blaster99 Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 witam. martwi mnie dzwiek mojego afna. poza mrukiem typowym dla diesla jest jeszcze slyszalne tykanie (na postoju dosc wyrazne). Natomiast gdy dam gazu na nizszych biegach mam wrazenie ze silnik katuje. Wydaje mi sie ze to wina albo popychaczy albo wtrysków. prosze o opinie - ponizej filmik do odsłuchania http://blaster99.wrzuta.pl/film/A43cQIJPtX/
boseron Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 ja słysze tylko szelest przekłądania komórki w rękach , otwórz maske i nagraj niech ktos inny przegazuje auto
blaster99 Posted March 18, 2009 Author Posted March 18, 2009 trzeba sie wsłuchać . co do otwierania maski to sęk w tym ze nie słychać wtedy niepokojacych dzwięków, ale gdy juz sie siedzi w srodku słchać "cykanie" metaliczne - dodam ze wyrazniejsze gdy silnik jest rozgrzany. olej którego uzywam to Total 10W40
_Solar_ Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Rzeczywiście dziwnie motor Ci chodzi, moze cos jest nie tak z popychaczami zaworowymi, inaczej nazywanymi szklankami
Daimos Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 Silniczek rzeczywiście coś głośno pracuje Mogą to być popychacze, jak sugeruje kolega, chociaż taka diagnoza na odległość to jak wróżenie z fusów.
grzes1150 Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 A może złącze elastyczne na wydechu i to może jest odgłos uciekających spalin :gwizdanie:
_Solar_ Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 watpie żeby to było złącze.Podejrzewam ze te popychacze robią najwiecej hałasu ,choć nie do konca jestem pewnien- wiele przyczyn moze być a tylko jeden powód.jedz do jakiegos dobrego mechanika niech Ci to sprawdzi bo pozniej moga sie pojawic jakies wieksze problemy.
turdzi Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 blaster99 podjedz najlepiej do mechanika bo wróżenie z fusów.Z filmu jednak słychać ze ten silnik bardzo niefajnie pracuje.Jak dla mnie to panewka.
cyprynia Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 Kolego a patrzyłeś może gumę na tłumiku końcowym.Jak jest już wyrobiona to tłumik idzie na dół przez co wpada w wibracje i również jest słyszana metaliczna praca.Ale wiadomo ze do mechaniora jechać trzeba.
Grzegorz76 Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 Nagrywałeś to na zimnym czy ciepłym silniku? Czy po porządnym rozgrzaniu silnika coś się zmienia, auto pracuje ciszej?
_Solar_ Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 na ciepłym silniku widać nawet na filmiku ze złapał juz odpowiednią temperaturę
Grzegorz76 Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 A sprawdzałeś na Vagu jaka jest temperatura? Bo na liczniku może wskazywać prawidłowo a rzeczywista temp może być niższa i byłaby to wina zdechłego termostatu. Ja miałem tak u siebie, cały czas silnik niedogrzany i głośniej chodził.
SZYCHA Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 a co to za kontrolka ci się świeci na blacie ? Moje sugestie: 1. Sprawdzić wydech (cały) cos głosno chodzi. 2. Turbina 3. rolki poska rozrządu + alternator + napinacz klimy. Może lepszy film zamieść (środek+ komora silnika) .... bo się jeszcze okaże że to nie audi
turdzi Posted March 23, 2009 Posted March 23, 2009 Tu mie ma co filmikow nagrywac tylko jechac do mechanika bo odglosy pracy tego silnika nie sa zdrowe
_Solar_ Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 wrzuć na forum a pózniej jedz do mechanika bo taka praca nie wrózy długiej żywotności silnika jak tego szybko nie zrobisz możesz miec powazniejsze problemy z motorem...głowica może iśc do obróbki lub planowania takie sa moje sugestje na ten temat
blaster99 Posted March 24, 2009 Author Posted March 24, 2009 gdy sie słucha silnika na wolnych obrotach to czy cieply czy zimny brzmi dobrze. w czasie jazdy wewnatrz auta nie brzmi to juz dobrze, nazimnym w granicach przyzwoitosci na cieplym juz gorzej. turbo jest ok, wydech tez ok, alternator tez dobry... które logi zalecacie bym zrobił ?
mirektedi Posted April 4, 2009 Posted April 4, 2009 jakie postępy kolego? czy coś uległo zmianie w cykaniu silniczka??
blaster99 Posted May 22, 2009 Author Posted May 22, 2009 problem rozwiązany - w silniku wszystko O.K tylko helmut palant przewiercił dziurę (ciekawe po co??) powyżej pedału hamulca i dźwięk z komory silnika wędrował sobie bezpośrednio do kabiny . Umiejętnie dziurę zatkałem i w końcu mogę się rozkoszować ciszą
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now