Darek7 Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 Witam. Jeżeli było gdzieś to nie mogłem znaleźć. Podobno problem znany. Czy u Was na światłach na postoju po jakis 10 sekundach tez zaczyna szarpać budą na pozycji D? Pech ze 2 miesiące temu skończyła się gwarancja. Jeden serwis mówi ze dwumas ale jak się pytam co jeżeli nie to a koszt 4 tys? Mechanik wzrusza ramionami i chyba nie chce powiedzieć ze pewny nie jest ale raczej dwumas. Przebieg 70 tys. Czy znacie te objawy 1
e-bartosz Opublikowano 2 Listopada 2019 Opublikowano 2 Listopada 2019 Cześć,poradziłeś sobie z objawami?
vvalery Opublikowano 2 Listopada 2019 Opublikowano 2 Listopada 2019 Spróbuj wcisnąć mocniej hamulec. ?
st@rost Opublikowano 9 Listopada 2019 Opublikowano 9 Listopada 2019 W moim 2.0TFSI delikatne, lekko wyczuwalne drgania są obecne odkąd mam auto tj. od 19tys km. Obecnie 97tys km i nie wymieniałem żadnych elementów. Może "ten typ tak ma"?
Darek7 Opublikowano 9 Listopada 2019 Autor Opublikowano 9 Listopada 2019 W dniu 2.11.2019 o 10:16, e-bartosz napisał: Cześć,poradziłeś sobie z objawami? Byłem w ASO w Audi. Powiedzieli ze faktycznie trzęsie ale podłączyli do kompa i nic..wiec nic nie pomogą. Pytam jak to? A bo wymienimy pół auta i jak dalej będzie trzęsło to nikt nam za to nie zapłaci (kierownik serwisu) Byłem u znanego profesora od aut i powiedział ze na 99% wtrysk i mam jechać do ASO bo samochód ma 70 tys km i maja to wymienić za free bo to nie normalne żeby padł wtrysk po 70 tys (auto po gwarancji ) W ASO powiedzieli ze centrala nie da zgody na wymianę w ramach polityki dobrej woli jak nie wyskoczy błąd na kompie tego wtrysku. Jak się cos rozleci to naprawią to za free o ile będę serwisował regularnie. Polityka dobrej woli w przypadku kiedy będę robił cały czas przeglądy w ASO i maks 250 tys km przebiegu i nie więcej niż 2 lata po gwarancji. Wiec czekam jsk się coś rozpieprzy i pojadę do ASO. Profesor twierdzi tez ze od tych drgań rozleci się z czasem koło dwumasowe.Wiec będzie wtrysk i dwumas.
Darek7 Opublikowano 9 Listopada 2019 Autor Opublikowano 9 Listopada 2019 19 minut temu, st@rost napisał: W moim 2.0TFSI delikatne, lekko wyczuwalne drgania są obecne odkąd mam auto tj. od 19tys km. Obecnie 97tys km i nie wymieniałem żadnych elementów. Może "ten typ tak ma"? U mnie to się dzieje do momentu rozgrzania silnika. Na ciepłym problem znika
st@rost Opublikowano 9 Listopada 2019 Opublikowano 9 Listopada 2019 Just now, Darek7 said: U mnie to się dzieje do momentu rozgrzania silnika. Na ciepłym problem znika W sumie chyba masz racje, mam podobnie.
Darek7 Opublikowano 9 Listopada 2019 Autor Opublikowano 9 Listopada 2019 1 minutę temu, st@rost napisał: W sumie chyba masz racje, mam podobnie. Najgorzej z rana jak przejadę 2,3 km i zatrzymam się na światłach. Telepie całą budą. Sprawdź czy masz podobnie.
st@rost Opublikowano 9 Listopada 2019 Opublikowano 9 Listopada 2019 4 minutes ago, Darek7 said: U mnie to się dzieje do momentu rozgrzania silnika. Na ciepłym problem znika W sumie chyba masz racje, mam podo Just now, Darek7 said: Najgorzej z rana jak przejadę 2,3 km i zatrzymam się na światłach. Telepie całą budą. Sprawdź czy masz podobnie. Nie nie, ja nie mam telepania całą budą. Mam minimalne, ledwo wyczuwalne drgania. Właściwie wyczuwam je tylko ja, bo autem jeżdżę 3 lata, dla osoby postronnej właściwie nie do wyczucia.
