Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż FMIC do 2.0 tdi 16v wersja budżetowa ,nie dla fanów nierdzewki.


K4rol81

Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze to zdziwił bym się mocno gdyby któreś B6 czy B7 w TDI miało mniej niż 300 tkm przelotu :wink: Ja mam tez ponad 350 tkm , a auto jest w dużo lepszym stanie mechanicznym niż połowa tych rodzynów z forum po 150 tkm :lol1:, FMIC to mod bez ryzyka , i tak jak widzisz u Karola nie trzeba nie wiadomo jakiego siana , aby to poskładać .

 

 

 

...... tak że tego ...... ZAKŁADAJ ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tyle się martwie, że mam ori sprzęgło, ori wtryski, kiedyś to padnie, a jak padnie to podwoje wartość auta:) Uwielbiam ten samochód więc go nie oddam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, karol1981 napisał:

Co jest nie tak z tymi obejmami? Masz jakieś lepsze rozwiązanie? 

Pokaż swoją rzeźbę 

obecnie mam IC wodny więc się nie pochwale, co do opasek to ich powierzchnia przylegania jest bardzo mała (tylko krawędzie) i sylikony lubią po prostu uciekać, dodatkowo jeśli masz gówniane rury to tymi opaskami je nadzwyczajnie wyginasz co jeszcze pogarsza sprawę. Najlepsze są oryginalne opaski audi

7 godzin temu, karol1981 napisał:

Jak dobrze pamiętam to przy 30 st na zewnątrz i prędkości ok 130 km/h  temp nie przekraczała 40 st C więc różnica spora , laga niema ani nic takiego bo była krekta softu pod nowe turbo.

heh, przy spokojnej jeździe i tej prędkości powinieneś mieć kilka stopni poniżej temperatury otoczenia, ja zawczoraj miałem te 26-28 st. ale ic większy, kompletne orurowanie z alu 63mm i motor też większy...

6 godzin temu, kuba.goller napisał:

Kurcze zachęciłeś mnie do tego moda jedyna rzecz to mam 340 tys na blacie i obawiam się czy zdążę się nacieszyć modami:)

będzie dobrze, po za tym obecny SMIC na pewno jest zmęczony życiem

6 godzin temu, kuba.goller napisał:

Jeszcze chłodnica oleju jakaś mała z przodu by się przydała i fabryka będzie w pełni poprawiona:)

z większą lub zewnętrzną chłodnicą oleju nie jest tak różowo, dojdzie problem jazdy na niedogrzanym oleju.

 

Edytowane przez marcin4x4
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcin4x4 Dzięki za info z tymi opaskami , nie znalazłem na ich temat negatywów to wziąłem , mam trochę tych z audi to się zamieni.

Myślałem też o chłodnicy oleju ale jak piszesz problem niedogrzanego silnika więc odpuszczę sobie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe że Tobie będą trzymać, dużo zależy od turbiny i boosta. W razie problemów, klej do szyb i jazda, kolega tak ma i śmiga już kilka lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, kuba.goller napisał:

Według mnie chłodnice oleju powinny mieć termostaty na 100 stopni a nie 90

ja powyżej 115 st i prędkościach rzędu 200kmh miałem tylko na zmęczonym oleju. Przy tak podstawowych modach lepiej zadbać o jakość oleju i wymiany niż kombinować z układem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem przy 40 st na zewnątrz, z cała rodzina i na długich podjazdach autostradowych, olej zmieniam co 10 tys na LM wiec tu bym nie szukał problemu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...