Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 AVF by @pdk


pdk

Rekomendowane odpowiedzi

witam:hi:
Po długich poszukiwaniach w końcu udało się trochę odświeżyć wozidło i miejsce b5 zajeło B6. B5 miało też swój temat, który umarł śmiercią naturalną, dlatego B6 to kolejna próba, może tutaj uda mi się więcej zrobić i pokazać :)

Może kilka słów o samym zakupie, szukałem długo, od grudnia do maja, w marcu odpuściłem po kilku setkach przejeżdżonych kilometrów i kilkunastu straconych weekendach aż tu nagle po 2 miesiącach info z mp.moto że jest B6 z włoch, oględziny przelew i jest!

A więc:

  • B6 avant 2004
  • AVF
  • kolor Moro Pearl Blue
  • Bix-y
  • zawieszenie sline
  • fotele placki grzane
  • czujniki parkowania tył
  • kolorowy FIS
  • Nawigacja
  • multifunkcja
  • i to tyle z ważniejszych

Auto oczywiście miało (ma) wady, jak to z Włoch: okropny zmatowiały lakier na dachu i masce, lampy nadawały się tylko do regeneracji i mocnej polerki, obcierka błotnik tył i wgniotka na dachu. Poza tym wszystko wydawało się OK aż do pierwszej trasy ale o tym później ;)

Plany na auto: na razie brak, przy B5 ciągle coś naprawiałem mechanicznego więc na mody brakło $$$ i czasu, tutaj mam nadzieję że uda się trochę porobić żeby auto nie tylko jeździło ale też wyglądało. Poniżej kilka fotek po zakupie i teraz + fota mojego starucha.

Prawie bym zapomniał, Bixy przy okazji regeneracji zostały przerobione na soczewkę B8 więc pierwszy mod jest!

Tutaj podziękowania dla kolegi @KoJ@K który to super ogarnął i jeszcze pożyczył zastępcze lampy na czas roboty.

 

IMG_20190517_112515.jpg

IMG_20190517_112530.jpg

IMG_20190517_112614.jpg

 

IMG_20190525_073956.jpg

IMG_20190525_074957.jpg

IMG_20190605_204233_HDR.jpg

66080670_1215104401996804_2633113323826053120_n.jpg

IMG_20190525_151726_HDR.jpg

IMG_20190524_182737_HDR.jpg

Edytowane przez pdk
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze, że lampki najgorsze trole jakie do tej pory robiłem :kox:

Ale po zabiegu już wyglądały nie źle.

 

20190530_144945.jpg

20190602_150407.jpg

20190604_050358.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KoJ@Kjak dla mnie to sztos a nie "nie źle" ?

Generalnie po zakupie nie obyło się bez niespodzianek a największa z nich to klima i zerwany wałek kompresora, nie sprzegielko ale caly wałek. foty nizej. Ale najważniejsze że nic nie zatarte i wystarczyła nowa sprężarka. Generalnie od zakupu ogarnąłem:

- pakiet startowy ori rozrząd itd

- amory tył 

- czujnik i głośnik parkowania

- klima

- żarniki d1s - walnął mi jeden tydzien po odebraniu lamp, ktoś tam wspominał że będą do wymiany ?

No i teraz czas na ogarnięcie lakieru, nie mam bladego pojęcia o detailingu ale zamówiłem kilka rzeczy jak na foto. 

jakieś rady? :)

 

IMG_20190630_130753.jpg

IMG_20190624_210252.jpg

IMG_20190608_125844.jpg

IMG_20190621_163057.jpg

IMG_20190602_101011.jpg

IMG_20190614_095334.jpg

IMG_20190601_150528.jpg

IMG_20190601_144828.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i w końcu znalazłem czas i pobawiłem się w polerkę. Najpierw mycie na 2 wiadra, suszenie i polerka. Zacząłem mancerna 2500 ale szło średnio zwłaszcza na masce i dachu więc szybko ogarnąłem pastę 3M Fast Cut i wtedy zaczęło jakoś iść. Jak dla mnie wyszło super chociaż jest milion małych odprysków na masce i nadkolach a na dachu wżarte plamki, chyba po ptasim g*** ale z tym już nie nie dałem rady zrobić. Najgorsze że odpryski wypełniły się pastą i mega je widać. Na szybko wrzuciłem jakiś najtańszy twardy wosk K2 ale to mega shit. Nie wiem czy nie wypolerowałem dobrze ale zostały mi jakieś plamy. 

