Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Spoty Żuławskie w Elblągu - spot 20 wrzesień godz. 19 CH Ogrody


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

dzięki za rady Adam ale musi być High imput

no i Adam ale chyba coś ci się pomyliło z tą alternatywą ...to jeżeli chodzi o osiągi to alternatywa do 2.0TDI nie 3.0TDI , :wink:

2.0TDI BRD delikatnie objedzie to 2.4

Edytowane przez dziadek
  • Odpowiedzi 12.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Patrykbor

    2927

  • dziadek

    1629

  • adadur

    1552

  • GRazny

    1247

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Zaden tiptronic , w fwd byly tylko i wylacznie multitronic

Tak naprawdę nie interesowały mnie specjalnie automaty w A4 ale ciakwe to ... bo np. Seat Exeo nie występował w Quattro a w najbardziej topowej odmianie miał 2,0TFSI i tiptronica. Pamiętam że kiedyś mówiono że multi jest to FWD do mocy 180 KM...

Edytowane przez adadur
Opublikowano

Exeo nie ma tiptonica tylko dsg z passata :)

Nic takiego ... DSG nigdy nie było w Exeo a jedynie automat jaki wstępował to faktycznie tylko Multitronic (a myślałem że ta topowa wersja 211 KM miała tipa) - a DSG a właściwie S-tronic jak dla Audi A4 wszedł od modelu B8.

Opublikowano

Exeo nie ma tiptonica tylko dsg z passata :)

Nic takiego ... DSG nigdy nie było w Exeo a jedynie automat jaki wstępował to faktycznie tylko Multitronic (a myślałem że ta topowa wersja 211 KM miała tipa) - a DSG a właściwie S-tronic jak dla Audi A4 wszedł od modelu B8.

Co do Exeo się nie będę kłucił bo nie sprawdzałem , oparłem się opini że jeżeli nie multitronic to tylko mógł tam być DSG bo na 100% nie TIP który występuje jedynie z 4x4...w b8 S-tronic wszedł nie od początku - nie pamiętam od którego roku , chyba 2009 ...

ps. DSG i S-tronic to nie to samo - podobne bo dwusprzęgłowe ale nie jest to to samo :wink:

Opublikowano

2.0TDI BRD delikatnie objedzie to 2.4

za***iste problemy jakie można doświadczyć z 2.0 TDI a szczególnie z 170KM na piezoelektr pompkach to skutecznie mnie odpychają, podobnie problemy z 3.0TDI we wspomnianych latach stąd "alternatywa", która konstrukcyjnie jest po prostu trwała a osiągi idą na drugi plan bo wolnossąca benzyna i to na podtlenku powalać nie będzie ... ale te 177KM i 230Nm (przy 3000) jakoś powinno się odpychać. No i raczej 4 gary w A6 odpadają co...?

Opublikowano

no gang v6 rekompensuje słabe osiągi - porównałem osiągi 2.4 do 2.0TDI dlatego że zawsze patrzyłeś na to jak auto jedzie, na elastyczność itp...pompki w 2.0 170KM audi wymienia na nowe za darmo nawet w autach które nie są serwisowane w ASO :D więc tragedii nie ma ...silnik 3.0ASB nie ma już wielkich problemów z rozrządem i wtryskami ...no ale dla ciebie na miasto to jak już rozmawialiśmy diesel się słabo opłaca...takie 2.4 jakoś tam się będzie kulać...

Opublikowano (edytowane)

Exeo nie ma tiptonica tylko dsg z passata :)

Nic takiego ... DSG nigdy nie było w Exeo a jedynie automat jaki wstępował to faktycznie tylko Multitronic (a myślałem że ta topowa wersja 211 KM miała tipa) - a DSG a właściwie S-tronic jak dla Audi A4 wszedł od modelu B8.

