pawelku1999 Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Siemka, od momentu zakupu auta zmagam się z problemem wysokiego spalania, które oscyluje w granicach 10L niezależnie od stylu jazdy. Ostatnio autko zostało zachip'owane na 140KM, mam do Was pytanie, czy za takie spalanie może odpowiadać czujnik temperatury cieczy lub przepływka? Czy to prawda, że po wymianie przepływki trzeba się udać na korekcję softu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 robisz program bez dokładnej diagnostyki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Tuner nie robił logów? diagnostyki ? ewentualnego pomiaru ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelku1999 Opublikowano 30 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Autko było diagnozowane, robił logi, mówił, że wszystko git ale kiedyś będę musiał pomyśleć o przepływce i tym czujniku. Auto na hamowni wypluło 140KM, przy pełnym bucie nie puści najmniejszego dymka, chodzi równiutko itd tylko to spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się