Teraz plan jest kupić twardy wosk do ciemnych lakierów i zobaczymy, może jakoś pokryje te odpryski.

 

1.jpg

IMG_20190705_084934.jpg

IMG_20190705_091529.jpg

IMG_20190705_111910.jpg

IMG_20190706_194939.jpg

IMG_20190706_195009.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny temat to ciągle zastanawiam się czy mam jakiś program. Wybiorę się pewnie na hamownie ale najpierw wziąłem w łapę VCDS i porobiłem logi.

Na to wygląda że coś dłubnięte albo to wina przeładowania, w sumie nie wiem skąd się bierze jak w BS kierownicami rusza.

Poniżej wrzucam wszystkie logi, @kamil-vag miałbyś chwilę rzucić okiem? To co mnie martwi to przeładowanie z dołu w 011 i bipy w 023, niektóre ponad 40. Ciekawe ile to KM/Nm jest?

Basic settings:

  1. http://vaglogi.pl/log-003_9VOcy.html

Statyczne:

  1. http://vaglogi.pl/log-000_007_013_0rUipvv.html
  2. http://vaglogi.pl/log-000_2Q3PdS.html
  3. http://vaglogi.pl/log-001_004_003_9sfNq1.html
  4. http://vaglogi.pl/log-023_014_O6nvEL.html

Dynamiczne:

  1. http://vaglogi.pl/log-000_001_44M7M.html
  2. http://vaglogi.pl/log-003_004_MbCCI1.html
  3. http://vaglogi.pl/log-008_du05XbW.html
  4. http://vaglogi.pl/log-011_013_3l4GWEh.html
  5. http://vaglogi.pl/log-011_5CIg6z.html

 

Edytowane przez pdk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz auto po programie/chipie.

Seria ma 1,35 bara doładowania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po programie i to dojebanie za dołu też za duże, spróbuj o pół obrotu wydłużyć ramię gruchy, bo takie strzały po 2600mbar nie są zdrowe... 

Chyba, że przycina się geometria turbo...

Na przyszłość rób log 003+011, bo dziwnie to poskladales... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil-vag w końcu sprawdziłem geometrie i sztanga chodzi ładnie bez przycięć, a co więcej na regulacji sztangi jest fabryczne oznaczenie farbą, czyli nikt tam nie grzebał. sprawdziłem tez nieszczelnosci ale wszystko ok. 

czyli to oznacza ze program jest z d*py i trzeba go poprawić? bo jak sztanga wyregulowana fabrycznie to wolę jej nie ruszać

a w międzyczasie zamieniłem zestaw naprawczy na dojazdowke, wiec mam graty które zostały gdyby ktoś chciał? i wrzuciłem twardy wosk. 

 

IMG_20190823_170249.jpg

IMG_20190823_172947.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i powie mi ktoś czy to jest normalne że wahacz dotyka zwrotnica przy max skręcie? poza zerwana guma wahacza nie widzę powodu a tam jest już widoczne wytarcie

Edytowane przez pdk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to normalne, że dotyka przy max skręcie. 

Ostatnio też wymieniałem dolne proste z powodu popękanych osłon  :(

jakby co to nie polecam dolnych prostych TRW,  wymieniłem je w 2013 chyba, i wytrzymały raptem jakieś 70 tys. Pewnie pociągnęłyby dłużej gdyby nie te osłony (na jednym wahaczu osłonę wymieniałem już jakieś dwa lata temu bo pękła).

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tej polerce i wosku na pierwszy rzut oka laika super wygląda, gdybyś nie powiedział o tych odpryskach to bym ich nie zauważył :)

Z daleka super wygląda jeśli się ktoś nie przygląda na te odpryski :D

Edytowane przez Marciol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...