adadur Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 No to może coś z naszego podworka Tu można mieć w gaciach niespodziankę to takiej jeździe: A tak potraficie - bułka z masłem nie http://www.youtube.com/watch?v=jNLmQbRINAw[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2009, 18:45_________________________________________________a to musiałem jeszcze dodać ... farta trzeba mieć
Patrykbor Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Adam co z Mikołajkami patrze na innym forum to płacą za bilety po 250 pln [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2009, 20:12_________________________________________________ No to może coś z naszego podworka Tu można mieć w gaciach niespodziankę to takiej jeździe: A tak potraficie - bułka z masłem nie http://www.youtube.com/watch?v=jNLmQbRINAw[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2009, 18:45_________________________________________________a to musiałem jeszcze dodać ... farta trzeba mieć widziałem
adadur Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Patryk są rózne bilety http://www.rajdpolski.pl/ ale nie wiem czy gdzieś nie dało by rady na trasie sie ustawić bez biletów
Patrykbor Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Właśnie bo nie mam tak funduszy żeby płacić Może by podjechał gdzieś na ubocze a resztę z kamasza uderzył
adadur Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 no mi podobnie nie uśmiecha się wywalić kasiory ale gdzieś tam w polu na mały wzniesieniu chętnie bym przyczaił się popatrzeć jak tam po szutrach dają WRC[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2009, 08:25_________________________________________________Pompowanie opon azotem. W Polsce uczymy się niestety termodynamiki. I wiemy, że zarówno azot jak i powietrze (składające się głownie z azotu) obowiązuje równanie mówiące, że stosunek ciśnień przy tej samej objętości, w dwóch różnych temperaturach jest równy stosunkowi tych temperatur wyrażonemu w Kelwinach. Czyli opona jest napompowana 2 barami, nagrzewa się z 20 stopni Celsjusza do 60 to ciśnienie po nagrzaniu wynosi 2*(273+60)/(273+20)=2,27 bara. Niezależnie, czym jest opona napompowana. Rachunek ten udowadnia także to, jak ważne jest mierzenie ciśnienia na ZIMNYM ogumieniu.
Buszek Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 no mi podobnie nie uśmiecha się wywalić kasiory ale gdzieś tam w polu na mały wzniesieniu chętnie bym przyczaił się popatrzeć jak tam po szutrach dają WRC[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2009, 08:25_________________________________________________Pompowanie opon azotem. W Polsce uczymy się niestety termodynamiki. I wiemy, że zarówno azot jak i powietrze (składające się głownie z azotu) obowiązuje równanie mówiące, że stosunek ciśnień przy tej samej objętości, w dwóch różnych temperaturach jest równy stosunkowi tych temperatur wyrażonemu w Kelwinach. Czyli opona jest napompowana 2 barami, nagrzewa się z 20 stopni Celsjusza do 60 to ciśnienie po nagrzaniu wynosi 2*(273+60)/(273+20)=2,27 bara. Niezależnie, czym jest opona napompowana. Rachunek ten udowadnia także to, jak ważne jest mierzenie ciśnienia na ZIMNYM ogumieniu. czyli mówisz ze to nic nie daje a co do zdjęć to jak wrzucasz tamte foto czy wkleić tutaj zeby inni zobaczyli wszystkie 12 zdjęć
GRazny Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 opiszę Wam dzisiejszy przypadek...bo miałem pierwszy raz tryb awaryjny... Droga na Braniewo i autku odebrało moc przy omijaniu jakiś drogowców... w sumie to trochę się przeraziłem... lało jak cholera a tu po każdym dotknięciu (muśnięciu) pedału gazu zapalają się ESP-ciągle, żarowe-cyklicznie i autko przechodzi na 1200 obrotów na wolnych obrotach... do wyłączenie zapłonu - zero reakcji na gaz... jak nic czujnik położenia pedału gazu (dobrze że człek ma czas na czytanie takich głupot na forum) stoję i myślę co zrobić... fotel zalany deszczem bo macam pedał ile wlezie... i nic... no to myślę sobie że ruszę na jedynce i trochę podjadę (nigdy nie jeździłem na awaryjnym) widać że rusza bez problemu i o dziwo na samym sprzęgle dochodzi do prawie 1400 obrotów by z powrotem wrócić powoli do 1200 i tak jechać (w miedzy czasie telefon do Adama który po czasie potwierdził że albo czujnik albo zamoczony komputer o którym też głośno było parę razy) no i tak korzystając z obrotów wrzucam 2kę, 3, 4, 5, 6 i jadę prawie 70km/h - trzeba przyznać że to się Niemiaszkom udało... dojechałem 20km do Elbląga załatwiłem sobie garaż i rozkręcam... z 5ciu śrub które skręcają obudowę komputera jedna jest w ogóle nie wkręcona (do 3 był idealny dostęp, do 4tej taki sobie a tą odkręconą za cholerę nie da się wkręcić bez ściągania podszybia - więc ASO w Niemczech się pewnie nie chciało i tak zostawili) no i parę czynników: - autko garażowane pod drzewem - wczoraj hydropress a że było małe ciśnienie to pamiętam że sporo lałem na szybę - w nocy jakiś deszczyk był - w trasie lało naprawdę ostro i wszystko razem dało dużo wody z niedrożnym odpływem... wleciało trochę do obudowy komputera i dotknęło akurat kostki od pedału gazu (chyba) i problem gotowy... zabawy trochę było... ale człek uczy się całe życie... po czyszczeniu wszystko działa...jutro pan od szyb dokręci śrubkę przy okazji wymiany (bo jak mówił podszybie ściąga) i podziękowania dla Adama...
