nie chcą pasować tak jak powinny. No ale zrobisz jak zechcesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, przem8 napisał:

To znaczy, że w dolocie masz nawet 70 stopni w taką pogodę i ciągnie gorące powietrze zamiast chłodnego. W skrócie gorsze osiągi

Potwierdzam sam zamierzam zakładać fmic'a bo różnica w ciepłe i chłodne dni kolosalna, całkiem inne auto. Auto ma 196 kunia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko tak jak pisał @Randor : zakładanie fmica do b6/b7 dla 200 KM mija się z celem. Tu taniej i lepiej wyjdzie prawy ic z bexa bo nie trzeba rzeźby robić, podcinać belki, zderzaka itp. Jak ktoś robi 250KM + to wtedy fmic 180 jak najbardziej polecany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie szukam po forum i nie widzę drugiego takiego tematu a tu nie ma foci.

Czy kto ma taką relacje ze zdjęciami proszę. Nie chce nakupić gratów które będą leżały, lub ktoś mi wciśnie nie potrzebnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytałeś cały temat? Eh...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam już, znalazłem też w sieci. Dziękuje.

Powoli kompletuje graty.

DOWNPIPE który brać?

DOWNPIPE-AUDI-A4-B5-B6-VW-PASSAT-1-8T-DE
ALLEGRO.PL

Kup teraz na allegro.pl za 332.00 zł - DOWNPIPE AUDI A4 B5 B6 VW PASSAT 1.8T DECAT (7883299893). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
Downpipe-1-8T-Audi-A4-B5-B6-B7-2-75
ALLEGRO.PL

Kup teraz na allegro.pl za 569.00 zł - Downpipe 1.8T Audi A4 B5 B6 B7 2,75" (8194102693). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

Średnica inna, na śrubach to mi nie zależy bo mam od groma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...