SZYCHA Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Zmieniełm licznik 1/2 fis na pełnego fisa.....wszytsko działa (poza drobnymi szczegółami) ale na szafie mam coś ok 103 000 km (głupi mało) z 210 000 by się przydało zauważywszy że skrzynia automat jest na gwarncji i regularnie musze robić jej przeglądy. nr licznika 8D0 920 931 F tacho wykrywa go jako VDO 109. Mam tacho II viakena OBDII.....masę programów i ....narazie zakończyło się na zczytaniu eepromu. (pik bin) Przebieg się nie zmienia. Wiem, że to mięki grunt zmian przebiegu i nie chce propagować przekretów w tej materii, zależy mi na przywróceniu orginalnego przebiegu. Dlatego proszę o odpowiedz, pomoc w przedmiotowej sparwie jedynie na priv. Pozdrawia SZYCHA
pejsyk Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 masz tego półfisa? może bym odkupił go
pejsyk Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Kolego mam pytanko nie pomogłbys w montazu licznika z pelnym fisem, mam automat i problem z przewodem od wskazania biegów na liczniku, nie wiem jak go zlokalizowac a i przy okazji przydalaby sie korekta licznika na oryg. przebieg,
carlos666 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 korekte zrobisz po złączu magicdashem czy tachousb. Co do informacji o biegach to powinna iść już po CAN ze skrzyni do licznika. Zmień kodowanie licznika.
pejsyk Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Kolego a mógłbys troche jaśniej, mam złącze 10 pinowe do wskaźnika temp. i wskaźnika biegu, mam kosc fisa(20 pinów) i tam wiem który przewód tylko do którego pinu w tej złączce (10 pinowej) od wskaxan temp i biegu. pozdrawiam
carlos666 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 najpierw sprecyzuj czy masz normalnego półfisa czy tylko dwa osobne wyświetlacze do temp i biegu skrzyni. Najlepiej podaj nr licznika.
pejsyk Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Mam 6 zegarów i 6 kontrolek na środku licznika, nie jest to półfis na dole mam dwa waskie wyswoetlacze jeden od temp zewnetrznej drugi wskaznik biegu, teraz kupiłem licznik z pełnym fisem od benzyny ale miał manualną skrzynie ( nie wiem czy jest roznica), moje auto jest wersja USA a kupiłem zegary europejskie, kości zielona i niebieska 32Piny w obu licznikach sa takie same, różnica jest taka że nowy ma dodatkowo kośc fisu(20 Pinów) do której musze puscić sygnały, brakuje mi tylko sygnału wskaźnika biegu który musze wziać z(mojej) małej kostki(10pinowej) wskaźnika temp. zewn. i wksaźnika biegu . pozdrawiam
carlos666 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 I to wiele wyjaśnia Multi-pin connector for multi-function display 20-pin, red 1 - Consumption signal 2 - not used 3 - not used 4 - not used 5 - Ambient temperature 6 - Selector lever display 7 - not used 8 - not used 9 - Washer fluid 10 - Hydraulic system pressure 11 - On-board computer reset 12 - Clock signal for radio frequency display 13 - Data signal for radio frequency display 14 - On-board computer, left 15 - Enable signal for radio frequency display 16 - Tail lights/dipped beams (bulb monitor) 17 - Glow plug relay (diesel models only; low-voltage monitor in dash panel insert is disabled when glow plugs are operated) 18 - On-board computer, right 19 - Brake light 20 - not used
pejsyk Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 ok, to ja wiem, ale chodzi mi o 10pinowa kostkę, jakbys mial rozpiske .[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2009, 16:25_________________________________________________skad sygnal biegu wziąć???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się