OGr 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 armistead, a jak z twardością tego gwintu ? bo regulacji twardości tam nie masz i teoretycznie im go dasz niżej tym sprężyna mniej naprężona więc teoretycznie powinno być bardziej miękko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 armistead, a jak z twardością tego gwintu ? bo regulacji twardości tam nie masz i teoretycznie im go dasz niżej tym sprężyna mniej naprężona więc teoretycznie powinno być bardziej miękko ? Tak powinno być bo rzeczywiście regulacji twardości nie ma. Ale po przesiadce z mts-ów (+ sprężyny obniżające) jest twardziej. Bałem się, że będzie tak samo albo bardziej miękko niż na "kicie" - w końcu fk ak street to tani gwint. Podobno tak jest w przypadku gwintów ta-technix czy mts. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 armistead, a jak z twardością tego gwintu ? bo regulacji twardości tam nie masz i teoretycznie im go dasz niżej tym sprężyna mniej naprężona więc teoretycznie powinno być bardziej miękko ? Tak powinno być bo rzeczywiście regulacji twardości nie ma. Ale po przesiadce z mts-ów (+ sprężyny obniżające) jest twardziej. Bałem się, że będzie tak samo albo bardziej miękko niż na "kicie" - w końcu fk ak street to tani gwint. Podobno tak jest w przypadku gwintów ta-technix czy mts. Chciałbym porównać Twoje autko z moją koza na 1BA na 15" Komicznie by chyba wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 to spoko, dobrze wiedzieć dzięki kolego za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Przydałoby mi się zdjęcie porównawcze do kolekcji Czasem sobie dla przypomnienia zobaczę zdjęcie jak to kiedyś audik wyglądał. Piękne czasy - myślałem, że zmienię lampy, felgi na 17" i to będzie koniec modów Lampy tylne zmieniłem na depo red white bo Agnieszka przeczytała, że przy zmianie na polifty trzeba przepiąć kabelki. Stchórzyłem, zamówiłem depo a w trakcie montażu okazało się, że i tak trzeba kable przełożyć Ostatnio popatrzyłem jak są polutowane kabelki w lampach poliftowych wstydzę się sam przed sobą, że to ja robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Przydałoby mi się zdjęcie porównawcze do kolekcji Czasem sobie dla przypomnienia zobaczę zdjęcie jak to kiedyś audik wyglądał. Piękne czasy - myślałem, że zmienię lampy, felgi na 17" i to będzie koniec modów No moja własnie wygląda bardzo podobnie Ciekawe czy jakbym u siebie na 15" założył zawieszenie 1BE to jakby to wyglądało I czy nie było by za nisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Przydałoby mi się zdjęcie porównawcze do kolekcji Czasem sobie dla przypomnienia zobaczę zdjęcie jak to kiedyś audik wyglądał. Piękne czasy - myślałem, że zmienię lampy, felgi na 17" i to będzie koniec modów No moja własnie wygląda bardzo podobnie Ciekawe czy jakbym u siebie na 15" założył zawieszenie 1BE to jakby to wyglądało I czy nie było by za nisko nie sr** żarem do tyrania brzuchem bylo by Ci jeszcze dalekooooooooooooooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Przydałoby mi się zdjęcie porównawcze do kolekcji Czasem sobie dla przypomnienia zobaczę zdjęcie jak to kiedyś audik wyglądał. Piękne czasy - myślałem, że zmienię lampy, felgi na 17" i to będzie koniec modów No moja własnie wygląda bardzo podobnie Ciekawe czy jakbym u siebie na 15" założył zawieszenie 1BE to jakby to wyglądało I czy nie było by za nisko nie sr** żarem do tyrania brzuchem bylo by Ci jeszcze dalekooooooooooooooo w takim wypadku pomyslę o tym jak odłożę troche kasy. Bo kółek raczej nie zmienie, szkoda mi kasy a na 1BE byłby poprostu stabilniejszy i tylko o to biega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 no ja się właśnie zastanawiam czy