kuba.goller 13 Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Panowie, piszę po poradę. Dzisiaj odebrałem samochód z warsztatu po wymianie rozrządu. Przed wizytą parametry były takie: synchronizacja rozrządu -2,24, korekty na wtryskach 1: -1,5 (reszta do 0,6). Po odebraniu z warsztatu: synchronizacja rozrządu -4,45, korekty na wtryskach -0,54 na wszystkich (=- 0,05). - oczywiście złożony dobrze ba blokadach. Zarówno przed wymiana jak i po silnik pracuje idealnie, równo, pali na zimnym i ciepłym tak samo, nie dymi, jednym słowem ideał. Pytanie czy ruszać w tym przypadku synchronizacje na -1, bo te -4,45 to dość sporo i dlaczego korekty na wtryskach się poprawiły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ori52 4 Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 ustaw synchronizacje na -1 auto będzie żywsze bo -4,45 jest poza normą. norma jest do 3.00 - -3.00. Na 0 jest idealnie ale ja bym polecał na -1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.goller 13 Opublikowano 1 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 (edytowane) Top wszystko wiem, zastanawiam się skąd takie różnice na pompkach. Korygując jedno psuje drugie:) Edytowane 1 Października 2019 przez kuba.goller Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ori52 4 Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 9 godzin temu, kuba.goller napisał: Top wszystko wiem, zastanawiam się skąd takie różnice na pompkach. Korygując jedno psuje drugie:) a wałka rozrządu nie ściągali Ci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 13 godzin temu, kuba.goller napisał: Panowie, piszę po poradę. Dzisiaj odebrałem samochód z warsztatu po wymianie rozrządu. Przed wizytą parametry były takie: synchronizacja rozrządu -2,24, korekty na wtryskach 1: -1,5 (reszta do 0,6). Po odebraniu z warsztatu: synchronizacja rozrządu -4,45, korekty na wtryskach -0,54 na wszystkich (=- 0,05). - oczywiście złożony dobrze ba blokadach. Zarówno przed wymiana jak i po silnik pracuje idealnie, równo, pali na zimnym i ciepłym tak samo, nie dymi, jednym słowem ideał. Pytanie czy ruszać w tym przypadku synchronizacje na -1, bo te -4,45 to dość sporo i dlaczego korekty na wtryskach się poprawiły? wymienili rozrzad bez blokad, bawili sie flamastrami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.goller 13 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 Oto bym ich nie podejrzewał, bo to warsztat kolegi ale chu... wie. Wczoraj ustawiłem na -1,96, blokady jak w masło i korekty na wtrysku szczególnie nr 1 na minus 1,75 - popsułem?:) Silnik pracuje idealnie jak przed tem, nie kopci... Zaczynam żałować, że to wszystko wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hager84 2 Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 Cześć. Ile masz na tym silniku km nalatane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.goller 13 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 345.000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się