Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne dławienie silnika i buczenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was mam problem tym razem z

drugim autem posiadam Passat b7 z silnikiem 2.0tdi cr cffb mianowicie auto straciło trochę na mocy i na wyższych biegach podczas przyspieszania dławi się poszarpuje nie idzie tak jak kiedyś W aucie zero błędów filtr wszystkie nowe. Zauważyłem jeszczw jedno gdy zostawimy auto na załączonym samym zapłonie po chwili zaczyna brzęczeć buczeć zawór wydatku paliwa na pompie czy wy tez tak macie. 

2523856E-719D-452A-A1C9-7DD08B12C777.jpeg

Opublikowano

Witam was proszę o pilna pomoc mechanicy ręce rozkładają. Wymieniłem ten zawór na pompie wtryskowej lecz nowy oryginalny tez brzęczy. Brzęczy dla tego ze ma za mało paliwa w pompie. Jak się uruchomi zapłon to pompa z baku podpompuje paliwo tedy jest cisza lecz jak pompa z baku przestaje pompować po 3 sekundach to po chwili zaczyna brzęczeć ten zawór bo jest mało paliwa i wtedy auto ciężko odpala jak się wyłączy zapłon i na nowo załączy to odpala do strzału. Tak jakby ciśnienie schodziło z pompy gdzieś. Założyłem drugi używany zawór na listwie wtryskowej o tych samych numerach lecz na nim wogole auto nie odpaliło. Jutro jadę go wymienić na inny. Macie jakieś sugestie 

Opublikowano

Co do  zaworu na listwie CR wysokiego ciśnienia z doświadczenia wiem ze "uzywki" które nie pracowaly można  od razu wyrzucić do kosza, montaz nowego lub  takiego  co  demontujesz z pracującego silnika.. sprawdz  jakie masz ciśnienie na szynie CR podczas pracy silnika...

Opublikowano

Kupowałem już kilka używek tych zaworów i były wszystkie ok. Ja kupuje za zwyczaj cała listwę paliwowa nie sam zawór wiec zawsze jest czysty i mokry z ropy jeszcze. Obroty silnika na biegu delikatnie skaczą między 810-821 nie czuć tego wogole w aucie. Tak samo delikatnie faluje ciśnienie na szynie ale w poprzednim Passat cc tez mi skakały i to więcej i było wszystko ok. 

Opublikowano

Ja  swego czasu  walczyłem  wlasnie  z ciśnieniem i  wymieniałem  5 sztuk zaworokow używek ,, za każdym razem w  teorii demontaż wykracany z szyny mokre od  "ropki" i   motor nie  gadal.. montaż  z  "pracującego" silnika na  strzal.. także skocznylo się nowym i spokoj..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...