Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Żuławskie w Elblągu - spot 20 wrzesień godz. 19 CH Ogrody


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Termostat to pikuś da się od ręki zrobić (co nie Patryk ;) ) - zwróć uwage na prawidłową temp. otwarcia tzn. 87st.C

Proste jak budowa cepa :kox:

Tylko patrz na temp. otwarcia ja dałem tyłka i ch.. kupiłem

  • Odpowiedzi 12.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Patrykbor

    2927

  • dziadek

    1629

  • adadur

    1552

  • GRazny

    1247

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

http://moto.allegro.pl/item761047127_full_skory_alu_komputer_klimatronic_jak_nowy.html#gallery

Autko modelowo i w kodzie, a także po kluczyku jest już 1998 r.

no chyba raczej nie model 98 trzeba mu napisac sms/maila i uswiadomic sprzedajacego :gwizdanie: :wink4::tongue4: hehehe

Co ty tam widzisz nie tak?

Chyba jest OK.

Opublikowano

Co ty tam widzisz nie tak?

Chyba jest OK.

1. galka zmiany biegow jeszcze stara :thumbdown:

2. zegarek bez cyfr 12,9,6,3 na godzinach

3. znaczek audi pod bocznym kierunkowskazem (w 98 brak)

i tam jeszcze kilka innych pier**l

to takie detale ktore roznia model 98 :gwizdanie: :naughty:

ostatnio jeszcze widzialem ze u sasiada (crc) jest zbiornik plynu do spryskiwaczy na tylna szybe w bagazniku, u mnie juz mam pod 1 :tongue4:

Opublikowano

Faktycznie.

Na zdjęciach nie da się zobaczyć ale ciekawe czy tapicerka jest stara czy już ta nowa.

Opublikowano

adadur jakie wycieraczki byś mi polecił, no i jaki rozmiar do naszego rocznika czy taki jak w Etce 550 i 530

Opublikowano

adadur jakie wycieraczki byś mi polecił, no i jaki rozmiar do naszego rocznika czy taki jak w Etce 550 i 530

Ja mam VALEO xtrim i powiem ci że są naprawdę dobre. Mam coś zle ustawione ramię bo przy dużej prędkości od ok. 100km/h jedna mi zaczyna mazać ale pozatył ładnie wycierają - mam ponad rok i dalej ładnie pracują. Wcześniej miałem Valeo Silenco i jako nowe bardzo ładnie ściarały, przez pierwszą zimę je oszczędzałem to po roku jeszcze w miarę dobrze ścierały ale już bez rewelacji. Po 2 zimie tylko do wymiany się nadawały.

Generalnie przed zimą trochę szkoda wymieniać ale jak trzeba to trzeba i polecam jednak te nowej generacji wycieraczki. Koleś ma tego typu ale jakieś od skośnookich i też jest zadowolony.

Co do Valeo xtrim to poszukaj takie które by miały taki dodatkowy spojler - niby one są wyprofilowane i całe ramie jest małym spojlerem ale wiem że są taki nakładane. Może łaśnie mi przy tych wyższych prędkościach coś takiego by pomogło.

CRC jak tam w temacie auta - zaczęło jeździć?

Opublikowano

ta... turbinę przeczyścił... dziwne trochę

Opublikowano

ta... turbinę przeczyścił... dziwne trochę

i to niby pomogło ... przecież nie tu był problem

Opublikowano

ta... turbinę przeczyścił... dziwne trochę

i to niby pomogło ... przecież nie tu był problem

A jednak śmiga jak powinna ;) i nie kopci już :tongue4:

heh .. tak jak mówiłem Ci adadur jak jechaliśmy, byłem u tego Krzyśka na Łęczyckiej co pracował w WV i On od razu mówił mi że to turbina, że trzeba wyczyścić .. Potem podpiał pod kompa i jest ok. Oby służyła już teraz bez awaryjnie :good: :gwizdanie:[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 15:43_________________________________________________

ta... turbinę przeczyścił... dziwne trochę

:mysli:

Opublikowano

Mam poważne wątpliwości, no i czy cię trochę nie naciągnął. Możliwe że wyczyścił (choć raczej nie było to konieczne) ale kto wie czy przykładowo naprawa nie skończyła się poprawnym podpięciem głupiego wężyka od podciśnienia pod N75 lub wtyczki od niego - czas naprawy max 30 min. (w zasadzie 5 minut) części 0 zł a ile cię skasował.

Jak auto zaczęło normalnie jeździć to przydało by sie przepływkę sprawdzić.

