Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknąca klimatyzacja po stronie pasażera, jak ją dobrze udrożnić?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem że temat był już oblegany, do rzeczy. Zaczyna się standardowo. 

Po nabiciu klimatyzacji woda zaczyna przeciekać na nogi pasażera. Dzieje się to podczas wyłączenia klimatyzacji po dłuższej jeździe bądź na zakrętach (w upały) Diagnoza? Zapchane kanały. W pierwszej kolejności udrożniony spust od strony podwozia z kanału. Faktycznie sporo syfu. Demontowany schowek, wyciągnięta plastikowa zagięta płaska rurka znajdująca się po lewej stronie u nóg pasażera pod tapicerką. Też zapchana. Udrożniona. Wlewam troszkę wody do obudowy filtra kabinowego i...? Dalej cieknie. Oddałem auto na warsztat gdzie prosiłem o przedmuchanie kompresorem. (nie mam w domu) Przedmuchali, oddali, składam wszystko, mały test lejąc wodę bezpośrednio do obudowy filtra i ... ? Dalej cieknie. Cieknie po prawej stronie u nóg pasażera jakby z obudowy wentylatora / parownik. Ma ktoś jakieś pomysły? 

 

 

Opublikowano

wody nie leje się do obudowy filtra... bo wtedy zawsze na lączeniach kanałów będzie leciało, to nie jest szczelne w 100%. Jak masz udrożnione kanały odpływowe z parownika to już problem wody nie powinien się pojawiać, chyba że masz uszkodzoną obudowę filtra i wtedy woda w czasie deszczu może napływać, ale jeśli obudowa jest OK to nie lej wody od filtra tylko oszusz wszystko i wtedy poskłądaj do kupy i odpal klimę, sprawdzasz czy woda kapie pod samochodem i czy nie robi się mokro, jeśli kapie pod autem a w środku dywaniki suche wtedy jest OK.

Opublikowano
Godzinę temu, MaTeo85 napisał:

wody nie leje się do obudowy filtra... bo wtedy zawsze na lączeniach kanałów będzie leciało, to nie jest szczelne w 100%. Jak masz udrożnione kanały odpływowe z parownika to już problem wody nie powinien się pojawiać, chyba że masz uszkodzoną obudowę filtra i wtedy woda w czasie deszczu może napływać, ale jeśli obudowa jest OK to nie lej wody od filtra tylko oszusz wszystko i wtedy poskłądaj do kupy i odpal klimę, sprawdzasz czy woda kapie pod samochodem i czy nie robi się mokro, jeśli kapie pod autem a w środku dywaniki suche wtedy jest OK.

W poprzednim aucie  nalałem testowo wody do obudowy filtra i gładko zleciała pod autem dlatego tu powtórzyłem ten zabieg.

Wczoraj gdy zaobserwowałem że woda leje się pod nogi pasażera a nie ucieka dołem zakończyłem ten proces. Po 2 godzinach zjechałem autem pod dom (100m). Zgasiłem je i ponownie woda pociekła pod nogi pasażera. czyli wnioskuje że kanały nie są udrożnione. Ma może ktoś jakiś inny pomysł/sposób na udrożnienie kanałów? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...