by nie sprzedać swojego kompletu 1BE i wsadzić gwinta. Wolałbym KW ale cena nowego zabija. Zastanawiam się tylko ile można krzyczeć za 1BE z amorami które mają najechane aktualnie 16000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 no ja się właśnie zastanawiam czy by nie sprzedać swojego kompletu 1BE i wsadzić gwinta. Wolałbym KW ale cena nowego zabija. Zastanawiam się tylko ile można krzyczeć za 1BE z amorami które mają najechane aktualnie 16000 km. szkoda że masz avanta bo może byśmy się dogadali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 ponoć do sedana też pakują z avanta bo jest twardszy tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 ponoć do sedana też pakują z avanta bo jest twardszy tył Może i tak tego własnie nie wiem. Ale skoro jest twardziej to pewnie nie siądze d*pa jak pod avantem i moze wyjść kaczka z zadartym kuprem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 trzeba sprawdzić ;-) narazie jeszcze siedzi na aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 trzeba sprawdzić ;-) narazie jeszcze siedzi na aucie a ja narazie kasy nie mam rozważania na przyszłosć i nie śmiecimy już Armiemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 mi się też nie pali bo zawias z takim przebiegiem chodzi mi jak nowy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Mały update urlopowy Miałem rezać fisa ale trafił się swap silnika w passacie b5 fl (mam nadzieję, że rafałekxx mi wybaczy ) Oczywiście nie byłbym sobą gdybym nic przy audiku nie zrobił - wszystkie lampki już świecą (podświetlenie nóg, lampki w drzwiach, bagażnik etc.) - naprawiłem szkody, które powstały po instalacji tempomatu. Tempo już działa i nawet go używam, poza tym zgasła kontrolka poduszek (zapomniałem podłączyć taśmę ) - gajger jest pomalowany na czarno (wreszcie jakoś wygląda) - wpadły dywaniki battalionu (Dawid już może się pojawić na forum) - zwiększyłem dawkę paliwa, turbo wcześniej wstaje. Trochę kopci ale za to jedzie zdecydowanie lepiej - wyprałem siedzenia - wyrzuciłem wszystkie oznaczenia z tylnej klapy - naprawiłem podświetlanie zapalniczki (lapawawa ) - wpadł brelok dope (by wojci) do kluczyka Nie zrobiłem: - przelotu - fisa - srebrnych zacisków - składanej tylnej kanapy - nie pomalowałem zderzaka ani odprysków po zimie ale nadrobię bo za 2 tygodnie znów mam urlop a i po raz kolejny odpadła końcówka wydechu Plany, dosyć kontrowersyjne Zastanawiam się czy nie okleić dachu i lusterek folią carbon 3m _________________________________________________ Fotosy Ryjek bez zmian Czarny gajger i breloczek dope: Gleba (dalej mam niedosyt ) Tył na gładko: Znalazłem w kałuży, puściły nity To w sumie tyle, mam takie urwanie głowy, że nawet nie mam czasu zrobić porządnej sesji Nawet samochód brudny, jak nigdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Arni, ale ja tu nie widzę gleby Musi pójść niżej Pakujesz znaczek turbo na klapę? czy zostawiasz na gładko... Prawe lustro jest zielone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Klapa zostaje chyba taka goła, czego nie przykleję to odpada na myjni. Lusterko w dalszym ciągu jest zielone, miałem je pomalować razem ze zderzakiem bo jest przerysowany po nieudanym drifcie ale zastanawiam się czy nie okleić lusterek folią carbon. Ale i tak najbardziej cieszę się z tego swapa, dawno się tyle nie nauczyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 gleby nie powiększaj bo jak wpadna koła w nadkola to będzie niezbyt Czemu dekory z prawej z tyłu masz inny niz z lewej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Czemu dekory z prawej z tyłu masz inny niz z lewej? bo to kameleon jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi