dziadek Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) dzięki za rady Adam ale musi być High imput no i Adam ale chyba coś ci się pomyliło z tą alternatywą ...to jeżeli chodzi o osiągi to alternatywa do 2.0TDI nie 3.0TDI , 2.0TDI BRD delikatnie objedzie to 2.4 Edytowane 20 Października 2014 przez dziadek
adadur Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Zaden tiptronic , w fwd byly tylko i wylacznie multitronic Tak naprawdę nie interesowały mnie specjalnie automaty w A4 ale ciakwe to ... bo np. Seat Exeo nie występował w Quattro a w najbardziej topowej odmianie miał 2,0TFSI i tiptronica. Pamiętam że kiedyś mówiono że multi jest to FWD do mocy 180 KM... Edytowane 20 Października 2014 przez adadur
dziadek Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Exeo nie ma tiptonica tylko dsg z passata
adadur Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Exeo nie ma tiptonica tylko dsg z passata Nic takiego ... DSG nigdy nie było w Exeo a jedynie automat jaki wstępował to faktycznie tylko Multitronic (a myślałem że ta topowa wersja 211 KM miała tipa) - a DSG a właściwie S-tronic jak dla Audi A4 wszedł od modelu B8.
dziadek Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Exeo nie ma tiptonica tylko dsg z passata Nic takiego ... DSG nigdy nie było w Exeo a jedynie automat jaki wstępował to faktycznie tylko Multitronic (a myślałem że ta topowa wersja 211 KM miała tipa) - a DSG a właściwie S-tronic jak dla Audi A4 wszedł od modelu B8. Co do Exeo się nie będę kłucił bo nie sprawdzałem , oparłem się opini że jeżeli nie multitronic to tylko mógł tam być DSG bo na 100% nie TIP który występuje jedynie z 4x4...w b8 S-tronic wszedł nie od początku - nie pamiętam od którego roku , chyba 2009 ... ps. DSG i S-tronic to nie to samo - podobne bo dwusprzęgłowe ale nie jest to to samo
adadur Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 2.0TDI BRD delikatnie objedzie to 2.4 za***iste problemy jakie można doświadczyć z 2.0 TDI a szczególnie z 170KM na piezoelektr pompkach to skutecznie mnie odpychają, podobnie problemy z 3.0TDI we wspomnianych latach stąd "alternatywa", która konstrukcyjnie jest po prostu trwała a osiągi idą na drugi plan bo wolnossąca benzyna i to na podtlenku powalać nie będzie ... ale te 177KM i 230Nm (przy 3000) jakoś powinno się odpychać. No i raczej 4 gary w A6 odpadają co...?
dziadek Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 no gang v6 rekompensuje słabe osiągi - porównałem osiągi 2.4 do 2.0TDI dlatego że zawsze patrzyłeś na to jak auto jedzie, na elastyczność itp...pompki w 2.0 170KM audi wymienia na nowe za darmo nawet w autach które nie są serwisowane w ASO więc tragedii nie ma ...silnik 3.0ASB nie ma już wielkich problemów z rozrządem i wtryskami ...no ale dla ciebie na miasto to jak już rozmawialiśmy diesel się słabo opłaca...takie 2.4 jakoś tam się będzie kulać...
