louzan Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Witam. Po raz kolejny zwraca się o pomoc do was. Dwa tygodnie temu pękła mi oslona od przegubu ( ta gumowa ) od wew. strony aby nie stracić całego przegubu wymieniłem samą gumę. Dziś po dwóch tygodniach zauważyłem że z pod gumy wychodzi smar ale od strony zew. ( bliżej tarczy hamulcowej ) osłona jest cała ale się rusza to znaczy da się ją całą kręcić. Więc mam pytanie czy błędem jest wymienianie samej gumy??? Bo nie wiem czy teraz znów kupić tylko gumę i ją wymienić czy może opaska uciskowa puściła i ją tylko wymienić czy kupić nowy przegub. Bo może nie da się spasować nowej gumy do stareho przegubu?? A i jeszcze jedno czy przeguby powinno się wymieniać parami??? I w razie czego jaki polecacie zamiennik przegubu??? I czy warto inwestować w zamiennik czy lepiej odrazu ORI. Sorki za wylewność ale nie wiedziałem jak to opisać
ROGER Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 wymień opaski na nowe i uzupełnij smar i będzie ok
marcin78 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Można uzupełnić smar i założyć nowe opaski, ale jeśli to ci nie daje spokoju możesz zdjąć osłonę wymyć przegub jeśli dostał się tam piach i założyć osłonę uzupełniając smar. Przegubów nie trzeba wymieniać parami.
M3I Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Witam , A ja mam pytanie o opaski zaciskowe. Mam przegub który będę wymieniał , no i z reguły dostaje się w komplecie opaski zaciskowe , ale nie na śrubokręt -podobno takie będa powodowały wibracje. Czy to prawda? Czy jednak można zastosować zwykłe na śrubokręt/kluczyk? No i czy aby zacisnąć te opaski które są w komplecie z przegubem potrzebny jest jakiś przyrząd??
marcin78 Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Możesz załozyć takie na śrubokręt a nawet zaciskowe plastikowe, końcówki odcinasz i gotowe
ALBINEK Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Te na śrubokręt /kluczyk mogą haczyć bo będą za duże na obwodzie ,przegub się kreci więc może być problem .Załóż zwykłe plastikowe te które się zaciąga ,zaciąg na koniec sczypcami lub kombinerkami a reszte wystającą odetnij.
M3I Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 Załozyłem te które dostałem razem w komplecie z przegubem. Jest w nich kilka otworów , najlepiej wcześniej juz naciągnąć je na max. . a potem zaciskałem obcęgami (tępymi) . Duża opaska wg mnie jest dobrze zaciśnięta . Ale Ta na półosi to nie jesem pewien. Naciągnąłem opaske do otworu pierwszego , dalej nie dało rady , nastepnie zacisnąłem do oporu. Półośka fakt że była w smarze , mimo wytarcia. Gumą da się obracać choć ciężko (na półosi) . Mam nadzieje że tam nie wleci brud.
chriss Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Załozyłem te które dostałem razem w komplecie z przegubem. Jest w nich kilka otworów , najlepiej wcześniej juz naciągnąć je na max. . a potem zaciskałem obcęgami (tępymi) . Duża opaska wg mnie jest dobrze zaciśnięta . Ale Ta na półosi to nie jesem pewien. Naciągnąłem opaske do otworu pierwszego , dalej nie dało rady , nastepnie zacisnąłem do oporu. Półośka fakt że była w smarze , mimo wytarcia. Gumą da się obracać choć ciężko (na półosi) . Mam nadzieje że tam nie wleci brud. Bardzo dobrze zrobiłeś a propo opasek plastikowych to pierwsze słyszę by zdawały egzamin jako zaciskowe do przegubów a te na śrubokręt to sie nie mieszczą w trakcie obracania koła. najlepiej stosować tylko orginalne opaski zaciskowe do osłon przegubów(powinny być w komplecie)
kepasa Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 też nie widziałem mieszka na "trytytce" ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się