bandi1705 0 Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 (edytowane) Po rozwiązaniu problemu ze słabym dołem a Brd kolejny się pojawił. Auto jakieś 4 miesiące temu miało korektę softu na 187km i 420nm i teraz na 4,5,6 lekko slizga się sprzęgło. Zakładać oryginał Luk/Sachs, czy po zakupie takiego zestawu obić tarcze kevlarem?? Przebieg to 277tys km, sprzęgło i dwumas siedzi jeszcze z fabryki. Edytowane 1 Listopada 2019 przez bandi1705 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_naturat_com 12 Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 Nie ma potrzeby. Sprzęgło się ślizga, w końcu przebieg duży jak na fabryczny element. Ja mam 237 kkm, dwumasa już się odzywa, sprzęgło jeszcze pracuje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pomoklo 1 Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Nie koniecznie musi to być wina dużego przebiegu. Ja mam już 465 tyś km i nadal wszystko org. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi1705 0 Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 To odbijać kevlarem?? Poniżej wykres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się