Dawid-1999 Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 Co to za dźwięk? Co myślicie? Ktoś miał coś takiego? - napinacz z łańcuchem wymienione bo był faktycznie zużyty, - ciśnienie oleju w normie - czyszczenie smoka - sprawdzenie panewek, sa ślady użytkowania wiadomo ale w b. Dobrym stanie tak ocenione, i faktycznie nie było żadnych luzow, porysowan czy przegrzania. Popychacze? Problem występuje na ciepłym silniku, im bardziej ciepły tym jest to szybsze do wychwycenia VID_20190916_180517.mp4
przem8 Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 (edytowane) Pamiętam taki dźwięk z passata b3. Wyjebane były panewki. Nie brzmi to zdrowo. To ciśnienie w normie to ile i jak mierzone? To, że na jałowych było ok to nie znaczy, że przy 2-3 tys też. Edytowane 25 Listopada 2019 przez przem8 1
Dawid-1999 Opublikowano 25 Listopada 2019 Autor Opublikowano 25 Listopada 2019 Na gorącym 1.7bar, po dłuższych przegazowaniach itd spadło do 1.6, na wolnych. Przy 3000obr. Nir dokładnie pamiętam ale wiem ze bylo wysoko bo mnie yo nie zapokoilo, ale między 4 a 5 bar. No cholera sprawdzane te panewki. Nie wiem co obstawiać
przem8 Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 Ciśnienie wzorowe. Ten napinacz łańcuszka to jakiej firmy?
Dawid-1999 Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Opublikowano 26 Listopada 2019 Febiak, z hurtowni. Na tamtym też to było myślałem że jest to powiązane jakoś z tym napinaczem, wymieniony, nie słychać łańcucha już chodzi dużo ciszej ale to pozostało, gdyby nawet coś było z panewkami, nie wiem z wałem owalny czy cos to by nie było chyba takiego ciśnienia oleju?
Dawid-1999 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2019 Panowie jak tam? Coś posuniecie jakieś pomysły?
Dawid-1999 Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Opublikowano 12 Lutego 2020 Majstry jak tam? Nikt nic nie wie?
Dawid-1999 Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Opublikowano 12 Lutego 2020 Jedna rzecz odkryłem w sumie przed chwilą. Stuki znikają po odlaczeniu 3 cylindra, wtyczkę z cewki albo z wtryskiwacza, znika kompletnie. Pozostałe jak odpinam to stuk pozostaje
kakamber1 Opublikowano 15 Lutego 2020 Opublikowano 15 Lutego 2020 No to ja bym obstawiał luz na panewce albo sworzniu tlokowym trzeciego cylindra 1
Dawid-1999 Opublikowano 17 Lutego 2020 Autor Opublikowano 17 Lutego 2020 (edytowane) Koniec tygodnia umówiony jestem na ponowny demontaz miski, no i muszą mi coś tam cholera znalezc. Ale póki co sam chciałem zobaczyć, sam nie wiem do końca co, ale tonący brzytwy się chwyta. Na tym cylindrze co jest problem, spotkalen dziwna rzecz (może tak ma być?) chodzi o to że po jednej stronie cylindra tłok jest bardzo blisko, a po drugiej przerwa jest znacznie wieksza? To normalne? Zdjęcie robione kamerka inspekcyjna przez otwór świecy Edytowane 17 Lutego 2020 przez Dawid-1999
kakamber1 Opublikowano 18 Lutego 2020 Opublikowano 18 Lutego 2020 Zaglądałeś do reszty cylindrów czy jest tak samo? Na oko nie wypatrzysz czy jest dobrze, trzeba by rozebrać silnik i pomierzyć tłok i cylinder. Po pierwsze tłok pod wpływem temperatury się trochę rozszerzy, a po drugie góra tłoka jest fabrycznie trochę mniejsza niż nominalny wymiar który mierzy się poniżej pierścieni.
Dawid-1999 Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Opublikowano 20 Lutego 2020 Prawdopodobnie w sobote ponownie bedxye zaglądane. Gdyby była jednak ta panewka na 3 cylindrze, wymieniać tylko tam czy czy wszystkie? Nie będę robił szlifu, padnie motor co będzie to będzie , trudno. Auto zostanie u mnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się