Snak123 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 Witam poszukuję pomocy w sprawie drgan na obrotach jałowych , Mianowicie drgania odczuwalne sa na luzie obroty są poprawne auto na vagu nie posiada błędów . podczas postoju drgania przenoszą się na kierownicę i odczuwalnie na fotelu na zimnym silniku sa większe na rozgrzanym troche mniej .Szukam usterki i juz nie mam pojęcia. Kupilem nowy napinacz gates, nowe sprzegło alternatora hella + regeneracjia do tego nowy pasek 6pk 1590 , nowe łorzysko , i nadal nic . podmienione zostało koło pasowe tez bez róznicy to samo . i dalej nie mam pomysłów ... moze ktos miał taki przypadek .. Zastanawiam sie nad wymiana jeszcze pompy wspomagania zamuwiłem uzywkę zobaczę bo przy lekkim skrenceniu kierownicy te drgania się nasilaja i napinacz mocniej sie odchyla Słyszałem jeszcze ze długosć paska sa tez jakies kwestie inne ale w aso po vin pasek jest idealny Bardzo proszę o pomoc Pozdrawiam
Snak123 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 mowa o takim zachowaniu napinacza jak nie troszke wiekszym
Emejcz Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Drgania/mrowienie na kierownicy i fotelu nie pochodzą od napinacza. Temat znany i nie rozwiązany póki co. Najlepiej się przyzwyczaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się