Przypalony Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 Witam jestem szczęśliwym posiadaczem a4 b6 z silnikiem jak w tytule. Proszę o przeczytanie do końca mojego wpisu zanim ktoś zacznie mi ubliżać. Do sedna sprawy, odpalając auto uprzednio grzejąc świece 3x, kręcę silnikiem kilka sekund po czym łaskawie odpala z ogromną chmurą białego dymu i przepięknym klekotem słyszalnym w drugiej wsi ?. Czytałem trochę na temat tego zjawiska w tych silnikach I już dowiedziałem się jak przestawić kąt wtrysku na pompie. Zabrałem wiec swój kabelek pobiegłem do samochodu i sprawdziłem jaki ma kąt wtrysku, ku mojemu zdziwieniu jest on wyprzedzony o 15 stopni tak to bynajmniej zrozumiałem. Pytanie brzmi czy jest to możliwe? uprzedni właściciel przestawiał kąt kołem zębatym żeby wgl odpalał i udało mu się dojść do tego momentu kilku sekundowego kręcenia. Proszę was o wskazówki jak wrócić do ustawienia fabrycznego i opóźnienia kąta wtrysku do -0,5 stopnia.
Radek Trzeciak Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 A w jaki sposób sprawdzasz kąt wtrysku? Być może patrzysz w złą kolumnę?
Przypalony Opublikowano 13 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2020 Sprawdzam programem vcds, doszedłem iż problemem jest czujnik na pompie kąta wtrysku ponieważ gdy zmieniam kołem kąt na programie nie widać prawie zmian. W przedziale maks do lewej lub maks do prawej na kole jest różnica na programie 0.01 coś takiego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się