athlon2000 Opublikowano 9 Lipca 2019 Opublikowano 9 Lipca 2019 Mam problem z temperaturą silnika. Bardzo ciężko się nagrzewa i po 20km wskoczy na 90 stopni ale tylko w korku. W trasie spada do ok 80 stopni. Zrobiłem taką diagnostykę: podłączyłem pod obd2 i sprawdziłem czujnik w dziale instruments. Pokazywał ok 80 stopni max a wskazówka była na 90. Chciałem podłączyć się pod silnik ale moje urządzenie nie obsługuje więc skorzystałem z ELM i tam wszedłem w temperaturę płynu i pokazywało w czasie jazdy max 80 stopni. Podczas jazdy autostradą spada do 73 stopni. Nigdy nie umiem osiągnąć 90 stopni. Termostat jest do wymiany czy czujnik? Czujnik jest szary 2 pinowy czy zielony 4 pinowy? Jeśli szary to jest wspólny sygnał do zegarów i do ecu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się