marcinqqq0 Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 Witam wszystkich. Mam takie pytanie czy ktoś z kolegów poleci znachora/serwis godny polecenia od Audi a4b5 1.8t aeb z woj. Lubelskiego ewentualnie Wielkopolskiego gdyż już ręce mi opadają z moim AEB a dokładniej z trudnym uruchamianiem po nocy i szarpaniem podczas jazdy gdy wcisne gaz do końca tak jakby zapłon wypadał. Dodam że komputer po podłączeniu pokazuje sporadycznie błąd składu mieszanki lub nie pokazuje błędów w ogole. Z góry dziękuję za pomoc
przem8 Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 Jak masz vaga to zacznij od logów. Na obu paliwach te same objawy? Zakrec gaz, wypal co w przewodach i zobacz czy na samej benie będzie to samo.
marcinqqq0 Opublikowano 11 Listopada 2019 Autor Opublikowano 11 Listopada 2019 (edytowane) 9 godzin temu, przem8 napisał: Jak masz vaga to zacznij od logów. Na obu paliwach te same objawy? Zakrec gaz, wypal co w przewodach i zobacz czy na samej benie będzie to samo. Ok dziś spróbuje ten gaz zakręcić i dam znać co się dzieje. Tak na obu paliwach to samo. Edytowane 11 Listopada 2019 przez marcinqqq0
przem8 Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 (edytowane) Puszczający reduktor/wtryski mogą mieć związek z odpalaniem po nocy. Do sprawdzenie jeszcze czujnik g62. Edytowane 11 Listopada 2019 przez przem8
marcinqqq0 Opublikowano 12 Listopada 2019 Autor Opublikowano 12 Listopada 2019 W dniu 11.11.2019 o 09:29, przem8 napisał: Puszczający reduktor/wtryski mogą mieć związek z odpalaniem po nocy. Do sprawdzenie jeszcze czujnik g62. Jeżeli chodzi o listwę wtryskowa benzynowa to założona druga. Ostatnio wymieniłem pompę paliwa bo stara dawała ciśnienie około 2.7bara na listwe. A ten czujnik od temperatury? Dodam że po podłączeniu kompa to wg mnie przeplywka za mało powietrza daje na jałowych obrotach bo około 2.81g/s
przem8 Opublikowano 12 Listopada 2019 Opublikowano 12 Listopada 2019 (edytowane) Zrób komplet logów, masz co i jak w dziale diagnostyka. Na jałowych ma pokazywać od 2-4,5 więc jest dobrze. Chyba, że ma jakieś skoki przepływu albo za mało mierzy pod obciążeniem ale tego się nie dowiemy bez jakiejkolwiek diagnostyki. Przynajmniej log 2+7 w Twoim przypadku. Sprawdź po nocy przed odpaleniem ile pokazuje g62. Jeśli jest temp zbliżona do otoczenia to jest ok. Edytowane 12 Listopada 2019 przez przem8
marcinqqq0 Opublikowano 12 Listopada 2019 Autor Opublikowano 12 Listopada 2019 Witam ponownie. Przyczyna szarpania rozwiazana. Powodem były świece, po wymianie auto przestało szarpać, ale problem został z uruchamianiem po nocy, dłuższym postoju nawet godzinnym trzeba trochę kręcić rozrusznikiem zanim odpali. Jutro sprawdzę pod kompem czy jakieś błędy się pojawily. Teraz Audi jedzie pełna swoją moca, lecz to uruchamiane zostało. Czy powodem jest czujnik g62?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się