Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podwyższone obroty


piteraudi25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym sie dowiedzieć co może być przyczyna podwyższonych obrotów na biegów jałowym, dodam ze dzieje sie to na (tzw zimnym silniku ). Po chwili silnik wraca do (cichej)  normalnej pracy. Miał ktoś taki przypadek ?  Gdzieś wyczytałem ze może to byc zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam coś takiego ( raz na 2-3 tygodnie ) że jak odpalam autko na zimnym po 2-3 dniach to obroty falują.

Silnik pracuje nie równo, tak jakby chciał zgasnąć. To jest kwestia 5-6 sekund, zgaszam i odpalam ponownie i jest ok...

Na tą chwilę stało się to 5 razy. Nie wiem czy może się to przerodzić w coś groźniejszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.08.2019 o 08:52, Krzych_213 napisał:

Ja mam coś takiego ( raz na 2-3 tygodnie ) że jak odpalam autko na zimnym po 2-3 dniach to obroty falują.

Silnik pracuje nie równo, tak jakby chciał zgasnąć. To jest kwestia 5-6 sekund, zgaszam i odpalam ponownie i jest ok...

Na tą chwilę stało się to 5 razy. Nie wiem czy może się to przerodzić w coś groźniejszego?

u mnie dzieje się podobnie ale tyko czasami, przy odpalaniu na zimnym silniku jak raz wciskam kluczy to silnik jakby wchodził w tryb awaryjny, zaczyna się dusić i nie można dodać gazu więc też go wtedy gaszę i odpalam drugi raz i jest OK,

nie wiem co jest przyczyną ale może mieć coś wspólnego np. z rozrusznikiem bo jak wciskam kluczyk do odpalania i go chwilę przytrzymam to taka sytuacja nie występuje 

najgorsze jest to, że nie ma żadnych błędów w VCDS aby to jakoś sprawdzić 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.08.2019 o 13:59, ira2 napisał:

u mnie dzieje się podobnie ale tyko czasami, przy odpalaniu na zimnym silniku jak raz wciskam kluczy to silnik jakby wchodził w tryb awaryjny, zaczyna się dusić i nie można dodać gazu więc też go wtedy gaszę i odpalam drugi raz i jest OK,

nie wiem co jest przyczyną ale może mieć coś wspólnego np. z rozrusznikiem bo jak wciskam kluczyk do odpalania i go chwilę przytrzymam to taka sytuacja nie występuje 

najgorsze jest to, że nie ma żadnych błędów w VCDS aby to jakoś sprawdzić 

 

 

na forum A5 wyczytałem, że podobne świadczą o układzie paliwowym, zawieszaniu się zaworu w tym układzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...