Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa paliwa 1.8 bfb


Ziomal1985

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak w temacie. Wymieniłem pompę paliwa( z powodu bardzo głośniej pracy podczas jazdy i buczeniu przy odpalaniu) na ori używaną. Przez ok 1000km wszystko było ok i od paru dni zaczęła buczec przy odpalaniu przez parę sekund, oraz za każdym razem jak dobija ciśnienie po przekreceniu kluczyk w stacyjce. Pojechałem do ASO- koszt nowej 2000 PLN. Teraz moje pytanie czy można gdzieś dostać sam wkład albo cała pompę za jakieś sensowne pieniądze?

Nr pompy  8e0919051cj. Może ktoś poleci chociaż jakąs stronę albo z jakiej firmy ja kupić. Byłbym wdzięczny za podpowiedzi

Edytowane przez Ziomal1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniałeś filtr paliwa? Często on jest przyczyną takich objawów. Po co przepłacać w aso jak cały kosz vdo kosztuje w granicach 1000zł. Wkłady też są osiągalne ale zazwyczaj dostępne są mało renomowanych producentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa wymieniłem. Poprzedni wyglądał całkiem nieźle. Po wymianie filtra poprzednia pompa momentalnie zaczęła tak głośno chodzić że musiałem ją wymienić(tak się nie dalo jeździć). Szukałem samych wkładów w sklepach w mojej okolicy-wszyscy rozkładają ręce. Jakby nie było filtra z regulatorem to wkład i pompa pasowałby z każdego Passata audi itd. Dlatego się pytam czy może ktoś kupywal i na jakiej stronie ponieważ trochę się boję kupywac coś przez neta za 1000zl. Podrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz forumowych sprzedawców części samochodowych to pytaj. Filtr jakiej firmy? Najlepiej jakby był ori, bo zamienniki potrafią buczeć i powodować wycieki paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr mana albo filtrona nie pamiętam dokładnie, ale nie był najtańszy?. Jeżeli mówisz że filtr paliwa może buczec też to może wiesz jak to sprawdzić czy to filtr czy pompa? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, wymieniając jedno albo drugie. Przerabiałem przypadek, że wyła pompa przy odpalaniu. Po wymianie filtra jak ręką odjął.

Jeśli pompa trzyma ciśnienie 4bar przy pełnym bucie, nie ma problemów z odpalaniem, a dźwięk jest tylko przy odpalaniu to dałbym sobie z tym spokój póki co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa daje rade przy przy pełnym bucie. Auto idzie jak wsciekle?. Nie jest to moje pierwsze auto z 1.8t miałem Passata 1.8eb i gti 1.8 agu także jakieś porównanie jest. Auto pali ładnie ale martwie się że pompa odmówi współpracy w najmniej odpowiednim momencie albo że tak jak poprzednia zacznie tak buczec że nie da rady jeździć. W każdym razie dzięki za info pozdrawiam. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem takie objawy jak Ty, miałem założony filtr paliwa "bosha" po wymianie na kolejny "bosh'a" wszystko jest ok. Też obstawiałem na pompę, ale okazało się, żę to filtr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja pompa jęczała od momentu zakupu samochodu. Trzy lata, dwie wymiany filtra później buczenie i jęczenie zaczęło się pojawiać i nasilać w trakcie jazdy (szczególnie pod ciężkim butem). Aż w końcu kaput. Najpierw odpalił dopiero po 5 minutach mielenia (musiałem wrócić 30km) a dzień później RIP (musiałem wyciągać samochód z garażu podziemnego, żeby nie włączyć systemu przeciwpożarowego przy wymienianiu).

Próbowałem wymienić wkład na wcześniej zakupiony na allegro zamiennik z większym wydatkiem, ale próby zakręcenia i uszczelnienia starych twardych plastikowych węży skończyły się na urwaniu plastikowych króćców (skręcane opaski vs ori - tym razem ori by wygrały).

Skończyło się na szukaniu na cito pompy (ciśnienie na wyjazd w tym samym dniu - święta)... W całym Wrocławiu znalazłem tylko jedną (!) w intercars, schodzą jak ciepłe bułeczki... Kupiłem Delphi za około 750PLN i wymieniłem, ale mimo, że działała, to były dalsze problemy. Wylewające się paliwo, problemy ze wskaźnikiem i gasnący silnik zanim pojawi się rezerwa.

Rozebrałem tył znowu i okazało się (czego nie zauważyłem przy składaniu na szybko), że pompa ma króciec do Webasto, którym wyciekało paliwo - zaślepione partyzancko bo w zestawie brak zaślepki.

Możliwość zaciągania paliwa do dna załatwiłem wymieniając rurę idącą do dna zbiornika na starą (inna krzywizna końcówki nowej rury - zamiast w dół to szła do góry).

