Luk Wasky Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 (edytowane) Witajcie to moj pierwszy post wczoraj kupiłem od Niemca a4 b6 2002r 1.8T silnik bex. Odpalilem wzystko ok przejechalem sie kawałek zauwazylem ze turbina przy okolo 2k obrotow zaczyna świszczeć ale ciągła jak trzeba problem pojawił się dziś jak po przejechaniu okolo 10 km jak silnik sie nagrzał turbinka przestała ciągnąć tak mocno jak na zimnym silniku jakieś porady , sugestie? VCDS wywala 2 błędy: 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 001 - Upper Limit Exceeded 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent i jeszcze jest problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym 1200-1600 moze jest jakies powiązanie? Auto postało 2 godz przed chwila próba i czuc te 190 km czyli ewidentnie problem zaczyna sie przy rozgrzanym silniku Edytowane 10 Listopada 2019 przez Luk Wasky
przem8 Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 Szczelność dolotu kompresorem do sprawdzenia oraz zaworek jednokierunkowy odmy. Zrób logi.
Luk Wasky Opublikowano 11 Listopada 2019 Autor Opublikowano 11 Listopada 2019 Logi zrobić tak jak jest teraz czy po wymianie zaworka ? I które logi ?
przem8 Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 ZAsysa korek oleju ? Sprawdź ten zaworek najpierw i pewnie przy demontażu połamie się kolanko odmy.
Luk Wasky Opublikowano 11 Listopada 2019 Autor Opublikowano 11 Listopada 2019 (edytowane) Ok dzieki w srode zabieram sie za czyszczenie przewodów odmy i wymiane zaworka. Właśnie bylem sprawdzic czy zasysa korek- tak zasysa na siłę musiałem go wyciągnąc jak mi sie udało to prawie auto zgasło. Edytowane 11 Listopada 2019 przez Luk Wasky
Luk Wasky Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Opublikowano 14 Listopada 2019 Dziś udało mi sie w końcu zrobić logi po wymianie zaworka tak więc: 002, 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_rM3tK.html 003, 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_2ij4O.html 003, 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_u8mA5t.html 115, 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_Xne4mcm.html 090, 093 http://vaglogi.pl/log-090_093_721sN.html
JarekST202 Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 Na pewno masz przestawiony rozrząd, więc do poprawy. Logi nie wyglądają dobrze ale zaraz bardziej doświadczeni to ocenią...
3r4 Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 W dniu 14.11.2019 o 20:37, JarekST202 napisał: Na pewno masz przestawiony rozrząd, więc do poprawy. Logi nie wyglądają dobrze ale zaraz bardziej doświadczeni to ocenią... w tym jednym punkcie który został skomentowany to bardziej rozciągnięty łańcuch, albo coś z napinaczem. przestawiony rozrząd to cf 14+
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się