Opublikowano

Adaś każdy teraz czeka na jelenia który się niezna i można go przykasować :wink4:

Opublikowano

dzieki dzieki :P kurde ja to musze cos podzialac w przyszlym tyg z tym samochodem .... grr brak mocy to straszny dół :thumbdown:

Jutro rano po termostat a po weekendzie podziałam z resztą .. Oby było jak najtaniej :decayed::good:

Dzięki Adam za podłączenie pod kompa :wink4:

CRC przepływka coś nie domaga chyba że to wynik problemów z turbiną która kompletnie nie pompuje i narazie bym tego nie ruszał - zatem koniecznie zacznij od przeglądu dolotu pod kątem nieszczelnośći. Najwygodniej sprawdzać od kolektora ssącego i jechać do IC (go również sprawdź) potem ten dolny - trzeba zwalić osłonę i wjechać na kanał /podnośnik/. Polecam odkręcenie łącznika przy EGR i sprawdzenie do w stanie zdemontowanym - podobnie można zrobić z górnymi wężami bo to nie jest problem zdjąc opaski, z dołem jak w zasadzie też da sie zdemontować o oblukać w łapkach. Jak w dolocie nic nie znajdziesz to szukaj nieszczelnych, urwanych itp wężyków podciśnienia (te małe). N75 przesterowuje /na maxa/ ale turbina "nie rusza" także narazie bym go zostawił. Przydało by się jeszcze zobaczyć jak gruszka na turbo pracuje.

Narazie to tyle bo tylko 3 grupy logowane ale daj znać jak obadasz rzeczy co opisałem

Swoją drogę by turbina kompletnie nie dawała ciśnienia to nie wiem czy się spotkałem

Termostat to pikuś da się od ręki zrobić (co nie Patryk ;) ) - zwróć uwage na prawidłową temp. otwarcia tzn. 87st.C

ależ te A6tki wypas mają... klubowicz sprzedaje http://allegro.pl/item757580327_a6_3_o_tdi_232km_sedan_pneumatyka_tv_webasto_f_vat.html

za taki telefon to niejeden by zabił :naughty:

no niezła - pamięć fotela pasażera - a ku...wa na ch...j komu to było potrzebne :tongue4:

a jakiego rozmiaru wycieraczki zakładasz?

Opublikowano

Adaś... chyba rozpracowałeś tego Krzyśka :wink4:

CRC... przy naprawie byłeś? widziałeś jak czyści?[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 19:50_________________________________________________a Ty Wojtek co z tym cytowaniem? :>

Opublikowano

ja u niego tez serwisuje swoje OOOO, zawozilem tez 2 passaty, w 3 robil mi kapitalny remont silnika (nieszczesne 1.6) i nigdy nie mialem zastrzezen. Nie rozumiem dlaczego polacy zawsze szukaja czegos ze ktos chce ich oszukac, a za wiedze sie placi i bedzie sie placic. Jezeli nawet koszty bylyby zerowe to chyba nie myslicie ze ktos zrobi to za darmo :wink4::tongue4:

Slyszalem ostatnio o sytuacji gdzie w mercedesie actrossie wymieniano czujnik abs-u i trzeba go tam dobic gumowym mlotkiem, nikt nie byl w stanie znalezc przyczyny a w mercedesie abs-u brak. Decyzja padla zeby jechac do mercedesa a tam wjazd na kanal kosztuje (juz nie pamietam 800zl?) wjechal podszedl mechanik walnal mlotkiem i zaczelo dzialac, a 800zł w kasie serwisu Mercedesa zostalo. Niestety tak jak mowilem za wiedze sie placi :gwizdanie:

Opublikowano

A ty czemu nie zajeżdżasz na spoty :gwizdanie:

Opublikowano

ostatnio gralem w pilke :naughty::kox:[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 20:42_________________________________________________co potrzebuje do montazu tempomatu ? ile to kosztuje? duzo z tym je.ania ? :naughty:

Opublikowano

ja u niego tez serwisuje swoje OOOO, zawozilem tez 2 passaty, w 3 robil mi kapitalny remont silnika (nieszczesne 1.6) i nigdy nie mialem zastrzezen. Nie rozumiem dlaczego polacy zawsze szukaja czegos ze ktos chce ich oszukac, a za wiedze sie placi i bedzie sie placic. Jezeli nawet koszty bylyby zerowe to chyba nie myslicie ze ktos zrobi to za darmo :wink4::tongue4:

Slyszalem ostatnio o sytuacji gdzie w mercedesie actrossie wymieniano czujnik abs-u i trzeba go tam dobic gumowym mlotkiem, nikt nie byl w stanie znalezc przyczyny a w mercedesie abs-u brak. Decyzja padla zeby jechac do mercedesa a tam wjazd na kanal kosztuje (juz nie pamietam 800zl?) wjechal podszedl mechanik walnal mlotkiem i zaczelo dzialac, a 800zł w kasie serwisu Mercedesa zostalo. Niestety tak jak mowilem za wiedze sie placi :gwizdanie:

Heheh historia znana - za jeb**ęcie młotkiem wział 400zł :polew:[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 22:55_________________________________________________

ostatnio gralem w pilke :naughty::kox:[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 20:42_________________________________________________co potrzebuje do montazu tempomatu ? ile to kosztuje? duzo z tym je.ania ? :naughty:

Chyba chciałbyś termostat wymienić :kox: [br]Dopisany: 06 Październik 2009, 22:57_________________________________________________

Adaś... chyba rozpracowałeś tego Krzyśka :wink4:

CRC... przy naprawie byłeś? widziałeś jak czyści?[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 19:50_________________________________________________a Ty Wojtek co z tym cytowaniem? :>

hehe dokładnie jak walekk pisze ... brak wiary u Polaków ;)

Coś jednak robił - kopcił mi jak z komina na czarnucha teraz nic nie kopci .. moc wróciła więc powinienem się chyba cieszyć ??

Czy raczej nie ?? :gwizdanie:

Opublikowano

Chyba chciałbyś termostat wymienić :kox:

NIE. Chce wpiąc tempomat, tylko sie zastanawiam czy potrzebuje samego przelacznika i wszystko jest pociagniete, czy bede musial tez wiazki do gazu itd.

Opublikowano

Chyba chciałbyś termostat wymienić :kox:

NIE. Chce wpiąc tempomat, tylko sie zastanawiam czy potrzebuje samego przelacznika i wszystko jest pociagniete, czy bede musial tez wiazki do gazu itd.

aaa rozumiem ;) mój błąd. :gwizdanie:

Opublikowano

ja u niego tez serwisuje swoje OOOO, zawozilem tez 2 passaty, w 3 robil mi kapitalny remont silnika (nieszczesne 1.6) i nigdy nie mialem zastrzezen. Nie rozumiem dlaczego polacy zawsze szukaja czegos ze ktos chce ich oszukac, a za wiedze sie placi i bedzie sie placic. Jezeli nawet koszty bylyby zerowe to chyba nie myslicie ze ktos zrobi to za darmo :wink4::tongue4:

Slyszalem ostatnio o sytuacji gdzie w mercedesie actrossie wymieniano czujnik abs-u i trzeba go tam dobic gumowym mlotkiem, nikt nie byl w stanie znalezc przyczyny a w mercedesie abs-u brak. Decyzja padla zeby jechac do mercedesa a tam wjazd na kanal kosztuje (juz nie pamietam 800zl?) wjechal podszedl mechanik walnal mlotkiem i zaczelo dzialac, a 800zł w kasie serwisu Mercedesa zostalo. Niestety tak jak mowilem za wiedze sie placi :gwizdanie:

walekk na temat tego mechanika mam bardzo dobre zdanie - po rekomendacjach kolegi pracującego w byłym ASO VW jak i kilku osób z pracy czy też waszej ale z drugiej strony mam kolegę mechanika oraz patrzę na pewne sprawy z innego kąta - klient generalnie ma być zadowolony i nic tego odczucia nie zastąpi kiedy wszystko jest OK - czasem w takich przypadkach ludzie nie rozwodzą się nad kwestią co tam tak naprawdę się zepsuło i jak zostało zrobione, poprostu płaci za "spokój" (z autem).

Co do przypadłość w aucie CRC to oceniam to z mojej perspektywy, a CRC jest happy bo auto zapitala.

Podobnie się dzieje (a może już działo) w przypadku kredytów na mieszkania ostatnimi czasy niektórzy ludzie poszaleli nabrali wysokich kredytów lekką ręką (często jeszcze przy niskim kursie franka i marnych zarobkach) ale wogóle nie zdając sobie sprawy ile na spłatę trzeba zapracować.

Co do wycieraczek to zdaje mi się że te Valeo xtrim są 2x550cm.

ps. roboczogodzina za A6 w ASO Audi kosztuje prawie 315zł ;)[br]Dopisany: 07 Październik 2009, 11:39_________________________________________________walekk co do tempomatu to inna bajka niż w dieslu bo jest podciśnieniowy ale graty masz tu:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t94662.0.html;highlight=tempomat+aeb

manetkę już nie problem kupić

możńa poczytać ten temat:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t73944.0.html;highlight=tempomat+aeb

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...