Co do Exeo się nie będę kłucił bo nie sprawdzałem , oparłem się opini że jeżeli nie multitronic to tylko mógł tam być DSG bo na 100% nie TIP który występuje jedynie z 4x4...w b8 S-tronic wszedł nie od początku - nie pamiętam od którego roku , chyba 2009 ...

ps. DSG i S-tronic to nie to samo - podobne bo dwusprzęgłowe ale nie jest to to samo :wink:

Też się nie oriętuje z tym Exeo ale wiedziałem że automat był, myślałem że w tej 211KM to tip a jednak multi ... DSG nie mogło być bo silniki wzdłużne

Wiem że oznacznie DSG używane jest przez koncern VAG (poza Audi) gdzie silnik jest poprzecznie, dla Audi stworzono S-tronic który jest nieco zmienioną konstrukcją dwusprzęgłową by przenieść większy moment w przypadku silników wzdłużnych - tak jest dla A4, A6 itp., ale chyba w przypadku A3, które pewnie skrzynie ma bliźniacze z golfem także stosują oznacznie S-tronic ... to czy nie jest tak, że audi ogólnie zastrzegło sobie tę nazwę S-tronic dla swojej marki? Ty się trochę po salonach Audi bujałeś to pewnie więcej wiesz...

Edytowane przez adadur
Opublikowano

Exeo nie ma tiptonica tylko dsg z passata :)

Nic takiego ... DSG nigdy nie było w Exeo a jedynie automat jaki wstępował to faktycznie tylko Multitronic (a myślałem że ta topowa wersja 211 KM miała tipa) - a DSG a właściwie S-tronic jak dla Audi A4 wszedł od modelu B8.

Co do Exeo się nie będę kłucił bo nie sprawdzałem , oparłem się opini że jeżeli nie multitronic to tylko mógł tam być DSG bo na 100% nie TIP który występuje jedynie z 4x4...w b8 S-tronic wszedł nie od początku - nie pamiętam od którego roku , chyba 2009 ...

ps. DSG i S-tronic to nie to samo - podobne bo dwusprzęgłowe ale nie jest to to samo :wink:

Też się nie oriętuje z tym Exeo ale wiedziałem że automat był, myślałem że w tej 211KM to tip a jednak multi ... DSG nie mogło być bo silniki wzdłużne

Wiem że oznacznie DSG używane jest przez koncern VAG (poza Audi) gdzie silnik jest poprzecznie, dla Audi stworzono S-tronic który jest nieco zmienioną konstrukcją dwusprzęgłową by przenieść większy moment w przypadku silników wzdłużnych - tak jest dla A4, A6 itp., ale chyba w przypadku A3, które pewnie skrzynie ma bliźniacze z golfem także stosują oznacznie S-tronic ... to czy nie jest tak, że audi ogólnie zastrzegło sobie tę nazwę S-tronic dla swojej marki? Ty się trochę po salonach Audi bujałeś to pewnie więcej wiesz...

W salonie to tam nic nie wiedzą - jakieś szczegóły jak się pytasz to :dontknow:

Opublikowano

no gang v6 rekompensuje słabe osiągi - porównałem osiągi 2.4 do 2.0TDI dlatego że zawsze patrzyłeś na to jak auto jedzie, na elastyczność itp...pompki w 2.0 170KM audi wymienia na nowe za darmo nawet w autach które nie są serwisowane w ASO :D więc tragedii nie ma ...silnik 3.0ASB nie ma już wielkich problemów z rozrządem i wtryskami ...no ale dla ciebie na miasto to jak już rozmawialiśmy diesel się słabo opłaca...takie 2.4 jakoś tam się będzie kulać...

Z tymi 3.0 TDI (2005-2008) też już sam nie wiem - o ile z rozrządem/napinaczem w późniejszych letach sobie w miarę poradzili to z wtryskami różne opinie czytam , raz że niby była akcja serwisowa a za chwile, że gościowi przy 220km/h tłoki popłynęły przez lejące wtryski ... także zagwostka jest bo chętnie 3.0 TDI bym przytulił ... zawsze diesel będzie mnie ciągnął z uwagi na fan z jazdy dzięki osiągom i relatywnie ekonomicznemu poruszaniu, ale w tych latach nie wiem czy zaufać klekotom.

