Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubytek płynu chłodzącego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiadam A4B8 z 2010 2.0 ,143 KM CAGA. Mam problem z ubytkiem płynu chłodniczego, a mianowicie nigdzie nie ma wycieku,wszystko jest suche, EGR też suchy,pod korkami oleju oraz chłodniczym nie ma żadnej mazi, W aucie nie czuć nic aby przez nagrzewnice puszczał, nie widać żadnego białego dymu. Przejrzałem wszystko co było możliwe to sprawdzenia. Proszę o pomoc, bo już nie wiem co może to być. Pozdrawiam

 

 

Opublikowano

Sprawdzałeś może testerem czy nie masz spalin w płynie chłodniczym? Skoro nie cieknie  na zewnątrz to może go przepala? 

Opublikowano

Tak sprawdzałem i nic nie wykazał tester. Też tak podejrzewam tak jak napisałeś że może go przepalać. I co w takim przypadku robić?

Opublikowano (edytowane)

Wyciągnąć chłodnicę EGR i zawieżć na sprawdzenie szczelności. Aczkolwiek u mnie jak była nieszczelna to w płynie wyraźnie był co2.

Ewentualnie nalać płyn prestone, nabyć lampę UV i odpowiednie okulary do tego i szukać śladu po wycieku (G12 i G12+ nie zostawiają śladów po sobie po odparowaniu).

Edytowane przez luk330
Opublikowano

Była wymieniana chłodnica na nową, bo w poprzedniej był w środku był płyn, a teraz co mam inna i sprawdzałem i jest sucho w płynie nie ma co2 bo robiłem też test 2 razy. A jak bym tak zaślepił EGR i sprawdził czy dalej będzie ucieka? Pod korkami nie ma żadnych mazi,nie kopci oraz nie puszcza nagrzewnica, brak jakich kolwiek wycieków. Czy po prostu pojechać na servis Audi i niech szukają?

Opublikowano
11 godzin temu, petel napisał:

Była wymieniana chłodnica na nową, bo w poprzedniej był w środku był płyn, a teraz co mam inna i sprawdzałem i jest sucho w płynie nie ma co2 bo robiłem też test 2 razy. A jak bym tak zaślepił EGR i sprawdził czy dalej będzie ucieka? Pod korkami nie ma żadnych mazi,nie kopci oraz nie puszcza nagrzewnica, brak jakich kolwiek wycieków. Czy po prostu pojechać na servis Audi i niech szukają?

Wymeinialeś na nową czy nową używaną? :) i jak sprawdzałeś? Chłodnicy EGR tak łatwo sprawdzić się nie da, trzeba zrobić test ciśnieniowy i najlepiej podgrzać całą chłodnicę.

Opublikowano

była wymieniana na nową używana

7 godzin temu, luk330 napisał:

Wymeinialeś na nową czy nową używaną? :) i jak sprawdzałeś? Chłodnicy EGR tak łatwo sprawdzić się nie da, trzeba zrobić test ciśnieniowy i najlepiej podgrzać całą chłodnicę.

była wymieniana na nową używana,mechaniory wyciągneły i stwierdzili ze jest płyn chłodniczy w środku bo było mokro, oraz dodam że podczas wymiany swiec byl plyn na nich, a teraz sucho jest ,acz kolwiek jeszcze pojade do innego mechanika i powiem mu ,badz poprosil bym o jakies wskazowki jak zrobic test szczelnosci

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...