zionx 28 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Witam Jak w temacie, proszę o analizę logów, turbo dopiero pompuje od 3k rpm. http://vaglogi.pl/log-002_033_Jj524.html http://vaglogi.pl/log-003_020_iOum55.html http://vaglogi.pl/log-115_118_mTd8BfF.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichauKR 9 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) Auto po programie, jaką masz tam turbinę? Seria k03? Jakieś jeszcze mody? Turbo zadane doładowanie osiąga przy 2600, wygląda pod tym kątem ok (choć mogłoby wstawać wcześniej), gorzej że górą go nie trzyma, a wysterowanie na full. Przepływ chyba trochę za mały na to doładowanie. Temperatura w dolocie jak na dzisiaj robione logi to wysoka, przy upałach w ogóle masakra będzie. Cofa zapłon od 3-4 tyś obrotów - świece zmieniane kiedy? Edytowane 9 Października 2019 przez MichauKR 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Coś mi się wydaje że ktoś to z zadanym doładowaniem za bardzo poszalał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) Turbo górą nie trzyma, bo jak seryjne k03 to nie daje rady, ale wstaje dobrze. Jak turbo nie napompuje to i przepływu nie będzie. Wszystkie logi na benzynie? Edytowane 9 Października 2019 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zionx 28 Opublikowano 9 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) Dzięki za szybki odzew, wszystkie logi na benzynie, dmuchawka seria k03 + dp + wtryski 360cc + dolot seria (wiem że za ciepło) zapłon możliwe że cofa bo wysterowane pod 98, logi robione na 95, a docelowo jak gaziarz znajdzie czas to będzie jeździć na 100+ (LPG :D) to że powyżej tych 5k rpm już nie pompuje to się domyśliłem że już ta pierdziawka więcej nie może, chyba się nie da zrobić na serii dolocie więcej niż 150g? i właśnie moje pytanie, co tak późno osiąga pełne doładowanie? powinno od 2,3k rpm chyba? można brać pod uwagę N75? albo jakąś nieszczelność? czy to można wykluczyć? Edytowane 9 Października 2019 przez zionx literówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) 7 minut temu, zionx napisał: i właśnie moje pytanie, co tak późno osiąga pełne doładowanie? Coś się usrał tego wstawania turbo? Co ma pompować 1bar przy 2 tys? Przy 2,6 masz pełne zadane 1,2bar i to jest bardzo dobrze. Zainwestuj przynajmniej w k03s albo korekta softu na bardziej lajtowym doładowaniu. Nie porównuj serii do auta po chipie. Edytowane 9 Października 2019 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zionx 28 Opublikowano 9 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Opanuj emocje - pytam, bo nie mam nastu lat, i już wyrosłem z efektu pierwszych vtec'ow hondy, ze przy 3k rpm mi wyrywa fotel z podłogi (celowe przekolorowanie), bo serio tak to czuć. Liczyłem na równo rozłożenie mocy na całym zakresie obrotów, ale jeśli tak faktycznie jest ok i nie da się tego poprawić (w aktualnej konfiguracji) to tak zostanie. Zmniejszenie doładowania dla wyrównania "wykresu" kosztem obniżenia doładowania (co za tym idzie zmniejszeniem mocy) mija się z celem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Mija się z celem takie doładowanie na tym turbo i jego żywotności też to nie sprzyja. Lepiej zdjąć z dołu i żeby trzymało jako tako górę niż ma wyrywać z kapci przy ok. 2800, a powyżej 4 tys nagły spadek i uczucie, że to nie przyspiesza. O moje emocje się nie martw. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zionx 28 Opublikowano 9 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Przem8, już mi kiedyś pomogłeś i tu Cię zacytuję "Turbo mogłoby osiągać pełne doładowanie przy 2,3 tys obr w serii, jest przy 2,5 Jest o niebo lepiej niż wcześniej " Dlatego myślałem że po programie, już nie będzie tej sytuacji i będzie od 2,3k rpm. I tam czasem się nie obraź, bo jak mówisz że tak jest i tak być musi, to tak będzie Z górnym zakresem to pewnie tak jak się domyślam - na mojej "pro" konfiguracji, lepiej nie będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tranduo 18 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Dla mnie wstaje dobrze i bym się tego nie czepiał. A góry lepszej nie zrobisz bo za mała turbinka, też to przerabiałem. Na k03s już można coś powalczyć górą, tym bardziej na hybrydzie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zionx 28 Opublikowano 9 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Tak, hybryda jest w planach, narazie trzeba dojechać to co już jest. Dobra, więc uznaję że logi ok i już nie ruszam tematu, tym bardziej że sprzęglo po programie uczy się łyżwiarstwa więc już jest na co odkładać Dzięki wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 42 minuty temu, zionx napisał: Przem8, już mi kiedyś pomogłeś i tu Cię zacytuję W serii osiąga doładowanie tak jak pisałem. Musisz rozróżnić dwie rzeczy takie jak auto w serii i po chipsie. Po programie jakbyś miał to pełne doładowanie 1,2b przy 2,3 to przede wszystkim sprzęgło szybko by powiedziało papa i tak jest bezpieczniej dla silnika itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się