adaamuss Opublikowano 8 Czerwca Opublikowano 8 Czerwca Witam. Jestem nowy na forum miło mi poznać wszystkich zainteresowanych. Dopadł mnie problem check engine po uruchomieniu silnika i przejechaniu zaledwie kilku metrow w audi a4b9 z 2016r kod silnika DEUA przebieg 104 tys km. Po podłączeniu do komputera diagnostycznego widniały 2 błędy P20E900 środek redukcyjny cisnienie za wysokie P204B00 ciśnienie czynnika redukcyjnego niewiarygodny sygnał Po skasowaniu błędów check engine wrócił po przejechaniu ok 20 km tym razem jeden błąd P204B00 ciśnienie czynnika redukcyjnego niewiarygodny sygnał. Brak innych komunikatów. Mieszkam w szkocji lokalnie ciężko z serwisem (ogólnie dramat w tym kraju z naprawami ) więc chciałbym spróbować na początku samemu spróbować podziałać z tym tematem. Czy może to wskazywać na zalany sterownik adblue czy raczej awaria wtrysku ? Mam zamiar dolać na początek adblue gdyż juz dawno nie uzupełniałem tego. Jakieś podpowiedzi niestety nie mam dostępu do innego programu diagnostycznego niż komputer diagnostuczny jaki posiadam.
Muskel1 Opublikowano 8 Czerwca Opublikowano 8 Czerwca Dolej AdBlue, pojeździj trochę. Jeżeli błąd powróci sprawdź w parametrach w sterowniku jakie jest ciśnienie AdBlue. Na pracującym silniku powinno wynosić ok. 5000 hPa.
adaamuss Opublikowano 9 Czerwca Opublikowano 9 Czerwca Dolałem chyba zbiornik byl pusty ale jeszcze nie mogę sczytać ciśnienia wieczorem będę wiedział parametry. Między czasie wyskoczyło odliczanie jak w każdym innym przypadku wiec podejrzewam ze w moim przypadku bedzie to samo . Moje pytanko jest czy gdzieś w polsce sprzedają używane ale sprawne takie sterowniki ?
Muskel1 Opublikowano 9 Czerwca Opublikowano 9 Czerwca Na allegro, a czy są sprawne to loteria. Pomimo tego, że sprzedawcy zawsze jako sprawne deklarują, okazuje się często, że jest inaczej.
adaamuss Opublikowano 9 Czerwca Opublikowano 9 Czerwca Dzieki za szybką odpowiedz. Udało mi się sczytać wszystkie dane Dalej 2 błędy te co wcześniej. Czy cos się rzuca w oczy co mogło by mnie trochę nakierować?
Muskel1 Opublikowano 9 Czerwca Opublikowano 9 Czerwca (edytowane) Wrzuć pełny auto-scan w postaci dokumentu, który zapiszesz, a nie zdjęcia. Edytowane 9 Czerwca przez Muskel1
arteknseries Opublikowano 19 Czerwca Opublikowano 19 Czerwca Witam jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość. Posiadam audi a4 b9 kod silnika deuc. Byłem w trasie do Niemiec auto normalnie jechało bez problemów. Trasa jak to trasa lało deszczem niesamowicie. Po dojechaniu do celu auto zostawiłem na noc.W poniedziałek normalnie bez problemu pojechałem do pracy i wróciłem zero błędów. Wtorek rano odpalam samochód przejechałem może 200 m i wywaliło checka a następnie usterkę z adblue oraz odliczanie 1000km. Przeczytałem cały temat na tym forum i byłem pewny że to sterownik dostał po trasie. Dzisiaj byłem u mechanika i powiedział mi że to nie sterownik ponieważ pokazuje dane ile jest adblue itd.Mechanik obstawia że albo kuna albo padł wtryskiwacz. Nie mam możliwości zrobić pełnego scana posiadam tylko zdj błędów. Muskel1 doradzisz coś?
puczyl1990 Opublikowano Wtorek o 13:08 Opublikowano Wtorek o 13:08 (edytowane) Niestety wracam ponownie z problemem z adblue, po wymianie sterownika w marcu dziś kolejny błąd. Adblue dolane do pełna (weszło 11L - mam zbiornik 24L). Po usunięciu błędu powraca ponownie. Wrzucam skan auta i zrzut parametrów z pracy adblue. Czyżby teraz padła pompka, czy znowu srerownik? Log-WAUZZZF49HA040186 pompa.txt Edytowane Wtorek o 13:11 przez puczyl1990
Muskel1 Opublikowano Wtorek o 19:21 Opublikowano Wtorek o 19:21 Masz komunikat i odliczanie na FISie?
Muskel1 Opublikowano Wtorek o 19:56 Opublikowano Wtorek o 19:56 Twój VCDS nie nadaje się do diagnozowania tego auta.
puczyl1990 Opublikowano Wtorek o 20:43 Opublikowano Wtorek o 20:43 Za stara wersja czy co z nim nie tak? Miałem nowszy ale prawdopodobnie uwaliło kabel i został tylko ten.
puczyl1990 Opublikowano Wtorek o 21:08 Opublikowano Wtorek o 21:08 Jutro sprawdzę ten nowszy kabel jeszcze na innym kompie, a tutaj nic się nie da wywnioskować? Błędy nieczytelne czy logi?
Muskel1 Opublikowano Wtorek o 21:11 Opublikowano Wtorek o 21:11 66853 - Nieznany kod bledu 66848 - Nieznany kod bledu Sorry ale nie będę szukał po internetach co te kody oznaczają. Szkoda mi na to mojego czasu...
puczyl1990 Opublikowano Wtorek o 21:25 Opublikowano Wtorek o 21:25 Tego nie wymagam, myślałem że może z tego coś się wywnioskuje.
Muskel1 Opublikowano Środa o 15:55 Opublikowano Środa o 15:55 (edytowane) W każdym razie brak komunikacji ze sterownikiem AdBlue oraz brak ciśnienia w układzie AdBlue. I na przyszłość nie kasuj proszę przebiegu ze scanu, aby można było porównać aktualny przebieg z przebiegiem w zapisanej pieczątce czasowej, na podstawie czego można określić czy jest to stary czy nowy błąd. Edytowane Środa o 15:55 przez Muskel1
puczyl1990 Opublikowano Środa o 18:09 Opublikowano Środa o 18:09 nie wiem dlaczego przebiegu nie było w tamtym scanie, ja nie usuwałem, mam też drugi scan nowszym kablem. Więcej błędów, ale też są jakieś nieznane kody. Log-WAUZZZF49HA040186-227543km nowy skan.txt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się