chris061 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Witam serdecznie, przymierzam się do drugiej zmiany rozrządu. Przebieg 250 tyś. Wiadomo pasek pompa wody i napinacze to podstawa. Tym razem znajomy wspomniał mi o wymianie łańcucha rozrządu oraz sprawdzeniu wariatora. Wyczytałem gdzieś, że można sprawdzić Vagiem, gdyż nie widzi mi się rozbierać. Ktoś podpowie czy jest sens to rozbierać i sprawdzać ? czy powinny być jakieś objawy ? W sumie silnik pracuje równo, bez zgrzytów, stuków. Jedynym mankamentem jest w ostatnim czasie spadek mocy (po podpięciu do PC wyskoczył błąd 16804, co wskazuje na katalizator). Zamieszczam krótką relację z analizy zmiennych faz rozrządu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się