Xerven Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Witajcie. Ostatnio borykam się z kilkoma problemami w mojej audi, ale najpierw polecono mi powymieniać wężyki (wiele było poprzecieranych, starych, widoczne pęknięcia). Po wymianie większości, zobaczyłem że jednego brakuje, znaczy był urwany. Nie mam pojęcia gdzie on prowadzi, ponieważ żadnego miejsca nie mogę znaleźć, ani reszty wężyka. Czy ktoś mógłby mi jakoś opisać gdzie ten wężyk powinien iść? Jestem totalnym amatorem w mechanice samochodowej, lubię pogrzebać i poczytać ale pewne sprawy mnie przewyższają Zdjęcie nie moje, tylko poglądowe. Oznaczyłem miejsce gdzie był przerwany wężyk.
Emejcz Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 (edytowane) Pewnie miałeś kolektor zmieniany na coś z B5. Tam wężyk szedł do regulatora ciśnienia paliwa. Swoją drogą takiego paździerza, żeby miał przetartą rurę od przepustnicy to jeszcze nie widziałem. Co ty żeś kupił Edytowane 9 Sierpnia 2019 przez Emejcz
Xerven Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2019 2 godziny temu, Emejcz napisał: Swoją drogą takiego paździerza, żeby miał przetartą rurę od przepustnicy to jeszcze nie widziałem. Co ty żeś kupił To nie moje foto zdjęcie z internetu, ale tylko zaznaczyłem gdzie brakowało wężyka. Czyli mogę normalnie go zaślepić i nie powinno się z nim nic dziać?
Emejcz Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 No powinieneś mieć taki kolektor: Skoro masz inny to zapewne możesz zaślepić (pod warunkiem, że ktoś nie podłączył jeszcze czegoś inaczej).
Xerven Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2019 No właśnie przejrzałem to ze wszystkich stron i nie ma nigdzie miejsca na wężyk. Zaślepiłem, mam nadzieję że wcześniej żaden druciarz niczego innego nie wykombinował. Dziękuję
monomachos Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Kolektor masz prawidłowy. Ja mam identyczny. Do tego króćca nie jest w AVJ nic podłączane. Idzie tam zaślepka 035133335.