adadur Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Exeo nie ma tiptonica tylko dsg z passata Nic takiego ... DSG nigdy nie było w Exeo a jedynie automat jaki wstępował to faktycznie tylko Multitronic (a myślałem że ta topowa wersja 211 KM miała tipa) - a DSG a właściwie S-tronic jak dla Audi A4 wszedł od modelu B8. Co do Exeo się nie będę kłucił bo nie sprawdzałem , oparłem się opini że jeżeli nie multitronic to tylko mógł tam być DSG bo na 100% nie TIP który występuje jedynie z 4x4...w b8 S-tronic wszedł nie od początku - nie pamiętam od którego roku , chyba 2009 ... ps. DSG i S-tronic to nie to samo - podobne bo dwusprzęgłowe ale nie jest to to samo Też się nie oriętuje z tym Exeo ale wiedziałem że automat był, myślałem że w tej 211KM to tip a jednak multi ... DSG nie mogło być bo silniki wzdłużne Wiem że oznacznie DSG używane jest przez koncern VAG (poza Audi) gdzie silnik jest poprzecznie, dla Audi stworzono S-tronic który jest nieco zmienioną konstrukcją dwusprzęgłową by przenieść większy moment w przypadku silników wzdłużnych - tak jest dla A4, A6 itp., ale chyba w przypadku A3, które pewnie skrzynie ma bliźniacze z golfem także stosują oznacznie S-tronic ... to czy nie jest tak, że audi ogólnie zastrzegło sobie tę nazwę S-tronic dla swojej marki? Ty się trochę po salonach Audi bujałeś to pewnie więcej wiesz... Edytowane 20 Października 2014 przez adadur
dziadek Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Exeo nie ma tiptonica tylko dsg z passata Nic takiego ... DSG nigdy nie było w Exeo a jedynie automat jaki wstępował to faktycznie tylko Multitronic (a myślałem że ta topowa wersja 211 KM miała tipa) - a DSG a właściwie S-tronic jak dla Audi A4 wszedł od modelu B8. Co do Exeo się nie będę kłucił bo nie sprawdzałem , oparłem się opini że jeżeli nie multitronic to tylko mógł tam być DSG bo na 100% nie TIP który występuje jedynie z 4x4...w b8 S-tronic wszedł nie od początku - nie pamiętam od którego roku , chyba 2009 ... ps. DSG i S-tronic to nie to samo - podobne bo dwusprzęgłowe ale nie jest to to samo Też się nie oriętuje z tym Exeo ale wiedziałem że automat był, myślałem że w tej 211KM to tip a jednak multi ... DSG nie mogło być bo silniki wzdłużne Wiem że oznacznie DSG używane jest przez koncern VAG (poza Audi) gdzie silnik jest poprzecznie, dla Audi stworzono S-tronic który jest nieco zmienioną konstrukcją dwusprzęgłową by przenieść większy moment w przypadku silników wzdłużnych - tak jest dla A4, A6 itp., ale chyba w przypadku A3, które pewnie skrzynie ma bliźniacze z golfem także stosują oznacznie S-tronic ... to czy nie jest tak, że audi ogólnie zastrzegło sobie tę nazwę S-tronic dla swojej marki? Ty się trochę po salonach Audi bujałeś to pewnie więcej wiesz... W salonie to tam nic nie wiedzą - jakieś szczegóły jak się pytasz to
adadur Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 no gang v6 rekompensuje słabe osiągi - porównałem osiągi 2.4 do 2.0TDI dlatego że zawsze patrzyłeś na to jak auto jedzie, na elastyczność itp...pompki w 2.0 170KM audi wymienia na nowe za darmo nawet w autach które nie są serwisowane w ASO więc tragedii nie ma ...silnik 3.0ASB nie ma już wielkich problemów z rozrządem i wtryskami ...no ale dla ciebie na miasto to jak już rozmawialiśmy diesel się słabo opłaca...takie 2.4 jakoś tam się będzie kulać... Z tymi 3.0 TDI (2005-2008) też już sam nie wiem - o ile z rozrządem/napinaczem w późniejszych letach sobie w miarę poradzili to z wtryskami różne opinie czytam , raz że niby była akcja serwisowa a za chwile, że gościowi przy 220km/h tłoki popłynęły przez lejące wtryski ... także zagwostka jest bo chętnie 3.0 TDI bym przytulił ... zawsze diesel będzie mnie ciągnął z uwagi na fan z jazdy dzięki osiągom i relatywnie ekonomicznemu poruszaniu, ale w tych latach nie wiem czy zaufać klekotom.