Opublikowano

3.0TDI te pierwsze z serii Bxx miały wadliwe wtryski które po małym przebiegu potrafiły bezobjawowo podlewać i wtedy wywalało dziury itp , później od silnika ASB masz wtryski lepsze i one już dają radę...

...no ale jak to diesel i jego bolączki - paliwko choć raz gorszej jakości i papa...nic nie jest wieczne a w takim v6 koszty nie będą podobne jak w 1.9 :kwasny: no ale coś za coś

Opublikowano (edytowane)

w takim v6 koszty nie będą podobne jak w 1.9 :kwasny: no ale coś za coś

Także widzisz skąd ta alternatywa, przy 2,4 V6 nie słychać opinii by coś mogło się rozp..ć samo z siebie a uwzględniając podtlenek jazda robi się ekonomiczna

w weekend widziałemw E-gu taką może trzeba się przejechać i zobaczyć co to jest warte

Edytowane przez adadur
Opublikowano

Adaś ty i benzyna przecież to nie pasujendo twoich poglądów. Sam mi kiedyś odradzają benzynę bo dużo pali i takie tam pierdoły,a diesel jest super

A jak chcesz to strzelisz rundę moim wolnossacyn benzyniakiem i zobaczysz jak to jedzie. Grazny juz jeździł i był pod wrażeniem. Pogadam dzisiaj z nim to się wypowie bo on tez zapalony dieslowiec

Opublikowano (edytowane)

Adaś ty i benzyna przecież to nie pasujendo twoich poglądów. Sam mi kiedyś odradzają benzynę bo dużo pali i takie tam pierdoły,a diesel jest super

A jak chcesz to strzelisz rundę moim wolnossacyn benzyniakiem i zobaczysz jak to jedzie. Grazny juz jeździł i był pod wrażeniem. Pogadam dzisiaj z nim to się wypowie bo on tez zapalony dieslowiec

a jak nie ma diesla to co?

bo 2.0 TDI PD odpada całkowicie, przy 3.0 TDI CR trzeba wiedzieć co się kupuje bo można popłynąć, stąd się zrodził pomysł na 2,4 bo to jeszcze ostatni "normalny" silnik benzynowy a LPG do TFSI jeszcze w powijakach i drogo.

Bartek a co powiesz o pneumatyce w A6 C6 bo dość często się trafia - spotkałem się z nielicznymi komentarzami o wadach tego zawieszenia, bo w A6C5 (+ allroad) to raczej bardziej zawodne było.

Edytowane przez adadur
Opublikowano

Podobna konstrukcja co w c5 , nie ma co dramatyzować ale jak sie sypnie to wiadomo, lepiej szukac bez jeżeli chcemy obniżać koszty utrzymania ...ogólnie c6 czy jak moje byle e60 to inna liga jeżeli chodzi o utrzymanie ...wiadomo ze jak 2.0tdi to taniej niz 3.0ale tez wahacze , inne pierdoły , wszystko jest droższe niz w a4

Opublikowano

A jakie ty przebiegi walisz, opłaca się LPG zakładać ?

Opublikowano

Kupiłby se Honde :decayed: i po problemie

Cicho, bo zaraz się zacznie o downsizingu :grin: :grin: :grin:

Opublikowano

Kupiłby se Honde :decayed: i po problemie

Cicho, bo zaraz się zacznie o downsizingu :grin: :grin: :grin:

no właśnie Rafał ja mam 4 osoby do wożenia i czasem bagaże a te wasze cuda - civc accord crv - mają za mało tego miejsca ;)

co do LPG: 12 litrów wachy a 13-14 podtlenku robi różnicę - tu zwrot instalacji masz od roku do półtora.

Patryk poważnie to nie mój typ auta ... chyba że accord ten od 2008r.

Opublikowano

Czy crv i accord mają mało miejsca hmmm.

Ja Hondy tez nie brałem pod uwagę ale jakoś tak wyszło. Może jeszcze pomysl nad E60

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...