puczyl1990 Opublikowano 30 Lipca Opublikowano 30 Lipca Kuźwa z tymi sterownikami, no nic więcej nie będę się bawił w naprawy.
puczyl1990 Opublikowano 30 Lipca Opublikowano 30 Lipca Możliwe że tak, wyglądał z zewnątrz ładnie, ale najwidoczniej te z Q7 z literą D na końcu również padają tak samo jak te w B9. Swój zmieniałem w marcu.
puczyl1990 Opublikowano 30 Lipca Opublikowano 30 Lipca Pisałeś gdzieś w innym poście że te z nr 4M0 są z A4 i Q7 to myślałem że te nowsze z D na końcu są z Q7 ale może coś pomieszalem jak tak.
Muskel1 Opublikowano 31 Lipca Opublikowano 31 Lipca Źle sobie przeczytałeś. Napisałem żeby szukać sterownika z indexem D, bo jest on zamiennikiem B i najlepiej kupić sterownik, który był zamontowany w Q7, bo w Q7 sterownik ten montowany jest w bagażniku a nie pod autem. Te sterowniki montowane są w A4, A5 oraz Q7 i tu nie ma sterowników z indexem tylko dla Q7.
teka2 Opublikowano 31 Lipca Opublikowano 31 Lipca 5 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Źle sobie przeczytałeś. Napisałem żeby szukać sterownika z indexem D, bo jest on zamiennikiem B i najlepiej kupić sterownik, który był zamontowany w Q7, bo w Q7 sterownik ten montowany jest w bagażniku a nie pod autem. Te sterowniki montowane są w A4, A5 oraz Q7 i tu nie ma sterowników z indexem tylko dla Q7. A co powiesz o sterowniku z VW Touareg albo BENTLEY BENTAYG ?
Muskel1 Opublikowano 31 Lipca Opublikowano 31 Lipca (edytowane) 49 minut temu, teka2 napisał(a): A co powiesz o sterowniku z VW Touareg W modelu CR sterownik siedzi wewnątrz pojazdu, z tyłu po prawej stronie dlatego problemu z wtargnięciem wilgoci nie ma. Natomiast może się okazać, że w sterowniku wgrany jest inny zestaw danych, który może nie współgrać ze sterownikiem silnika i zbiornikiem oraz czujnikami w Audi. Nie montowałem nigdy takiego i nie znam nikogo, kto taki w A4 zamontował. 49 minut temu, teka2 napisał(a): albo BENTLEY BENTAYG ? Nic. Edytowane 31 Lipca przez Muskel1
teka2 Opublikowano 31 Lipca Opublikowano 31 Lipca Ok. Bo właśnie obserwuje te dwa na aukcji i dobrze że się zapytałem...
...radek... Opublikowano 7 Sierpnia Opublikowano 7 Sierpnia Pytanie z innej beczki. Czy da się jakoś sprawdzić czy Adblue jest wyłączone? Czy nie ma takiej możliwości?
Muskel1 Opublikowano 7 Sierpnia Opublikowano 7 Sierpnia Jest. Potrzebny jest program diagnostyczny. Opisałem kilka razy na forum jak.
...radek... Opublikowano 7 Sierpnia Opublikowano 7 Sierpnia Szukałem, ale chyba nie za dobrze. Mogę prosić o linka do tematu. Pzdr.😉
paprykm3 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia Witam Może ma ktoś na zbyciu taki sterownik 4M0 907 355D , na allegro lipa z dostępnością, a może przypadkiem ktoś ma na zbyciu ? Pozdrawiam.
Muskel1 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia W dniu 7.08.2025 o 14:29, ...radek... napisał(a): Szukałem, ale chyba nie za dobrze. Mogę prosić o linka do tematu. Pzdr.😉 Robisz loga z poniższych bloków pomiarowych. Zapisanego loga wrzucasz tutaj w nieobrobionej wersji w formacie .csv.
Rabbitek Opublikowano 18 Sierpnia Opublikowano 18 Sierpnia (edytowane) Cześć wszystkim, mam problem z błędem P20E800 – Reductant Pressure Too Low. Auto kupiłem 2 lata temu, przejechałem nim 25 000 km i nie byłem świadomy żadnych problemów z AdBlue. Nie dolewałem płynu aż do momentu, kiedy pojawił się komunikat o pozostałym zasięgu 2400 km. Przy około 2200 km wyskoczył błąd silnika i informacja, że zostało 1000 km. Od razu dolałem 23 litry AdBlue. Błąd zniknął na jeden dzień, ale potem pojawił się znowu i teraz nie mogę go już skasować. Najpierw wyjąłem wtryskiwacz i go wyczyściłem. Nie wyglądał na zapchany krystalizacją AdBlue. Potem sprawdziłem pompę – pompuje płyn, ale wygląda na to, że ciśnienie nie jest prawidłowe (tu wrzucam filmik link). Podczas jazdy testowałem dane na żywo i na nagraniu widać: „Reducing agent pump, activation”, „Pump for reducing agent, speed” i „Pressure sensor for reducing agent, measured pressure”. Pompa nie trzyma obrotów i wygląda na to, że się włącza i wyłącza. Czy możecie mi powiedzieć, czy problem leży w samej pompie, czy raczej w module sterującym? Przeglądając historię błędów w OBD11 zauważyłem, że już w styczniu pojawił się sporadycznie błąd niskiego ciśnienia reduktanta – ale wtedy nie zwróciłem na to większej uwagi, bo nie wiedziałem, jak kosztowne mogą być te problemy. Sorry for the mistakes, it is translated from English. Thank you. Spoiler Hi all, I have the problem P20E800 - Reductant Pressure Too Low. I bought the car 2 years ago and drove 25000km on it and I was not aware of issues with AdBlue. I didn't filled the AdBlue until there was a message saying 2400 km remaining. When I got to 2200 km then there appeared engine error with 1000 km remaining. So I have immediately filled 23 letters of AdBlue. The error disabled for one day but it appeared again and now I cannot remove it. I first removed the injector and cleared it. It didn't see to be clogged by Adblue. Then I have tested the pump and it is pumping Adblue. But it doesn't seem the pressure is ok (here is a video). I did test the live data during drive and in the attached video is "Reducing agent pump, activation", "Pump for reducing agent, speed" and "Pressure sensor for reducing agent, measured pressure". The pump doesn't keep the RPM and it sees that it is turning on and off. Can you tell me if the issue is the pump itself or it can be the control module? When I was looking to history in OBD11, I have noted that I had a sporadic issue with reductant pressure already in January - but I didn't give it enough attention as I didn't know how these issues are costly. 20250814 043810000 Ios short.mp4 OBDeleven_Log_full.txt Edytowane 19 Sierpnia przez Rabbitek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się