dziadek Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 3.0TDI te pierwsze z serii Bxx miały wadliwe wtryski które po małym przebiegu potrafiły bezobjawowo podlewać i wtedy wywalało dziury itp , później od silnika ASB masz wtryski lepsze i one już dają radę... ...no ale jak to diesel i jego bolączki - paliwko choć raz gorszej jakości i papa...nic nie jest wieczne a w takim v6 koszty nie będą podobne jak w 1.9 no ale coś za coś
adadur Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) w takim v6 koszty nie będą podobne jak w 1.9 no ale coś za coś Także widzisz skąd ta alternatywa, przy 2,4 V6 nie słychać opinii by coś mogło się rozp..ć samo z siebie a uwzględniając podtlenek jazda robi się ekonomiczna w weekend widziałemw E-gu taką może trzeba się przejechać i zobaczyć co to jest warte Edytowane 20 Października 2014 przez adadur
Patrykbor Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Adaś ty i benzyna przecież to nie pasujendo twoich poglądów. Sam mi kiedyś odradzają benzynę bo dużo pali i takie tam pierdoły,a diesel jest super A jak chcesz to strzelisz rundę moim wolnossacyn benzyniakiem i zobaczysz jak to jedzie. Grazny juz jeździł i był pod wrażeniem. Pogadam dzisiaj z nim to się wypowie bo on tez zapalony dieslowiec
adadur Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Adaś ty i benzyna przecież to nie pasujendo twoich poglądów. Sam mi kiedyś odradzają benzynę bo dużo pali i takie tam pierdoły,a diesel jest super A jak chcesz to strzelisz rundę moim wolnossacyn benzyniakiem i zobaczysz jak to jedzie. Grazny juz jeździł i był pod wrażeniem. Pogadam dzisiaj z nim to się wypowie bo on tez zapalony dieslowiec a jak nie ma diesla to co? bo 2.0 TDI PD odpada całkowicie, przy 3.0 TDI CR trzeba wiedzieć co się kupuje bo można popłynąć, stąd się zrodził pomysł na 2,4 bo to jeszcze ostatni "normalny" silnik benzynowy a LPG do TFSI jeszcze w powijakach i drogo. Bartek a co powiesz o pneumatyce w A6 C6 bo dość często się trafia - spotkałem się z nielicznymi komentarzami o wadach tego zawieszenia, bo w A6C5 (+ allroad) to raczej bardziej zawodne było. Edytowane 20 Października 2014 przez adadur
dziadek Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Podobna konstrukcja co w c5 , nie ma co dramatyzować ale jak sie sypnie to wiadomo, lepiej szukac bez jeżeli chcemy obniżać koszty utrzymania ...ogólnie c6 czy jak moje byle e60 to inna liga jeżeli chodzi o utrzymanie ...wiadomo ze jak 2.0tdi to taniej niz 3.0ale tez wahacze , inne pierdoły , wszystko jest droższe niz w a4
!rafi Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 A jakie ty przebiegi walisz, opłaca się LPG zakładać ?
Patrykbor Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Kupiłby se Honde i po problemie
!rafi Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Kupiłby se Honde i po problemie Cicho, bo zaraz się zacznie o downsizingu :grin:
adadur Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Kupiłby se Honde i po problemie Cicho, bo zaraz się zacznie o downsizingu :grin: no właśnie Rafał ja mam 4 osoby do wożenia i czasem bagaże a te wasze cuda - civc accord crv - mają za mało tego miejsca co do LPG: 12 litrów wachy a 13-14 podtlenku robi różnicę - tu zwrot instalacji masz od roku do półtora. Patryk poważnie to nie mój typ auta ... chyba że accord ten od 2008r.
Patrykbor Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Czy crv i accord mają mało miejsca hmmm. Ja Hondy tez nie brałem pod uwagę ale jakoś tak wyszło. Może jeszcze pomysl nad E60
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się