Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy BEX


Luk Wasky

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie to moj pierwszy post wczoraj kupiłem od Niemca a4 b6 2002r 1.8T silnik bex. Odpalilem wzystko ok przejechalem sie kawałek zauwazylem ze turbina przy okolo 2k obrotow zaczyna świszczeć ale ciągła jak trzeba problem pojawił się dziś jak po przejechaniu okolo 10 km jak silnik sie nagrzał turbinka przestała ciągnąć tak mocno jak na zimnym silniku jakieś porady , sugestie? VCDS wywala 2 błędy:

 

16618 -  Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

        P0234 - 001 -  Upper Limit Exceeded

16891 -  Idle Control System RPM: Higher than Expected.

        P0507 - 001 -  Upper Limit Exceeded - Intermittent

 

i jeszcze jest problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym 1200-1600 moze jest jakies powiązanie?

 

Auto postało 2 godz przed chwila próba i czuc te 190 km czyli ewidentnie problem zaczyna sie przy rozgrzanym silniku

Edytowane przez Luk Wasky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelność dolotu kompresorem do sprawdzenia oraz zaworek jednokierunkowy odmy. Zrób logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZAsysa korek oleju ? Sprawdź ten zaworek najpierw i pewnie przy demontażu połamie się kolanko odmy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki w srode zabieram sie za czyszczenie przewodów odmy i wymiane zaworka. Właśnie bylem sprawdzic czy zasysa korek- tak zasysa na siłę musiałem go wyciągnąc jak mi sie udało to prawie auto zgasło. 

 

 

 

Edytowane przez Luk Wasky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś udało mi sie w końcu zrobić logi po wymianie zaworka tak więc:

002, 033      

http://vaglogi.pl/log-002_033_rM3tK.html

003, 020

 

 

http://vaglogi.pl/log-003_020_2ij4O.html

 

003, 020

 http://vaglogi.pl/log-003_020_u8mA5t.html

115, 118 

 

http://vaglogi.pl/log-115_118_Xne4mcm.html

 

090, 093

http://vaglogi.pl/log-090_093_721sN.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno masz przestawiony rozrząd, więc do poprawy. Logi nie wyglądają dobrze ale zaraz bardziej doświadczeni to ocenią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2019 o 20:37, JarekST202 napisał:

Na pewno masz przestawiony rozrząd, więc do poprawy. Logi nie wyglądają dobrze ale zaraz bardziej doświadczeni to ocenią...

w tym jednym punkcie który został skomentowany to bardziej rozciągnięty łańcuch, albo coś z napinaczem. przestawiony rozrząd to cf 14+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...