dawidreclaw94 Opublikowano 9 Lipca 2019 Opublikowano 9 Lipca 2019 Witam, zawsze z rana piszczy mi pasek w aucie , chyba że od razu po zapaleniu silnika przytrzymam go tak z minutę na obrotach ok 2000 wtedy piszczenia nie ma. Też jak jeżdżę na zimnym to przy skręcaniu czasami piszczy. Jak kręcę kierownicą w miejscu na rozgrzanym to nic nie piszczy Jak gaszę rozgrzany silnik i potem odpalam znowu rozgrzany po chwili to piszczenia nie ma na wolnych obrotach w ogóle + wymieniony pasek alternatora i akumulator Wiecie w czym problem ? ? ? Pozdrawiam
dayd_4 Opublikowano 27 Lipca 2019 Opublikowano 27 Lipca 2019 Hej. Jeśli masz nowy pasek, to może być słabej jakości, złej długości lub to i to. Może jest wilgotny, np od jakiegoś oleju, który wsiąkł i go nie widzisz. Przyczyną może być też naciąg paska, albo zacierająca się pompa wspomagania. Pompa może dawać ci tak duży opór, że pasek, pomimo najszczerszych chęci, nie ogarnia. pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się