Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padnięta pompa AdBlue w Audi A4 B9 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem nowy na forum miło mi poznać wszystkich zainteresowanych. Dopadł mnie problem check engine  po  uruchomieniu silnika i przejechaniu zaledwie kilku metrow w audi a4b9 z 2016r  kod silnika DEUA przebieg 104 tys km. Po podłączeniu do komputera diagnostycznego widniały 2 błędy 

P20E900 środek redukcyjny cisnienie za wysokie 

P204B00 ciśnienie czynnika redukcyjnego niewiarygodny sygnał

Po skasowaniu błędów check engine wrócił po przejechaniu ok 20 km tym razem jeden błąd 

P204B00 ciśnienie czynnika redukcyjnego niewiarygodny sygnał. 

Brak innych komunikatów. 

Mieszkam w szkocji lokalnie ciężko z serwisem (ogólnie dramat w tym kraju z naprawami ) więc chciałbym spróbować na początku samemu spróbować podziałać z tym tematem.  

Czy może to wskazywać na zalany sterownik adblue czy raczej awaria wtrysku ? Mam zamiar dolać  na początek adblue gdyż juz dawno nie uzupełniałem tego. Jakieś podpowiedzi niestety nie mam dostępu do innego programu diagnostycznego niż komputer diagnostuczny jaki posiadam.

 

20250607_134320.jpg

20250607_134738.jpg

Opublikowano

Dolej AdBlue, pojeździj trochę. Jeżeli błąd powróci sprawdź w parametrach w sterowniku jakie jest ciśnienie AdBlue. Na pracującym silniku powinno wynosić ok. 5000 hPa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...