Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kevlar zakładać czy nie


bandi1705

Rekomendowane odpowiedzi

Po rozwiązaniu problemu ze słabym dołem a Brd kolejny się pojawił. Auto jakieś 4 miesiące temu miało korektę softu na 187km i 420nm i teraz na 4,5,6 lekko slizga się sprzęgło. Zakładać oryginał Luk/Sachs, czy po zakupie takiego zestawu obić tarcze kevlarem?? Przebieg to 277tys km, sprzęgło i dwumas siedzi jeszcze z fabryki. 

Edytowane przez bandi1705
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma potrzeby.

Sprzęgło się ślizga, w końcu przebieg duży jak na fabryczny element.

Ja mam 237 kkm, dwumasa już się odzywa, sprzęgło jeszcze pracuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie musi to być wina dużego przebiegu.  Ja mam już 465 tyś km i nadal wszystko org. ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...