borryz 1 Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Cześć, pojechałem ostatnio na stację diag sprawdzić prawy przód bo podejrzewałem, że już łożysko buczy o wymianę, a przypadkowy mechanior nie był w stanie tego sprawdzić. Okazało się, że rzeczywiście łożysko hałasuje, ale dodatkowo gość mi mówi, że całe koło bije (góra dół) i że to pewnie opona się odkształciła i/lub felga walnięta. Pojechałem później do wulkanizatora, wrzuciliśmy koło na wyważarkę i też widać, że tak opona jak i leciutko felga chodzą w pionie. Inny, a może powiązany, temat jest taki, że jeżdżę już dłuższy czas z krzywymi tarczami z przodu - musiały mi się odkształcić przy jakiejś przygodzie z dużą kałużą, podejrzewałem niewyważone koła, ale machanik mówi że to nie możliwe. Pytanie co z tym wszystkim zrobić i w jakiej kolejności? Czy tarcze da się przetoczyć/naprawić czy trzeba nowe kupić? Felgi sięprostuje przy takich minimalnych odchyłach? Opona chyba jeszcze na gwarancji, ale kto mi to uzna, że się odkształciła.... jakieś podobne doświadczenia panowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venovsky 2 Opublikowano 13 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2019 Ja na Twoim miejscu bym się w przetaczanie tarcz nie bawił. Zgłoś się do kolegi Dev, widziałem po forum, że zajmuje się dystrybucją różnych części z układu hamulcowego dla ludzi z forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Wyprostuj felgę, zmień łożysko i tarcze,tarcze może kiepskiej jakości lub już zużyte stąd bicie , od kałuży raczej Ci się nie pogięły, tu raczej nie ma kolejności, trzeba wszystkie usterki usunąć i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 Koło chodzi górą dół bo łożysko zapewne bardzo nie domaga. Teraz to trochę z d*py strony zacząłeś. Moim zdaniem trza sprawdzić od czego ta tarcza się wygiela? Może kałuża może myjka ja zwichrowala A może też być zepsute łożysko jak i także piasta krzywa a ich się już nikomu nie chce sprawdzać.. Jak chcesz mieć spokój to kup nowe łożysko i piaste tarcze sprawdź jaka masz grubość i jakie ma bicie bo może się okazać że nie warto dawać tokarzowi zarobić i za pół roku tarcza i tak do wymiany bo za cienka. Co do opony to sprawdź czy felga czy opona jest krzywa. Przy okazji sprawdź bicie drugiej piasty. Ps Jak mechanik nie może zdiagnozować łożyska??? Zdejmujesz zacisk i wsio już wiadomo co jest grane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 W dniu 13.09.2019 o 07:31, Venovsky napisał: Ja na Twoim miejscu bym się w przetaczanie tarcz nie bawił. Zgłoś się do kolegi Dev, widziałem po forum, że zajmuje się dystrybucją różnych części z układu hamulcowego dla ludzi z forum jeżeli ktoś ma pojęcie to zrobi to porządnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Najpier ogarnij koła a potem zobacz czy dalej jest problem i jaki. OGólnie z reklamacją opony jest ciężki temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się