Armi Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 Ja się nie znam ale też mi się wydaje w miarę ok. Czekam aż się bateria w aparacie naładuje i zrobię więcej zdjęć żeby znawcy mogli ocenić jego stan
Bulczas Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Ja się nie znam ale też mi się wydaje w miarę ok. Czekam aż się bateria w aparacie naładuje i zrobię więcej zdjęć żeby znawcy mogli ocenić jego stan Tłoczyska ciężko wchodzą i ładnie równo wychodzą :?: Jeśli tak to jest ok Albo ktoś go wypucował ładnie albo był bardzo mało używany :gwizdanie:
Armi Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 Zaraz sprawdzę, gwint jeździł po niemieckich drogach. W PL został praktycznie od razu wymieniony. Taki czysty to on nie jest
Michał Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Nareszcie pięknie wyczyścisz, posmarujesz, dokupisz odboje i będzie malyna na lato fajny zakup jak za taką kasę
Armi Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 Taaa :gwizdanie: i oddam do regeneracji przednie
Michał Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Taaa :gwizdanie: i oddam do regeneracji przednie wylane?
Armi Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 Jeden cieknie, drugi tak jakby nie odbija. Facet mówi, że u niego było dobrze. I dobrze się jeździło. Sprawny: Niesprawny: Porównanie: [br]Dopisany: 16 Luty 2011, 18:22_________________________________________________Byłem u mechanika. Tylne amortyzatory ok, przedni jeden sprawny, drugi nie. Idą do regeneracji o ile sprzedający zwróci za to $$, pewnie tak zrobi bo już z nim na ten temat rozmawiałem. Amortyzator uszkodził się w śmieszny sposób, górna nakrętka nie była dokręcona i do środka dostawała się woda i brud. Wylałem wodę,wyczyściłem wkład i już było prawie ok. Na końcu okazało się, że wkład amortyzatora ma malusieńką dziurkę dosłownie milimetr na milimer i po dociśnięciu amortyzatora otworem sączy się olej. Jutro jadę dziurkę zaspawać, jak się uda to wysyłam amorytyzatory do regeneracji (200zł za komplet na przednią oś). Wyjdzie mnie to taniej niż nowy gwint ta-technix i przynajmniej będę wiedział co mam. Tak jak mówiłem, całe życie pod górkę
MAGIC87 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Cytat: armistead Dzisiaj o 15:24Nareszcie kox za***isty dywan kox trzeba patzrec gdzie sie foty robi... mi juz sie do poscieli doczepili jak Klimatronik i radio połozyłem na łozku :gwizdanie: BTW Teraz bedzie Niska
Armi Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Opublikowano 16 Lutego 2011 Nie przejmuję się tym bo to nie mój dywan , tylko teściów
pete007 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Nie przejmuję się tym bo to nie mój dywan , tylko teściów Szkoda myslalem, że z Krychą walczycie o to kto ma bardziej wypasiony dywan
Armi Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 Jednak nie będę się bawił w regenerację, sama regeneracja z 300zł plus paliwo. Do tego odboje itd. Kupuję nówkę SuperSport (zależy mi na tym prawie 1be w zimę), Raceland ma za małą regulację http://cgi.ebay.pl/Supersport-Gewindefahrwerk-AUDI-A4-Limo-Avant-B5-95-99-/170598827947?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item27b87b87ab#payId Podejdzie to do mojego auta, prawda?
pete007 Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Jednak nie będę się bawił w regenerację, sama regeneracja z 300zł plus paliwo. Do tego odboje itd. Kupuję nówkę SuperSport (zależy mi na tym prawie 1be w zimę), Raceland ma za małą regulację http://cgi.ebay.pl/Supersport-Gewindefahrwerk-AUDI-A4-Limo-Avant-B5-95-99-/170598827947?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item27b87b87ab#payId Podejdzie to do mojego auta, prawda? Z tego co widze powinno podejsc, ja kupilem wlasnie od maxxtune dzis wyslali mi paczke Jakbys chcial gwint z jeszcze lepszym zakresem regulacji np. 0-80mm to znalazlem lowtec-a http://cgi.ebay.de/Lowtec-Gewindefahrwerk-9-1-AUDI-A4-B5-incl-Avant-/300527020963?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item45f8ce6ba3#ht_1759wt_907 http://cgi.ebay.de/Lowtec-Gewindefahrwerk-9-2-AUDI-A4-B5-incl-Avant-94-00-/280631039590?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item4156e9d666#ht_1741wt_907 http://www.lowtec.eu/coilover.html Ten drozszy jest chyba "lepszy" wg tabelki z ostatniego linku niestety do polifta nie bylo HiLow-a na jebeju
Armi Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 Plastuch pisał, że na tym gwincie miał -80mm w lato Jak mierzyłem to część gwintu, po którym skręca się nakrętki ma jakieś 20cm. Ale nie wiem czy ma to jakieś znaczenie. Pewnie bym regenerował ten, który kupiłem gdyby dziadek, który robił regenerację za 100zł nie zawiesił działalności. Najtańsza regeneracja jaką znalazłem za 150zł za sztukę. Doliczyć paliwo (100km w jedną stronę), odboje, osłony to mam prawie nowy gwint. Szkoda zachodu.
pete007 Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 mial -80 na supersporcie ? hm ciekawe, jak wytrzymasz bez gwintu jeszcze 1,5-2tyg to zdam Ci relacje ja kten supersport sie zachowyuje
Armi Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Opublikowano 17 Lutego 2011 mial -80 na supersporcie ? hm ciekawe, jak wytrzymasz bez gwintu jeszcze 1,5-2tyg to zdam Ci relacje ja kten supersport sie zachowyuje Wytrzymam, opony na lato kupiłem, więc się pozbyłem $$
pete007 Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 spoko jak tylko paczka przyjdzie i dopadne mechanika to napisze jak sie na tym jezdzi
Rekomendowane odpowiedzi