dex1991 1 Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 (edytowane) Witam. Pacjent to B5 AWT 2001 rok. Posiada LPG ale problem jest na obu paliwach. Chciałbym skupić się na benzynie, doprowadzić do normalności i wtedy wyregulować gaz na podstawie dobych korekt benzyny. Przy krótkich dystansach ( 30 km do pracy w jedną stronę ) problem pojawia się rzadziej. Natomiast przy dłuższej trasie już po przejechanych ponad 100 - 150 km korekty idą sporo na plus, brakuje mocy, przelewa paliwem, kopci.. wtedy odpinam akumulator i znowu jest okey jakiś czas. Dzisiaj zrobiłem logi. Oczywiście przed skasowałem błędy. Robione na PB. Log statyczny 002 + 033, uruchomienie zimnego silnika i trochę pracy na wolnych obrotach: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Log dynamiczny 002 + 033: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Log dynamiczny 003 + 020: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Proszę o podpowiedzi Edytowane 28 Września 2019 przez dex1991 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 3 minuty temu, dex1991 napisał: Witam. Pacjent to B5 AWT 2001 rok. Posiada LPG ale problem jest na obu paliwach. Chciałbym skupić się na benzynie, doprowadzić do normalności i wtedy wyregulować gaz na podstawie dobych korekt benzyny. Przy krótkich dystansach ( 30 km do pracy w jedną stronę ) problem pojawia się rzadziej. Natomiast przy dłuższej trasie już po przejechanych ponad 100 - 150 km korekty idą sporo na plus, brakuje mocy, przelewa paliwem, kopci.. wtedy odpinam akumulator i znowu jest okey jaki Zapewne w dłuższej trasie jedziesz na lpg, skoro rosną korekty do takiego stopnia to masz źle ustawioną mapę lpg - ubogo. Do porządnego gazownika musisz podjechać co potrafi wystroić instalacje. Zaloguj się na lpg forum i poszukaj fachowca w swojej okolicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dex1991 1 Opublikowano 28 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Cały czas jazda na PB, gaz wyłączony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Gdzie log 115+118? Przepływomierz to org, zamiennik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dex1991 1 Opublikowano 28 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Przepływomierz Boscha, był zmieniany przeze mnie. Zmieniony na teoretycznie taki sam jak był, dobrany po numerach z serwisu wg nr VIN. 0 280 218 100 / 06A 906 461 N Świeże logi dynamiczne 115 + 118: Dynamiczny: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_J1X5kh.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_M6t0n.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Turbo przeładowuje i to konkretnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Przepływka powinna być 06A 906 461 L ale w zasadzie to nie robi az tak wielkiej roznicy, zacznij od sprawdzenia dolotu kompresorem uszczelnienia wszystkich dziur w dolocie i podcisnieniach, sprawdz weżyki przy n75, obejrzyj i uszczelnij odme jeśli trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dex1991 1 Opublikowano 30 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Szczelność dolotu sprawdzałem, wszystkie nieszczelności usunąłem na tamtą chwilę. Przepływomierz zostawić w spokoju ? Jakie mogą być przyczyny przeładowania turbiny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Zazwyczaj nieszczelność w podciśnieniach, może czegoś nie znalazłeś, za bardzo naciągnięta sztanga. Zrób loga 118 z odpiętą wtyczka od n'ki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dex1991 1 Opublikowano 1 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Dołączam log dynamiczny grupy 115 + 118 bez podpiętego zaworu N75. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się