Kristoffer Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 Witam. W moim AWX przy temp ok 10 stopni auto zaczyna dłużej się nagrzewac do 90 stopni. Im niższa temp np plus 5 trasa nagrzewania się wydłuża. W tym przypadku potrzebuje dobrych 15 km na pełne dogrzanie. Termostat był wymieniany chyba 3 razy A teraz z salonu skody orginal za 120 zl. Czujniki wisko sprawne Ogrzewanie full sprawne odpowietrzony itp. Gdy jest powyżej 10 stopni auto nagrzewa się normalnie 7 km i mam 90 st. Co jest przyczyną? Nie wspomnę jak będą ujemne temperatury wtedy auto potrafi osiągnąć temp 75-80 stprzez 15 km . Aby uzyskać 90 st muszę zrobić dobre 20 km
kamil-vag Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 To raczej normalne dla TDI... skoro termostaty wymieniane, i poprawy nie ma... Spróbuj na testy zmniejszyć troszkę temp ogrzewania w aucie... Wisko, chłodnica oleju - to nie sprzyja dogrzewaniu naszych aut... Osłony silnika górna i dolna masz pełne ? Możesz górną okleić pianką, dodatkowo założyć kołnierz wokół głowicy...
Kristoffer Opublikowano 20 Listopada 2019 Autor Opublikowano 20 Listopada 2019 8 godzin temu, kamil-vag napisał: To raczej normalne dla TDI... skoro termostaty wymieniane, i poprawy nie ma... Spróbuj na testy zmniejszyć troszkę temp ogrzewania w aucie... Wisko, chłodnica oleju - to nie sprzyja dogrzewaniu naszych aut... Osłony silnika górna i dolna masz pełne ? Możesz górną okleić pianką, dodatkowo założyć kołnierz wokół głowicy... Osłona dolna ściągnięta. Hmm niby tak ale dziwne że stary AFN czy 1.9 ASZ nagrzewania się dużo szybciej do 10 km max przy np 0 st temperaturze. Nie będę wnikal w grzałki płynu z trzema świecami żarowymi ponieważ one zazwyczaj są nie sprawne A po wymianie ich świec różnica jest mała.
wujek22 Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 Jeżeli jest ponad 5 stopni to będzie tobie dłużej się nagrzewał niż jest mniej jak 5 stopni ponieważ poniżej 5 stopni działa elektryczna nagrzewnica oczywiście jak ECON jest wyłączony przez to zauważyłem, że silnik też szybciej się nagrzewa niż przy 6 stopniach na dworze a termostat otwiera się przy temperaturze 87 stopni to na liczniku jest mniej więcej o grubość skazówki mniej niż 90 stopni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się