8RyL4N7 Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 Witam pasjonatów Audi Mam mega problem i potrzebuje pomocy. Otóż mam a4 1.8t 150KM kod avj i od pewnego czasu zrobił lulowaty. Jadac dopiero od 2000 obrotow zaczyna się skręcać. Na benzynie strasznie szarpie a jak stojąc dodaje gazu do dechy to strzela z tłumika (katalizatora już nie ma) co wiecej kiedy jadę trasę około 4km i dostanie po garach (do 5000 obrotow) turbo jest całe czerwone. Na komputerze pojawia się błąd wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze. Cewka sprawdzona świeca też. Pojawia się błąd z sondy Ale nie wiem co konkretnie się pojawiało. Proszę o pomoc bo mój kolega mechanik już rozkłada ręce A mnie ch.... strzela jak nic nie mogę poradzić. PS miejcie litość i darujcie sobie głupie teksty
przem8 Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 Logi i błędy. Bez tego nic się nie dowiesz. Po usunięciu kata sonda została wyłączona w ecu albo chociaż zamontowany jest emulator?
8RyL4N7 Opublikowano 11 Lipca 2019 Autor Opublikowano 11 Lipca 2019 Tak emulator został zamontowany. Może dziś jeszcze raz podlacze go pod komputer i odczytam błędy i logi
przem8 Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 (edytowane) Log statyczny na obu paliwach 2+33 oraz dynamiczny na pb 2+33, 3+20 i 115+118 oraz na lpg tylko 2+33 dynamicznie. Logi na trojce od 1,5 tys do 6tys obr. Co i jak opisane w dziale diagnostyka. Edytowane 11 Lipca 2019 przez przem8
8RyL4N7 Opublikowano 11 Lipca 2019 Autor Opublikowano 11 Lipca 2019 Kompresji nie mierzyłem ale mam to robić w przyszłym tygodniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się