tsluszniak Opublikowano 24 Września 2019 Opublikowano 24 Września 2019 Siemanko, potrzebuję pomocy. Chcę zrobić ostatnią rzecz w zawieszeniu w Audi jaka mi została. Chodzi o Avanta z 1BV w Quattro. Do wymiany wszystkie 4 amortyzatory, ale przy okazji pasuje wymienić też odboje, jakieś osłony. Teraz pytanie, bo chcę to zrobić raz, a dobrze, ale wszystko ma być w serii. Nie chcę obniżać, po prostu trzeba to wymienić na nowe, sprawne części. Co jeszcze pasuje wymienić poza samymi amortyzatorami? Etka mówi o górnych łożyskach przednich amortyzatorów (8E0412377C), ale wszystko co znajdę ma informację, że jest to poduszka bez łożyska - punkt 7. Ktoś wie ewentualnie jakie to łożysko? Czy może jest to zespolone jakoś z elementem 9? Póki co z przodu do wymiany obstawiam elementy: 7, 4, 5, 11. Co jeszcze? Z tyłu trochę prościej: 8E0513036AL (amortyzator), 3B0512131H (odbój), 8E0512137E (osłona), 4F0513353D (mocowanie amortyzatora).
pila24 Opublikowano 30 Września 2019 Opublikowano 30 Września 2019 Wymieniasz to co wymieniłeś z przodu,to nie łożysko tylko poduszka amorka. Z tyłu wymienisz amorki,odboje,osłony,mocowania amorków i tyle w temacie.
tsluszniak Opublikowano 30 Września 2019 Autor Opublikowano 30 Września 2019 Dzięki wielkie Na taką odpowiedź liczyłem
jolley Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 Ostatnio wymieniałem u siebie amorki na Sachs 1be. Nie ruszałem poduszek amora. Wyglądały ok. Jedyne co zawaliłem, to w ferworze walki zostawiłem stare osłony i odboje. Ori są takie same czy mogą mieć inne wymiary?
pila24 Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 4 godziny temu, jolley napisał: Nie ruszałem poduszek amora. Wyglądały ok. Moje ori tez ok wyglądały,ale po wymianie na nowe przód widocznie do góry poszedł wiec guma była zbita. Analogicznie z gumą na tylnych mocowaniach amorków.
Emejcz Opublikowano 3 Października 2019 Opublikowano 3 Października 2019 W dniu 1.10.2019 o 13:39, pila24 napisał: Moje ori tez ok wyglądały,ale po wymianie na nowe przód widocznie do góry poszedł wiec guma była zbita. Analogicznie z gumą na tylnych mocowaniach amorków. Czy jakieś inne plusy po wymianie prócz podniesienia auta zauważyłeś?
pila24 Opublikowano 3 Października 2019 Opublikowano 3 Października 2019 1 minutę temu, Emejcz napisał: Czy jakieś inne plusy po wymianie prócz podniesienia auta zauważyłeś? Brak efektu dobicia do końca przy większej dziurze,oczywiście nowe amory i odboje tez mają w tym udział. Taka kompleksowa wymiana daje najlepsze efekty.
jolley Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 W dniu 1.10.2019 o 13:39, pila24 napisał: Moje ori tez ok wyglądały,ale po wymianie na nowe przód widocznie do góry poszedł wiec guma była zbita. Analogicznie z gumą na tylnych mocowaniach amorków. Wydaje mi się, że mówisz o podkładce gumowej pod sprężynę. Poduszka jest u góry. A jak Panowie z tymi odbojami? Zostawić z 1bv (ori monroe) do nowych 1be sachs? Wymiary są te same?
pila24 Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) 49 minut temu, jolley napisał: Wydaje mi się, że mówisz o podkładce gumowej pod sprężynę. Poduszka jest u góry. A jak Panowie z tymi odbojami? Zostawić z 1bv (ori monroe) do nowych 1be sachs? Wymiary są te same? Nie wymieniałem podkładek,wymieniałem poduszki przy okazji wymiany amorków. Odboje i osłony 1bv i 1be są takie same. Edytowane 4 Października 2019 przez pila24 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się