damek555 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Witam wszystkich. mam problem przy chwilowej jeździe powyżej 140km auto całkowicie gaśnie. i nie idzie odpalić, dopiero po dłuższym kręceniu zaczyna łapać i zachowuję się tak jak by paliwa nie miał. wchodzi pomału na obroty i zaczyna łapać. Jest możliwość coś z paliwem filtr paliwa lub pompa paliwa nie nadąża podawać przy większych obrotach ??? bo nie wiem od czego tu zacząć ??? żadnego trybu awaryjnego zero błędu na desce. błąd wywaliło !!! Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BLB.clb Oznaczenie elementu: 03G 906 016 JD HW: 028 101 265 4 Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC 000SG 9905 Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 00680 259 95282 VCID: 6ED378BA7997033673-803A Znaleziono 1 b³¹d: 000665 - Regulacja ciœnienia do³adowania P0299 - 000 - Przekroczona granica regulacji Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 01110000 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 205911 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 2478 /min Prêdkoœæ: 121.0 km/h Obci¹¿enie: 100.0 % Napiêcie: 14.14 V Bity binarnie: 00000000 Ciœnienie rzecz.: 2325.6 mbar Ciœnienie rzecz.: 1907.4 mbar Kody gotowoœci: 0 0 0 0 0
Kimas97 Opublikowano 3 Września 2019 Opublikowano 3 Września 2019 Miałem ten sam błąd. Regeneracja Turbo Cię czeka.
damek555 Opublikowano 30 Października 2019 Autor Opublikowano 30 Października 2019 Witam ponownie od odnośnie audi w części problem został rozwiązany problem gaśnięcia przyczyną był zatkany smok w baku i syf. Ale pojawi się drugi problem z odpalaniem na zimnym silniku trzeba trochę pokręcić żeby auto odpaliło i nierówno chwilę chodzi… Pompowtryski sprawdzone Gumki nowe pod pompki Układ się nie zapowietrza Pompa vacum sprawdzona Świece żarowe sprawdzone ale pod kątem grzania nie sprawdzałem oporności czy jest opcja że jakaś świeca jest wypalona i nie grzeje tak jak trzeba? I przez to problem rano z odpalaniem bo jeszcze zastanawiam się czy w ogóle świece grzeją i czy idzie prąd na świece z sterownika idzie to jakoś sprawdzić w audi a4 b7 2005r 2.0. Bo błędów żadnych nie ma. Chyba że jeszcze ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną???? Z odpalaniem??? Auto ma 206 tys i przebieg oryginalny auto z polskiego salonu. Tylko mi przychodzą jeszcze te świece czy nie są zużyte przy tym przebiegu i czy to nie będzie ten problem.
pospinany Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 Spróbuj odłączyć czujnik położenia wałka rozrządu, powinien dłużej kręcić, ale bez problemu zapalić, o ile to wina tego czujnika. Miałem zbliżone objawy, auto mi gasło w trakcje jazdy czasami, albo problem był z zapaleniem, a jak zapalił to nie mógł się wkręcić na obroty.
damek555 Opublikowano 2 Listopada 2019 Autor Opublikowano 2 Listopada 2019 W dniu 31.10.2019 o 16:43, pospinany napisał: Spróbuj odłączyć czujnik położenia wałka rozrządu, powinien dłużej kręcić, ale bez problemu zapalić, o ile to wina tego czujnika. Miałem zbliżone objawy, auto mi gasło w trakcje jazdy czasami, albo problem był z zapaleniem, a jak zapalił to nie mógł się wkręcić na obroty. był już podmieniany i to samo czujnik dobry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się