Jeśli chodzi o wskazania poziomu paliwa to zamiennik ma beznadziejną płytkę stykową. Zamieniłem na płytkę z oryginału. Nie mam niestety zdjęć ale nie planuję już kolejnej rozbiórki.

Teraz wreszcie chodzi jak ta lala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Suoku napisał:

Moja pompa jęczała od momentu zakupu samochodu. Trzy lata, dwie wymiany filtra później buczenie i jęczenie zaczęło się pojawiać i nasilać w trakcie jazdy (szczególnie pod ciężkim butem). Aż w końcu kaput. Najpierw odpalił dopiero po 5 minutach mielenia (musiałem wrócić 30km) a dzień później RIP (musiałem wyciągać samochód z garażu podziemnego, żeby nie włączyć systemu przeciwpożarowego przy wymienianiu).

Próbowałem wymienić wkład na wcześniej zakupiony na allegro zamiennik z większym wydatkiem, ale próby zakręcenia i uszczelnienia starych twardych plastikowych węży skończyły się na urwaniu plastikowych króćców (skręcane opaski vs ori - tym razem ori by wygrały).

Skończyło się na szukaniu na cito pompy (ciśnienie na wyjazd w tym samym dniu - święta)... W całym Wrocławiu znalazłem tylko jedną (!) w intercars, schodzą jak ciepłe bułeczki... Kupiłem Delphi za około 750PLN i wymieniłem, ale mimo, że działała, to były dalsze problemy. Wylewające się paliwo, problemy ze wskaźnikiem i gasnący silnik zanim pojawi się rezerwa.

Rozebrałem tył znowu i okazało się (czego nie zauważyłem przy składaniu na szybko), że pompa ma króciec do Webasto, którym wyciekało paliwo - zaślepione partyzancko bo w zestawie brak zaślepki.

Możliwość zaciągania paliwa do dna załatwiłem wymieniając rurę idącą do dna zbiornika na starą (inna krzywizna końcówki nowej rury - zamiast w dół to szła do góry).

Jeśli chodzi o wskazania poziomu paliwa to zamiennik ma beznadziejną płytkę stykową. Zamieniłem na płytkę z oryginału. Nie mam niestety zdjęć ale nie planuję już kolejnej rozbiórki.

Teraz wreszcie chodzi jak ta lala...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Ziomal1985 napisał:

 

 

5 godzin temu, Suoku napisał:

Moja pompa jęczała od momentu zakupu samochodu. Trzy lata, dwie wymiany filtra później buczenie i jęczenie zaczęło się pojawiać i nasilać w trakcie jazdy (szczególnie pod ciężkim butem). Aż w końcu kaput. Najpierw odpalił dopiero po 5 minutach mielenia (musiałem wrócić 30km) a dzień później RIP (musiałem wyciągać samochód z garażu podziemnego, żeby nie włączyć systemu przeciwpożarowego przy wymienianiu).

Próbowałem wymienić wkład na wcześniej zakupiony na allegro zamiennik z większym wydatkiem, ale próby zakręcenia i uszczelnienia starych twardych plastikowych węży skończyły się na urwaniu plastikowych króćców (skręcane opaski vs ori - tym razem ori by wygrały).

Skończyło się na szukaniu na cito pompy (ciśnienie na wyjazd w tym samym dniu - święta)... W całym Wrocławiu znalazłem tylko jedną (!) w intercars, schodzą jak ciepłe bułeczki... Kupiłem Delphi za około 750PLN i wymieniłem, ale mimo, że działała, to były dalsze problemy. Wylewające się paliwo, problemy ze wskaźnikiem i gasnący silnik zanim pojawi się rezerwa.

Rozebrałem tył znowu i okazało się (czego nie zauważyłem przy składaniu na szybko), że pompa ma króciec do Webasto, którym wyciekało paliwo - zaślepione partyzancko bo w zestawie brak zaślepki.

Możliwość zaciągania paliwa do dna załatwiłem wymieniając rurę idącą do dna zbiornika na starą (inna krzywizna końcówki nowej rury - zamiast w dół to szła do góry).

Jeśli chodzi o wskazania poziomu paliwa to zamiennik ma beznadziejną płytkę stykową. Zamieniłem na płytkę z oryginału. Nie mam niestety zdjęć ale nie planuję już kolejnej rozbiórki.

Teraz wreszcie chodzi jak ta lala...

Czyli wychodzi na to, że najlepiej nowa pompa. Nie chciałem się rozpisywać zabardzo ale jeszcze na  samym początku kupiłem wkład mapco(auto odpalalo dopiero po 5 min kręcenia na zimnym silniku) nie pompowal tyle co trzeba. Więc filtr paliwa bym u siebie wykluczył ponieważ na tym tanim zamienniku nie buczalo nic. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...