Darek7 Opublikowano 23 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2020 Wymieniłem koło dwumasowe. Jak ręka odjął. Po miesiącu cały czas jest Ok. Koszt 8 tys w ASO. Całość pokryło Audi (samochód rok po gwarancji ale cały czas serwisowany u nich)
Niedźwiedź78 Opublikowano 12 Marca 2021 Opublikowano 12 Marca 2021 Witam wszystkich zainteresowanych tematem. Miałem ten sam problem, odwiedziłem kilka warsztatów w tym ASO. Nie będę się rozpisywał na temat ich diagnoz bo strata czasu. Za pośrednictwa dobrego znajomego trafiłem na warsztat w Gliwicach na ulicy Łabądzkiej 4. Po raz pierwszy odniosłem wrażenie że ktoś się zna na temacie Pomono młodego wieku. Konkretne pytania oraz odpowiedzi. ~Chcę podkreślić że nie jest to żadna reklama tylko zadowolenie załamanego klienta wcześniejszym brakiem odpowiedniej diagnozy. Tu została postawiona na 90% bo zawsze istnieje ryzyko że mogło dodatkowo coś jeszcze się zepsuć. Najważniejsze zatem KOŁO DWUMASOWE do wymiany. Przy okazji uszczelniać wału korbowego bo był delikatny wyciek. Posiadam A4 B9 z 2016r. przebieg 154 tys. KM, teraz jeździ się nim wspaniale, żadnych drgań na postoju na biegu D, na R też występowały. Gdy występowały objawy to miałem zamiar do podpalić ;-) bo auto warte dobrych kilkadziesiąt tysięcy nie powinno się tak zachowywać. Poniżej zdjęcia wraz z wyceną. 1
kamil19 Opublikowano 4 Maja 2021 Opublikowano 4 Maja 2021 Cześć mam problem z moim audi a4 b9 jak w temacie drgania na drive na P wszystko jest okej kiedy samochód się rozgrzeje wszystko jest wporzadku jeszcze zauważyłem ze jak jest zimny to również przy ruszaniu jakoś szarpie biegami mocniej od 1 do 4 tak samo z R jak naciskam gaz to zaskakuje po jakieś sekundzie i nie jest to płynne tylko typowe szarpnięcie autem proszę o pomoc bo byłem już w paru warsztatach o mówią ze raczej dwumas ale nie są na 100% pewni a chce to naprawić bo jest to strasznie irytujące a nie chce czegoś naprawić dać 5tys i potem się okaże ze znowu to samo i nic się nie zmieniło może ktoś jakiś warsztat polecić
Niedźwiedź78 Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 cześć, nie jestem mechanikiem, ale problem, który występował u mnie był ciut inny. Nic się nie działo na zimnym lecz dopiero po przejechaniu ok 2 km jak się auto zaczęło rozgrzewać. wtedy było najgorzej, trzepało całą budą Jak się rozgrzało do 90 stopni to drgania dalej występowały, ale może ciut mniejsze. Wierz mi, że byłem chyba w 10 warsztatach. Zostawiałem autko na kilka dni i płaciłem po kilka setek za diagnozy, z których wynikało że parametry są ok i że widocznie ten typ tak ma... ASO w Katowicach i Sosnowcu też nic nie poradziło... w obydwu przypadkach chcieli mnie skasować prawie o 1000 za nieznalezienie niczego. To mówi za co mam zapłacić jak nie ma diagnozy i na szczęście nie musiałem, ale było już niemiło ... spróbuj zadzwonić do warsztatu gdzie ja to zrobiłem, chętnie z tobą porozmawiają i może rzeczywiście potwierdzi się że to też koło dwumasowe.
kamil19 Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 Mozesz podać nazwę warsztatu pełna ? I numer telefonu ?
Darek7 Opublikowano 22 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2022 Niestety u mnie problem powrócił po 5 tys km. ASO na gwarancji znowu wymieniło dwumas. Minęło kolejnych kilk tysięcy i znowu to samo. Coś uszkadza ten dwumas. ASO rozkłada ręce. Zostawiam to tak 1
Misiek3012 Opublikowano 14 Marca 2022 Opublikowano 14 Marca 2022 Witam rozwiązałeś problem w swoim aucie ? Sprawdzałeś.moze wtryski . Ja ma taki dam problem koło zostało zmienione ale bez zmian drgania nadal występują.
M4R1O Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Opublikowano 15 Kwietnia 2022 @Niedźwiedź78 czy masz może informacje czyjej produkcji dwumas był zamontowany na pierwszy montaż? Stoję przed wyborem czy Sachs(2295 001 281) czy LUK(415 0923 09). Oba z wyglądu takie same, ale LUK 1000zł droższy. Niestety taki dylemat tylko w słabszych wersjach, do 190tek są tylko LUKi 415 0729 09
Grzegorz1200 Opublikowano 29 Lutego Opublikowano 29 Lutego Witam w a4 b9 2.0tdi 2017 mam problem ze na pozycji d i r. Są wibracje. Wtryski sprawdzone. Czy to faktycznie jest ten dwumas ???
Adam_Ś Opublikowano 12 Kwietnia Opublikowano 12 Kwietnia Dołączam się do problemu. Niedawno kupiłem A4-ę i ostatnio zauważyłem że skrzynia w pozycji D powoduje drgania puszczam hamulec (auto zaczyna się toczyć) uspokaja się. Po dobrym rozgrzaniu problem znika tak jak i po przełączeniu na P. Silnik na wolnych obrotach pracuje równo. Czytałem, że to mogą być również poduszki pod silnikiem. Poza tymi drganiami skrzynia działa ok. Czy udało się wam rozwiązać wcześniej opisane problemy?
speed1986 Opublikowano 20 Maja Opublikowano 20 Maja Ja mam podobne spostrzeżenia A4 z 2019 roku, 190 KM 2.0 tfsi, przebieg 110kkm. Drgania czasem wyczuwalne na autoholdzie Szarpania biegow też czasem wyczuwalne bardziej, czasem mniej. ASO bez wyraźnych błędów w sterowniku palcem nie kiwnie. Dodatkowo dziwnie to auto zmienia biegi - niby skrzynia dwsprzęgłowa, szybka, ale ona działa szybko tylko, gdy się mocno wciska gaz. Natomiast nie pasuje mi ona w jezdzie miejskiej, częstym ruszaniu, szybkich manewrach itp. W takich momentach mam wrażenie jazdy na polsprzegle, oszukiwania co aktualnego biegu itp. Nie wiem czy to jest jej normalne zachowanie czy me wynikać też z jakiegoś uszkodzenia? Jezdziiem ostatnio nowszym egzemplarzem z 2023 z przebiegiem 3km i żadnych z tych objawowo nie zaobserwoalem. Oprocz braku drgan skrzynia dawa wrazenie lepiej zestrojonej - ruszanie i manewry bardziej płynne- bez wrażenia jazdy na polsprzegle. W sierpnie kończy się rozszerzona gwarancja producenta i obawiam sie, że problem zostanie zignoroeany przez ASO A później jak coś padnie to się wypną na to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się