Buszek Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 no a ja mam problem bo mi cos auto dziwnie zaczelo palic... pisze 9,4 w miescie juz jakis czas no ale 2 miechy temu robilem ponad 500 w miescie, ostatni miech 480 a teraz 160km na ponad 1/4 baku wtf? i ze niby mam jeszcze 300km do zrobienia to wychodzi 460 na calym baku -.- czyzby ta przeplywka dawala znac... ? ______________________ co do zawodów w sobote dowiedziałem sie ze za pierwsze miejsce bedzie nawigacja
adadur Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 No jak zalało kostki lub sam czujnik. Powierz facetowi od szyby żeby tak popatrzył szczególnie na obudowę kompa czy nie jest pęknięta lub nie ma jakiś samoróbkowych otworów. Buszek idź po paliwko do Patryka ... możę ci przepały odpali po niżeszj cenie Zapisuj na sobote zapisuj zobaczymy co te i30 potrafi ... a właśnie będa pytania z przepisów RD?[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2009, 20:30_________________________________________________Buszek oblukaj dobrze kostki sprawdź przewody przy przepływce czy nie sa uszkodzone (doprze popatrz przy samej kostce) - jak sie upewnisz że to nie jest powodem to przepływka do wymiany. Miernik masy powietrza dla AKN: 059 906 461E (EX przy oddaniu starego) do nadwozia >>8D-X-400000 059 906 461B (BX przy oddaniu starego) od nadwozia F 8D-Y-00001>> widziałem że polecają tego użytkownika (odnośnie przepływek): http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=2702232 kupuj ori albo uznanej marki zamienniki Bosch Pierburg etc. nie baw się w firmy niewiadomego pochodzenia bo może być kiepsko z jakością o u tego gościa jest dla ciebie: http://moto.allegro.pl/item642398964_przeplywomierz_audi_a4_a6_a8_2_5_tdi_0281002429.html czytaj w tekscie aukcji o Boschu
Buszek Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 No jak zalało kostki lub sam czujnik. Powierz facetowi od szyby żeby tak popatrzył szczególnie na obudowę kompa czy nie jest pęknięta lub nie ma jakiś samoróbkowych otworów. Buszek idź po paliwko do Patryka ... możę ci przepały odpali po niżeszj cenie Zapisuj na sobote zapisuj zobaczymy co te i30 potrafi ... a właśnie będa pytania z przepisów RD?[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2009, 20:30_________________________________________________Buszek oblukaj dobrze kostki sprawdź przewody przy przepływce czy nie sa uszkodzone (doprze popatrz przy samej kostce) - jak sie upewnisz że to nie jest powodem to przepływka do wymiany. Miernik masy powietrza dla AKN: 059 906 461E (EX przy oddaniu starego) do nadwozia >>8D-X-400000 059 906 461B (BX przy oddaniu starego) od nadwozia F 8D-Y-00001>> widziałem że polecają tego użytkownika (odnośnie przepływek): http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=2702232 kupuj ori albo uznanej marki zamienniki Bosch Pierburg etc. nie baw się w firmy niewiadomego pochodzenia bo może być kiepsko z jakością o u tego gościa jest dla ciebie: http://moto.allegro.pl/item642398964_przeplywomierz_audi_a4_a6_a8_2_5_tdi_0281002429.html czytaj w tekscie aukcji o Boschu ok poczytam dzis a jutro sprawdze te przewody, a co do zawodow pytalem zapisy dopiero w sobote czyli badzmy tak przed 8.30 tam
GRazny Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 ech...autko będę robił więc nawet nie zobaczę jak się męczycie
adadur Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 ech...autko będę robił więc nawet nie zobaczę jak się męczycie Szkoda ... ale autko na wyjazd musi być przygotowane na tiptop co by po ADAC nie dzwonić. A Grzesiek załatwiałeś kwitek o ubezpieczeniu zdrowotnym na Bema - w razie wizyty u lekarza ułatwi zycie. Buszek a co z teorią będzie czy nie ... bo nie wiem czy coś poczytać?
GRazny Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 NFZ odwiedzone... wydali 3 kartoniki... Adaś.. ta Szwajcaria to jest już w Schengen? bo trafiam na stare wiadomości że paszporty potrzebne... a my cała trójka na dowody jedziemy...[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2009, 22:17_________________________________________________jest w Schengen...
Buszek Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Buszek a co z teorią będzie czy nie ... bo nie wiem czy coś poczytać? teoria bedzie i jazda sprawnosciowa
adadur Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 NFZ odwiedzone... wydali 3 kartoniki... Adaś.. ta Szwajcaria to jest już w Schengen? bo trafiam na stare wiadomości że paszporty potrzebne... a my cała trójka na dowody jedziemy...[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2009, 22:17_________________________________________________jest w Schengen... Taka ciekawostka ... jak byś leciał do Szwajcarii potrzebujesz paszport ale jak jedziesz autem to wystarczy dowód Buszek a co z teorią będzie czy nie ... bo nie wiem czy coś poczytać? teoria bedzie i jazda sprawnosciowa To coś tam popatrze w przepisy To gdzie się stawić o 8:30 w sobotę - na Królewieckiej na przeciwko wjazdu na basen?
Buszek Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 tam są dwie jednostki wojskowe to nie ta co basen wojskowy ma tylko ta druga kolo garów, masz taka brame z dwoma małymi czołgami to wjezdzasz nią i mówisz ze na zawody
Buszek Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 ok chłopaki trzeba się pochwalić tą sesją dla tych których z nami nie było Sesja sedan vs avant (wszelkie prawa do kopiowania zabronione , auta były nie umyte no ale pierwsza taka sesja ):
Patrykbor Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 ok chłopaki trzeba się pochwalić tą sesją dla tych których z nami nie było Sesja sedan vs avant (wszelkie prawa do kopiowania zabronione , auta były nie umyte no ale pierwsza taka sesja ): ale kupa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się