Voucher Opublikowano 13 Lipca 2019 Opublikowano 13 Lipca 2019 Hej, Od jakiegoś czasu borykam się z problemem blokowania się silniczka klapy dławiącej V71 przy prędkościach autostradowych >140km/h. Po przyrzeczeniu tej prędkości, silniczek wpuszcza do kabiny bardzo mało powietrza, prze co jazda staje się niekomfortowa, a w upały wręcz niemożliwa. Chwilowym rozwiązaniem jest włączenie obiegu zamkniętego który poprawia nadmuch z kratek. Jednak jak sami wiecie jazda cały czas z obiegiem zamkniętym nie jest możliwa. Wymieniłem już chyba ze 3 silniczki, wsadzając z B6 i B7, dokonałem kilku adaptacji (zero błędów) i za każdym razem gdy jadę w trasę mam ten sam problem. Wyczytałem ze istnieje możliwość rozłączenia silniczka, ale automatycznie nie będę miał również obiegu zamkniętego. Macie może jakieś sprawdzone rozwiązanie na tą usterkę? Z góry dzieki za pomoc.
wgrxxx Opublikowano 25 Października 2019 Opublikowano 25 Października 2019 Ja Ci niestety nie pomogę ale mam pytanie: gdzie ta klapa dławiąca się znajduje i jakie dokładnie jest jej zadanie. Druga sprawa: u mnie gdy włączam klimę otwiera się obieg wewnętrzny. Klima działa tylko na wewnętrznym. A z tego co piszesz wnioskuje że klima może działać na obiegu zewnętrznym. Czyli może w moim wozie coś działa nie tak...
parasol888 Opublikowano 13 Listopada 2019 Opublikowano 13 Listopada 2019 U mnie jest tak,że właśnie im szybciej jadę to wlatuje więcej powietrza. Nie wiem nawet jak się za to zabrać. Przy szybszej jeździe daję obieg wewnętrzny i jest ok. Tylko,że to trochę wkurzające...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się