Jump to content
IGNORED

[B5 ACK] Szarpie na wolnych obrotach


Recommended Posts

Posted

Witam!

Jak w temacie, auto szarpie na wolnych obrotach, aż do gaśnięcia, na benzynie jest OK! Oprócz szarpanie opuszcza cykle przy przyspieszaniu do ok 2tys. obr. Instalacja ma przejechane 20tys i niedawno czyściłem reduktor i wymieniłem wtryski. Po założeniu gazu wymieniłem przewody i świece. Acha problem występuje coraz częściej (czasem jest wszystko OK:) Mozę ma ktoś jakieś pomysły?

Posted

Jakiej firmy nie pamiętam, ale nie oszczędzam na częściach. Faktycznie pasowało by te świeczki wymienić, prozaiczna sprawa a może pomóc. Dzięki

Posted

A może słabej jakości gaz skoro na benzynie jest wszystko dobrze. Ale jeżeli faktycznie świec nie ruszałeś a naśmigałeś 20tys to od tego trzeba zacząć.

Posted

Witam!

Jak w temacie, auto szarpie na wolnych obrotach, aż do gaśnięcia, na benzynie jest OK! Oprócz szarpanie opuszcza cykle przy przyspieszaniu do ok 2tys. obr. Instalacja ma przejechane 20tys i niedawno czyściłem reduktor i wymieniłem wtryski. Po założeniu gazu wymieniłem przewody i świece. Acha problem występuje coraz częściej (czasem jest wszystko OK:) Mozę ma ktoś jakieś pomysły?

jaki junkers????

VAG-a podłączałeś?

z autopsji wiem ze 99% awarii w autach z LPG nie jest winą instalacji

Posted

Od vaga zacząłem, błędy: sondy, przepustnicy, składu mieszanki. Po skasowaniu auto zaczęło jeździć dobrze - na benzynie, do momentu przełączenia na gaz... Jeden dzień dobrze na drugi spowrotem to samo.

Posted

a sonda działa czy był to tylko chwilowy błąd?

Posted

Acha kolego devas... komentarze typu "junkers" zachowaj dla siebie....[br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 15:09_________________________________________________chwilowe błędy złapała zapewne przy jeździe na gazie na benzynie jest ok.

Posted

Chwilowy błąd sondy u mnie też czasem wywala, ale auto chodzi zawsze tak samo. Przy gazie błąd sondy to chyba norma

normą jest jak masz cos nasrane w instalce :tongue4:

trzeba sprawdzic działanie sondy na gazie i na benzynie

powinna oscylowac tak samo

jezeli jest inaczej trzeba szukac usterki[br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 16:25_________________________________________________

Acha kolego devas... komentarze typu "junkers" zachowaj dla siebie....[br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 15:09_________________________________________________chwilowe błędy złapała zapewne przy jeździe na gazie na benzynie jest ok.

zapewne to jutro bedzie wtorek a po jutrze środa :angry:

najpierw VAG a potem gdybanie

acha, dalej nie wiemy jaka masz instalację :polew: :polew: :polew:

Posted

Devastation, jak tą sondę sprawdzić? Mam vaga, ale jak to sprawdzić nie wiem... Do tej pory sie nie przejmowałem tym błędem, bo gdzieś wyczytałem że w tych silnikach na gazie tak jest. Może napisz mi na priv zeby nie robić OT

Posted

na Vagu Blok 007 jak pamietam pozycja 3

Posted

stag 300 + zavoli zeta + czarny valtek

czyli bardzo dobra instalacja

ale najpierw diagnostyka na benzynie

potem praca nad instalacja LPG

Posted

Ja mam silnik 1,8T STAG300 i reduktor zavoli zeta, wydaje mi się że ten parownik jest do mocy 150Ps albo 160Ps, chyba jak na 193Ps to on jest za mały.

Posted

a mam takie pytanie, czy po czyszczeniu reduktora i wymianie wtrysków robiłeś autokalibrację i ustawiales na nowo mapy?

Posted

autokalibracja była robiona prawie za każdym razem, gdy ktoś "dotykał" się do instalacji. [br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 21:18_________________________________________________Jedyny element, którego jeszcze nie ruszałem to komputer, myślicie że może być uszkodzony sterownik???

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...